Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Ja, Sue Astrid var gjennomført, men slitsomt ond...

Husker ikke helt hvordan de gjorde det sist jeg.. Men det KAN jo være at de sender ny episode kl 1800, og enda en ny 1930.. *Håper* :jepp:

NEI TENK, jeg skal ikke se det tullet. :fnise: Til nød strekke meg til å se hvem som ryker ut, men det er vel ingen som ryker i første episode... Vel... Sjait er det uansett. Møkkasjait!!!

DET kan jeg i det minste boikotte!

Svein er passelig, trivelig harry.. Just the way it's supposed to be... Men Pelle.. Huffameg... Jo, getting you started!! Fyr løs om Pelle.. :jepp: Vil høre andres syn og vinklinger.. :lur: (Uten at dette skal bli en Cæsar-tråd da.. :ler: Men LITT gøy kan vi jo diskutere ut av ting...)

Jeg skal se på Skal vi danse, er jo så mange liksom kjendiser som er med i år- at må nesten se på. Også Senkveld da så klart, det blir gøy.

PELLE JA!!!!!!!! Han får jeg så fnatt av. Kjenner jeg kribler i armen etter å mute eller skifte kanal når han kommer på skjermen. Hva skjer med den parykken egentlig?? Hvor teit er ikke det?! De gjør han jo bare dummere og dummere, han lærer jo ALDRI. Også når han skal "tøffe" seg, det blir bare for dumt å se på. Når han skal drite ut andre, driter han seg sjøl ut tusen ganger mer. Wæææ!! :kjefte:

Godt å få ut litt Pelle aggresjon.

Nei nei, dette er absolutt ikke noe Cæsar tråd! Men må jo snakke litt om det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal se på Skal vi danse, er jo så mange liksom kjendiser som er med i år- at må nesten se på. Også Senkveld da så klart, det blir gøy.

PELLE JA!!!!!!!! Han får jeg så fnatt av. Kjenner jeg kribler i armen etter å mute eller skifte kanal når han kommer på skjermen. Hva skjer med den parykken egentlig?? Hvor teit er ikke det?! De gjør han jo bare dummere og dummere, han lærer jo ALDRI. Også når han skal "tøffe" seg, det blir bare for dumt å se på. Når han skal drite ut andre, driter han seg sjøl ut tusen ganger mer. Wæææ!! :kjefte:

Godt å få ut litt Pelle aggresjon.

Nei nei, dette er absolutt ikke noe Cæsar tråd! Men må jo snakke litt om det :jepp:

Liksom måten og formidlingsteknikken til denne voksne mannen" ligner jo en "pappan min er sterkere enn pappan din"-debatt tatt fra Blåbæravdelingen i barnehagen.. :klø:

Nei, han godeste Pelle er en merkelig skrue.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fi fi la Belle

tror denne gruppa passer bra for meg og... kan jeg bli med??

sitter i sofaen nå med laptopen på fanget, beina på bordet og surfer på kg... mens kjærligheten vasker opp og lager middag til meg.. tihi :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror denne gruppa passer bra for meg og... kan jeg bli med??

sitter i sofaen nå med laptopen på fanget, beina på bordet og surfer på kg... mens kjærligheten vasker opp og lager middag til meg.. tihi :lur:

That's the spirit.. :fnise:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liksom måten og formidlingsteknikken til denne voksne mannen" ligner jo en "pappan min er sterkere enn pappan din"-debatt tatt fra Blåbæravdelingen i barnehagen.. :klø:

Nei, han godeste Pelle er en merkelig skrue.....

Ja det er han virkelig..

Aaaah, har akkurat spist god hjemmelaget pizza- sitter foran tv'en og leiligheten lukter nyvasket. Herlig :)

Ha en fiiiiiiiin kveld jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi danse er kjedelig etter So you think you can dance :le:

Jeg aner ikke hvor kvelden blei av her, men koselig var den! Chicken curry og random TV-zapping ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er han virkelig..

Aaaah, har akkurat spist god hjemmelaget pizza- sitter foran tv'en og leiligheten lukter nyvasket. Herlig :)

Ha en fiiiiiiiin kveld jenter! :klemmer:

Åh.. Jeg vil også ha hjemmelaget pizza... Vel, forøvrig har jeg faktisk aller mest lyst på en Tropical fra Peppes da.. :fnise: Den er så nam den med ananas på.. :sjenert:

Men ikke minst; nyvasket lukt i huset... DET vil jeg ha! Jeg vasket og jeg vasket igår, men det kommer liksom ingen nyuvasket lukt. Tror jeg må kjøpe sånn Ajax med sitronlukt (??) til å vaske gulver med. Eller rett og slett oppjustere dosen med grønnsåpe... Og sette inn sånn pose i støvsugeren som avgir frisk lukt... :jepp: DET skal jeg finne idag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke egen pose i støvsugern, vi har kjøpt sånne kuler på expert vi, bare suger opp et par fem-seks når du bytter pose, og så lukter det så godt atte! Men ikke kjøp de røde, de er veeeldig sterke i lukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke egen pose i støvsugern, vi har kjøpt sånne kuler på expert vi, bare suger opp et par fem-seks når du bytter pose, og så lukter det så godt atte! Men ikke kjøp de røde, de er veeeldig sterke i lukta.

