Gjest marihan Skrevet 13. september 2008 #301 Del Skrevet 13. september 2008 Tror dette er en tråd for meg! Sitter godt tilbakelent i sofaen med iskald cola light og sjokoladekjeks. Toffypops er en utrolig god sjokolade, har jeg funnet ut! Ellers går det i tv-titting og surfing på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. september 2008 Forfatter #302 Del Skrevet 13. september 2008 Tror dette er en tråd for meg! Sitter godt tilbakelent i sofaen med iskald cola light og sjokoladekjeks. Toffypops er en utrolig god sjokolade, har jeg funnet ut! Ellers går det i tv-titting og surfing på nettet Høres ut som et verdig medlem ja!! Tør jeg spørre hvor påbudt SOFAGRIS-uniform; kosebuksa er?? Uansett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. september 2008 #303 Del Skrevet 13. september 2008 Slapp av, den er på! Har vært på i nesten hele dag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. september 2008 #304 Del Skrevet 13. september 2008 På plass !!! Med kosebukse, strekk ut i sofaen og spiser pinneis :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2008 #305 Del Skrevet 13. september 2008 Er her jeg også Var her i hele gårkveld også bare så tv, opptak av so you think you can dance fra tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 13. september 2008 #306 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg og sofagriser etter en laaaaang dag!! Med joggebuksa og en kald cola, og VMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 13. september 2008 #307 Del Skrevet 13. september 2008 Åh.. Jeg vil også ha hjemmelaget pizza... Vel, forøvrig har jeg faktisk aller mest lyst på en Tropical fra Peppes da.. Den er så nam den med ananas på.. Men ikke minst; nyvasket lukt i huset... DET vil jeg ha! Jeg vasket og jeg vasket igår, men det kommer liksom ingen nyuvasket lukt. Tror jeg må kjøpe sånn Ajax med sitronlukt (??) til å vaske gulver med. Eller rett og slett oppjustere dosen med grønnsåpe... Og sette inn sånn pose i støvsugeren som avgir frisk lukt... DET skal jeg finne idag..... Du kan jukse litt og sette ut små skåler med grønnsåpe på skjulte steder, da lukter rent hele tiden Min erfaring hvis jeg oppjusterer dosen med grønnsåpe skummer jo vannet som et helvete og gulvet blir liksom litt seigt og klissete. Men sikkert forskjell fra gulvtyper. Har du prøvd de kulene enda eller? Har hele tida innbilt meg at de lukter så innmari kunstig, men de lukter godt kanskje? Noen som vet om det funker på sånn støvsuger? For den er poseløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. september 2008 #308 Del Skrevet 13. september 2008 Du kan jo putte et par kuler i støvbeholderen? De røde kulene lukter hvertfall helt jævlig jeg rømmer leiligheten når sambo støvsuger jeg. Han nekter nemlig å kjøpe nye før den posen vi har nå er full (og vi kjøpte støvsugern for en måned siden... :dåne: ) Her har det vært sofagris i hele dag altså. Lørdag er altså slappe-av dag, og så er søndag være-flink dag... Hvis jeg orker Har lastet ned sesong 1 av So you think you can dance som jeg og sambo har storkost oss med idag ^^ Biff til middag, og så Kung Fu Panda med belgisk sjokolade-kakao til dessert... Fy søren altså, det er noe av det BESTE jeg har smakt! Greide ikke drikke halve koppen engang fordi det var så mektig. Deilig for meg som ikke kan spise sjokolade! ....Har jeg nevnt at jeg er en skravlebøtte, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. september 2008 Forfatter #309 Del Skrevet 14. september 2008 Slapp av, den er på! Har vært på i nesten hele dag faktisk Da er alt i orden.. Slå deg løs her inne.. På plass !!! Med kosebukse, strekk ut i sofaen og spiser pinneis :gjeiper: Er det ikke deilig vel? Her går det fortsatt i mammabukse.. Og det