Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lakris skal være lakris og bare lakris. Sett at det har kommet melkesjokolade med lakris eller? Merkelige saker.

Jeg tror Anamelona hadde en lyspære som var gått på datarommet så det ble for mørkt og skummelt å sitte der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakris-is er helt nyyyydelig!!!! Dere burde prøve!!! :jepp:

Har hørt rykter om denne nye melkesjokoladen, men ikke sett den i butikken enda. Skal GARANTERT teste den ja!!! Den Nero-sjokoladen (lakris med sjoko-trekk) som har eksistert i åresvis er jo superdigg!! Så jeg har stor tro på den nye også!! :spise::kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mørkt? For hva?

For mørkt til å sitte på datarommet og surfe... Pæra har gått, og det er litt for innviklet utskiftningsprosess til at jeg gidder å finne fram gardintrappa og risikere liv og lemmer.. :ler: Og når det blir kveld kommer mørket fort, så da må jeg nesten bare ta med meg kakaoen min og kose meg foran tv'n isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris-is er helt nyyyydelig!!!! Dere burde prøve!!! :jepp:

Har hørt rykter om denne nye melkesjokoladen, men ikke sett den i butikken enda. Skal GARANTERT teste den ja!!! Den Nero-sjokoladen (lakris med sjoko-trekk) som har eksistert i åresvis er jo superdigg!! Så jeg har stor tro på den nye også!! :spise::kari:

Hmm.. :klø: Jeg var litt skeptisk til den jeg, men det har jo sikkert noe med mitt dårlige forhold til lakris generelt å gjøre.. :fnise:

Eneste jeg spiser av lakris er (absolutt ikke myk lakris) med salt og salmiakk-smak! Vanskelig å finne den.. :lete:

Når det gjelder is; LENGE LEVE GULLPINNE OG SANDWICH!!! Konservativ smak?? Neeeida.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anamelona: kan du ikke bare få noen til å bytte den ut for deg?

For flaut.. :ler:

Kan heller vente til kjære kommer hjem om 2 uker! Går bra det.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
For flaut.. :ler:

Kan heller vente til kjære kommer hjem om 2 uker! Går bra det.. :jepp:

:skratte:

Hei alle griser :vinke:

Lider av Pc-mangel, men det ser ikke ut som om dere lider noen nød uten meg.

Forøvrig må jeg også slenge meg med i gruppen som elsker lakris-is! Ingenting, og da mener jeg ingenting, overgår softis med lakrisstrø!! :spise:

Jadda, ellers går no dagan.. jobb i helga.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Hei alle griser :vinke:

Lider av Pc-mangel, men det ser ikke ut som om dere lider noen nød uten meg.

Forøvrig må jeg også slenge meg med i gruppen som elsker lakris-is! Ingenting, og da mener jeg ingenting, overgår softis med lakrisstrø!! :spise:

Jadda, ellers går no dagan.. jobb i helga.. :tristbla:

Hehe.. I know... Jeg er litt sær..

Neida, skal ikke akkurat si at vi lider, men det er da koselig når hver og enkelt av medlemmene titter innom fra tid til annen. Enten det er for å skravle, eller bare titte innom og si hei.. :jepp:

Siden du lider av pc-mangel, så er du jo unnskyldt, men du må bare komme innom når du har tid og mulighet! Koselig det vet du..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bake hjemmelaget pizza idag!! NAM :spise:

Er det reprise eller vanlig episode som går av Hotel Cæsar idag?

bare reprise..

:kjefte:

Og så går det helt ut pga det drittprogrammet som har premiere idag.. Why??? Kunne de ikke i det minste endre sendetidene på Cæsar da? F.eks drite i reprisen eller bytte med Scrubs?? Det må da være anlednig til å bytte...? Dårlig gjort å kutte ut en hel dag når jeg følger med på det.. :sukk: Akkurat ferdig med sååå lang sommerferie, så er det rasjonering av episoder?? :klø:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
bare reprise..

:kjefte:

Og så går det helt ut pga det drittprogrammet som har premiere idag.. Why??? Kunne de ikke i det minste endre sendetidene på Cæsar da? F.eks drite i reprisen eller bytte med Scrubs?? Det må da være anlednig til å bytte...? Dårlig gjort å kutte ut en hel dag når jeg følger med på det.. :sukk: Akkurat ferdig med sååå lang sommerferie, så er det rasjonering av episoder?? :klø:

Ja det var dårlig ass!! Hadde gleda meg til en Cæsar før helga :ler:

Da blir det forhåpentligvis dobbelepisode på mandag så vi har noe å glede oss til!

Er det forresten noen du er lei på Cæsar for tiden?? Jeg er så lei så lei av Cathrine. For ei oppblåst, dum hurpe!!

*Måtte bare få det ut*

Endret av Bloom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var dårlig ass!! Hadde gleda meg til en Cæsar før helga :ler:

Da blir det forhåpentligvis dobbelepisode på mandag så vi har noe å glede oss til!