Åh.. Så det er sånn det er ja.. :) Ja, takk for tipset! Det skal prøves! :jepp: Er de dyre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj, kosta vel tjue kroner eller noe? Glasset er vel ca 10-12 cm høyt og det ser ikke ut som om det er så mye, men med tanke på at du bare skal ha en fire-seks kuler i støvsugerposen av gangen, holder de lenge! Med mindre du har et giganthus og bytter pose hver gang du støvsuger, riktignok ;)

Idag har vi kjøpt kakao av belgisk sjokolade, og kremfløte... Det skal nytes til Kung Fu panda i kveld! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, kosta vel tjue kroner eller noe? Glasset er vel ca 10-12 cm høyt og det ser ikke ut som om det er så mye, men med tanke på at du bare skal ha en fire-seks kuler i støvsugerposen av gangen, holder de lenge! Med mindre du har et giganthus og bytter pose hver gang du støvsuger, riktignok ;)

Idag har vi kjøpt kakao av belgisk sjokolade, og kremfløte... Det skal nytes til Kung Fu panda i kveld! :danse:

Hehe, nei her byttes det 2-3 ganger i halvåret.. :fnise: Tror jeg.. .Har liksom ikke helt ført noen statistikk. :lur:

Jeg var på expert istad, og det var ikke kuler, men noen 4cm lange "pølser" med ca 14 stk i med Ocean- el. Flowers-lukt. 49 kr pr pakke. Jeg kjøpte begge jeg. :fnise: Så får vi se hva som er best.. Går for Ocean først.. :jepp:

Tuuusen hjertlig takk for godt tips. Imorgen den dag blir det støvsuging, klesvask og oppvask... Samt gulvvask, og kanskje vindusvask.. :dåne:

Men så deilig som det blir... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også supermotivert til husvask i morgen, det er jo FINT VÆR! Jeg liker best å vaske når sola skinner, jeg. Det er så koselig, for da kan man sette seg ut i sola med en kopp etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er også supermotivert til husvask i morgen, det er jo FINT VÆR! Jeg liker best å vaske når sola skinner, jeg. Det er så koselig, for da kan man sette seg ut i sola med en kopp etterpå :)

Vel, her er det svært lite sol å skryte av. Skikkelig høst med dis-regn og tunge skyer. Litt rødt og gult har kommet på enkelte trær også... Og jeg ELSKER det.. Høsten vil si at vinteren er på vei, og når vinteren kommer, da blir det snart Babymelona på meg.. :strix:

Men generelt, så er høsten en fin årstid, og snart skal jeg på en liten sydenferie.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må markedsføre meg litt her også jeg...

(har samme innlegget i graviditetsdagboka mi..) :fnise:

Jeg er så nysgjerrig jeg... Noen dager føler jeg at det er en liten gutt der inne, andre dager er det ei jente.. Så er det en gutt.. Men så... Nei, det er ei jente.. :dåne:

Kan ikke dere hjelpe meg å tippe da? Så jeg kan skaffe meg en liten anelse?? Oppretter tippeliste på side 1 i graviditetsdagboka mi etterhvert som eventuelle forslag måtte komme inn.. :jepp:

Skriv enten her, der eller PM...

*håpe på svar*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har så store cravings på kakao, tipper jeg jente!

Dette av "erfaring" siden eneste i familien min som har fått jente de siste syv åra hadde cravings på kakao gjennom HELE svangerskapet ;) Alle de fem (!!!) guttene som har blitt født i familien de åra har ikke mødrene hatt noe lyst på sjokolade i det hele tatt.

Sådetså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har så store cravings på kakao, tipper jeg jente!

Dette av "erfaring" siden eneste i familien min som har fått jente de siste syv åra hadde cravings på kakao gjennom HELE svangerskapet ;) Alle de fem (!!!) guttene som har blitt født i familien de åra har ikke mødrene hatt noe lyst på sjokolade i det hele tatt.

Sådetså.

:skratte:

Kanskje det ligger noe i det... Kakaoen begynte jeg med for 2 uker siden, idag har jeg ikke hatt lyst på.. :klø:

Derimot har jeg kjøpt meg salami som jeg kan steke på ostesmørbrødet som jeg fikk så lyst på... :hoppe: Spekemat går fint om det er stekt... :jepp:

Takk for forslaget, skal notere i dagboka mi..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...