er så heeerlig... Du kan jukse litt og sette ut små skåler med grønnsåpe på skjulte steder, da lukter rent hele tiden Min erfaring hvis jeg oppjusterer dosen med grønnsåpe skummer jo vannet som et helvete og gulvet blir liksom litt seigt og klissete. Men sikkert forskjell fra gulvtyper. Har du prøvd de kulene enda eller? Har hele tida innbilt meg at de lukter så innmari kunstig, men de lukter godt kanskje? Noen som vet om det funker på sånn støvsuger? For den er poseløs.. Hmmm.. Den har vel et filter inne der som går an å spraye med noe luktgreier?? Jeg sprayet noe Jif eller noe i mini-støvsugeren (Sånn håndgreie) og den lukter veldig bra nå.. Men ja, grønnsåpe i for store mengder blir håpløst å få opp igjen.. Men å sette ut gjemte skåler, det tror jeg at jeg skal forsøke altså!! Har ikke fått prøvd kulene enda.. Sov så lenge idag! Min første natt på 3 mnd uten minst 2 avbrytende tissepauser. Åh.. Herlig... Sammenhengende sovetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 14. september 2008 #310 Del Skrevet 14. september 2008 her spiser jeg tress is og ser på disneyfilm og koser meg i daffebuksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 14. september 2008 #311 Del Skrevet 14. september 2008 Oioi, noen som ser på robinson? Snakk om å være oransje i ansiktet, - hun glamour/sjukepleier-dama altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. september 2008 Forfatter #312 Del Skrevet 14. september 2008 her spiser jeg tress is og ser på disneyfilm og koser meg i daffebuksa Åh.. :rødme: Disneyfilmer er noe av det herligste.. Så på Askepott istad.. Oh memories.... Synes virkelig at tegnefilmene og animasjonsfimene som går "nå til dags" er beint fram ræva... Elendige tegninger, dårlige dialoger, lite interessante figurer og ingen som helst handling annet enn slåssing og kjefting. Motsatt tilfelle.. Aaaaltfor sukkersøtt... Det finnes heldigvis noen unntak.. Disse "Små Einsteins" (?) er jo litt artige da.. De gir ungene litt å gjøre. Men det ser ut som om jeg må ønske meg masse gamle Disneyfilmer i tiden framover, så Babymelona skal få innsikt i det beste.. (Høres jeg passe gammel ut nå eller?? "Alt var så mye bedre før i tida..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. september 2008 Forfatter #313 Del Skrevet 14. september 2008 Oioi, noen som ser på robinson? Snakk om å være oransje i ansiktet, - hun glamour/sjukepleier-dama altså Hmm... Kanskje det er det jeg skal se på?? :klø: Måtte bare hit og oppdatere meg på KG før det ble FOR mørkt.. Men egentlig er ikke Robinson helt min greie! Hive inn så masse forskjellige motsetninger på en plass.. Glamourbabes, noen Hells Angels-lignende greier (om jeg ikke tar helt feil) og litt diverse... Hva skjedde egentlig med A4-personene?? DET var morsomt.. Here I go again.. Konservativ og gammaldags... "Alt var så mye bedre før.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 14. september 2008 #314 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hmm... Kanskje det er det jeg skal se på?? :klø: Måtte bare hit og oppdatere meg på KG før det ble FOR mørkt.. Men egentlig er ikke Robinson helt min greie! Hive inn så masse forskjellige motsetninger på en plass.. Glamourbabes, noen Hells Angels-lignende greier (om jeg ikke tar helt feil) og litt diverse... Hva skjedde egentlig med A4-personene?? DET var morsomt.. Here I go again.. Konservativ og gammaldags... "Alt var så mye bedre før.." Vi kan godt være gammeldagse sammen, for jeg er helt enig. Jeg ser egentlig ikke på det jeg heller, men det oransje ansiktet fanget oppmerksomheten midt i zappinga Robinson kan jo ikke være særlig artig. De få episodene jeg har fått med meg i løpet av årene har bare vist en mengde folk som ligger å drar seg i sola mens de