Er det forresten noen du er lei på Cæsar for tiden?? Jeg er så lei så lei av Cathrine. For ei oppblåst, dum hurpe!!

*Måtte bare få det ut*

Cathrine er noe av det mest håpløse jævelskapet etter Sue Astrid som noensinne har vært med der.. ( Da teller kun de sesongene som har vært dugelige - dvs ikke de første.. Der troner Charlotte.. :fnise: )

Men Pelle..PELLE..han kan jeg styre meg for.. Det hender han gjør og sier så mye dumt at jeg må forlate stua til jeg ikke hører stemmen hans mer.. :dåne: Han er så håpløst "harry" og tafatt, for ikke å glemme dum og naiv, at det er nesten FOR dumt.. Men med tanke på at det faktisk finnes slike mennesker, så er det jo også litt artig å følge med på han.. Og jeg som trodde Svein var harry.. :ler: Det var hvertfall før Pelle dukket opp...

Jeg savner Svein.. :sukk: Men ifølge introbildene skal han komme tilbake.. Han har jo ikke vært med siden april... *SAVNE*

Og forøvrig; Jeg tror ikke de viste dobbelepisoder mandagene sist gang "Skal vi danse" tok over sendetiden heller.... Men men... Hadde det latt seg gjøre, skulle jeg boikottet tv2 i denne perioden.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine er noe av det mest håpløse jævelskapet etter Sue Astrid som noensinne har vært med der.. ( Da teller kun de sesongene som har vært dugelige - dvs ikke de første.. Der troner Charlotte.. :fnise: )

Men Pelle..PELLE..han kan jeg styre meg for.. Det hender han gjør og sier så mye dumt at jeg må forlate stua til jeg ikke hører stemmen hans mer.. :dåne: Han er så håpløst "harry" og tafatt, for ikke å glemme dum og naiv, at det er nesten FOR dumt.. Men med tanke på at det faktisk finnes slike mennesker, så er det jo også litt artig å følge med på han.. Og jeg som trodde Svein var harry.. :ler: Det var hvertfall før Pelle dukket opp...

Jeg savner Svein.. :sukk: Men ifølge introbildene skal han komme tilbake.. Han har jo ikke vært med siden april... *SAVNE*

Og forøvrig; Jeg tror ikke de viste dobbelepisoder mandagene sist gang "Skal vi danse" tok over sendetiden heller.... Men men... Hadde det latt seg gjøre, skulle jeg boikottet tv2 i denne perioden.. :fnise:

Ja, men Sue Astrid var jo også litt kul! Hun var jo gjennomført, stilig og ond.

Det var gøy! Men Cathrine er bare dum, prøver å være ond, prøver å være kul men får det bare ikke til asså!! Også sminker de henne med altfor mye øyenskygge, ser råteit ut!

Pelle ja, don't get me started. Han er virkelig så utrolig dum han at det går ikke an! Jeg gleder meg også til Svein kommer tilbake, han er jo harry på en kul måte :ler:

Oh no, ikke dobbelt episode?? Søren. Da viser de jo den episoden som går i reprise idag 3 ganger! Merkelig greier.

Skal du ikke se på Skal vi danse idag du da, Anamelona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men Sue Astrid var jo også litt kul! Hun var jo gjennomført, stilig og ond.

Det var gøy! Men Cathrine er bare dum, prøver å være ond, prøver å være kul men får det bare ikke til asså!! Også sminker de henne med altfor mye øyenskygge, ser råteit ut!

Pelle ja, don't get me started. Han er virkelig så utrolig dum han at det går ikke an! Jeg gleder meg også til Svein kommer tilbake, han er jo harry på en kul måte :ler:

Oh no, ikke dobbelt episode?? Søren. Da viser de jo den episoden som går i reprise idag 3 ganger! Merkelig greier.

Skal du ikke se på Skal vi danse idag du da, Anamelona?

Ja, Sue Astrid var gjennomført, men slitsomt ond...

Husker ikke helt hvordan de gjorde det sist jeg.. Men det KAN jo være at de sender ny episode kl 1800, og enda en ny 1930.. *Håper* :jepp:

NEI TENK, jeg skal ikke se det tullet. :fnise: Til nød strekke meg til å se hvem som ryker ut, men det er vel ingen som ryker i første episode... Vel... Sjait er det uansett. Møkkasjait!!!

DET kan jeg i det minste boikotte!

Svein er passelig, trivelig harry.. Just the way it's supposed to be... Men Pelle.. Huffameg... Jo, getting you started!! Fyr løs om Pelle.. :jepp: Vil høre andres syn og vinklinger.. :lur: (Uten at dette skal bli en Cæsar-tråd da.. :ler: Men LITT gøy kan vi jo diskutere ut av ting...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...