syter om sjokolade.. jaja.. Samboeren min er borte, og jeg er for lat til å reise meg å slå på lyset, så det er jaggu mørkt her også Dessuten har jeg hatt lyst på iste i et par timer nå, så kanskje jeg skal slenge meg ut på kjøkkenet... hm... men sofaen er jo såååå god.. Åh, hvorfor har jeg ikke investert i en butler Endret 14. september 2008 av Roxie Hart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. september 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 14. september 2008 Vi kan godt være gammeldagse sammen, for jeg er helt enig. Jeg ser egentlig ikke på det jeg heller, men det oransje ansiktet fanget oppmerksomheten midt i zappinga Robinson kan jo ikke være særlig artig. De få episodene jeg har fått med meg i løpet av årene har bare vist en mengde folk som ligger å drar seg i sola mens de syter om sjokolade.. jaja.. Samboeren min er borte, og jeg er for lat til å reise meg å slå på lyset, så det er jaggu mørkt her også Dessuten har jeg hatt lyst på iste i et par timer nå, så kanskje jeg skal slenge meg ut på kjøkkenet... hm... men sofaen er jo såååå god.. Åh, hvorfor har jeg ikke investert i en butler "ring en venn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 14. september 2008 #316 Del Skrevet 14. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 14. september 2008 #317 Del Skrevet 14. september 2008 Da er alt i orden.. Slå deg løs her inne.. Er det ikke deilig vel? Her går det fortsatt i mammabukse.. Og det er så heeerlig... Hmmm.. Den har vel et filter inne der som går an å spraye med noe luktgreier?? Jeg sprayet noe Jif eller noe i mini-støvsugeren (Sånn håndgreie) og den lukter veldig bra nå.. Men ja, grønnsåpe i for store mengder blir håpløst å få opp igjen.. Men å sette ut gjemte skåler, det tror jeg at jeg skal forsøke altså!! Har ikke fått prøvd kulene enda.. Sov så lenge idag! Min første natt på 3 mnd uten minst 2 avbrytende tissepauser. Åh.. Herlig... Sammenhengende sovetid... Ja går an å bare ta ut filteret og vaske det og altså, men spraye var lurt Godt å sove lenge, jeg sov helt til klokka 13 idag Pleier aldri og sove så lenge men det var veldig godt da! Så har gått med kosebukse i hele dag, sett på tv, , og spist takeaway kinamat. JEG ELSKER SØNDAGER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. september 2008 #318 Del Skrevet 15. september 2008 Åh.. :rødme: Disneyfilmer er noe av det herligste.. Så på Askepott istad.. Oh memories.... Synes virkelig at tegnefilmene og animasjonsfimene som går "nå til dags" er beint fram ræva... Elendige tegninger, dårlige dialoger, lite interessante figurer og ingen som helst handling annet enn slåssing og kjefting. Motsatt tilfelle.. Aaaaltfor sukkersøtt... Det finnes heldigvis noen unntak.. Disse "Små Einsteins" (?) er jo litt artige da.. De gir ungene litt å gjøre. Men det ser ut som om jeg må ønske meg masse gamle Disneyfilmer i tiden framover, så Babymelona skal få innsikt i det beste.. (Høres jeg passe gammel ut nå eller?? "Alt var så mye bedre før i tida..." ja... jeg elsker å se på gamle disneyfilmer... det vekker minner fra da jeg var liten å søt... hehe enig med deg at de nye animasjonsfilmene er dårlig, det kan se bra ut, men det er for dårlige dialoger og lite hendelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. september 2008 #319 Del Skrevet 15. september 2008 Er det bare jeg som elsker animasjonsfilmer? Hehe. Synes humoren er så utrolig herlig. Gleder meg til Wall-E kommer på DVD! (siden lokalkinoen bare setter den opp på norsk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 15. september 2008 #320 Del Skrevet 15. september 2008 jeg ser jo mye animasjonsfilmer å da, men jeg liker de gamle disney filmene best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå