Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) TOM FOR BÅDE KAKAO OG KREM!! :dåne: Må ta en tur i butikken iløpet av kvelden..... Endret 11. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. september 2008 #242 Del Skrevet 11. september 2008 Awww, tomt for både kakao og krem? Uffda! Her går det mest i deilig, søt te. Og idag har jeg gelè å kose meg med... *fnise* sambo lovte meg kosekveld siden jeg måtte på nav idag! Så her tror jeg det blir film istedet for TV. Finnes seriøst ingenting i verden som er så digg som å komme hjem, røske av olabukse og dra på joggisen! (nå skal det sies at joggisen min er veldig fin og jeg kjøper ny med en gang den blir slitt, fordi slitne joggiser gjør meg sidrompa ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 11. september 2008 #243 Del Skrevet 11. september 2008 mine joggiser blir fort slitt, elsker å bruke dem om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. september 2008 #244 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg sofaen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 11. september 2008 #245 Del Skrevet 11. september 2008 Jepp! Da var kvelden her igjen, og joggebuksa satt på. Ser på sykehuset, men lurer på om jeg skal se litt på Dr. Phil. Har nemlig noen episoder på min supre Get box. Må bare finne noe lurt å lure sambo med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #246 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg ser på Jamie, han lager mye god mat gitt!! Har akkurat laget meg eggedosis, ganske kvalmende.. Men godt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. september 2008 #247 Del Skrevet 11. september 2008 Blæh, prøver å kose meg i sofaen, uten noe god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #248 Del Skrevet 11. september 2008 TOM FOR BÅDE KAKAO OG KREM!! :dåne: Må ta en tur i butikken iløpet av kvelden..... Må bare le litt av deg, du bare eeeeeeeelsker kakao og krem du assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #249 Del Skrevet 11. september 2008 Blæh, prøver å kose meg i sofaen, uten noe god mat Du kan se på Jamie og late som du spiser maten hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. september 2008 #250 Del Skrevet 11. september 2008 Ikke det samme... Blir bare mer fristet da! Gåådd, hvorfor må jeg ha en supersunn kjæreste! Føler meg så feit og ekkel hver gang jeg spiser noe skikkelig digg, mens han er sunn og bare sitter der støggingen (Yes, I need sugar! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 11. september 2008 Må bare le litt av deg, du bare eeeeeeeelsker kakao og krem du assa Det er vel enda et ledd i mine graviditets-diller da.. De kommer og går, i mange forskjellige variasjoner.. For en uke siden var det sjokolade-is. før det; kokosboller, før det igjen var det vann med isbiter og lime... Men nå.., nå må jeg bare ha den kakaoen.. Og hadde jeg fått lov; FRÅTSE-SPEKEMAT* *MerkeligeAnamelona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 11. september 2008 Blæh, prøver å kose meg i sofaen, uten noe god mat Kom og bli med Anamelona på butikken. Ikke det samme... Blir bare mer fristet da! Gåådd, hvorfor må jeg ha en supersunn kjæreste! Føler meg så feit og ekkel hver gang jeg spiser noe skikkelig digg, mens han er sunn og bare sitter der støggingen (Yes, I need sugar! ) Igjen, kom og bli med.. Fråts i bilen min.. Jeg skal ikke sladre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #253 Del Skrevet 11. september 2008 Haha! Siden han er så sunn så får du piske han til å gå på butikken for deg å kjøpe noe digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #254 Del Skrevet 11. september 2008 Det er vel enda et ledd i mine graviditets-diller da.. De kommer og går, i mange forskjellige variasjoner.. For en uke siden var det sjokolade-is. før det; kokosboller, før det igjen var det vann med isbiter og lime... Men nå.., nå må jeg bare ha den kakaoen.. Og hadde jeg fått lov; FRÅTSE-SPEKEMAT* *MerkeligeAnamelona* Gleder meg til jeg blir gravid så kan jeg bare spise så mye jeg vil av alt mulig. I CAN'T WAIT!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 11. september 2008 #255 Del Skrevet 11. september 2008 Du får være forsiktig med kakaoen i mørket da Anamelona.. Eller har du fått skiftet pære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #256 Del Skrevet 11. september 2008 Gleder meg til jeg blir gravid så kan jeg bare spise så mye jeg vil av alt mulig. I CAN'T WAIT!!!!!!! Noen prøverplaner her da?? Jeg bør vel ikke få i meg så mye sukker, men det er igrunn ikke så mye søtt jeg får i meg.. Lever stort sett på vann, frukt, grønnsaker, rent kjøtt og fisk uten for mye krydderier i... Blir lett sunn av å være gravid, så en kopp kakao om dagen kan vel ikke skade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. september 2008 #257 Del Skrevet 11. september 2008 Kom og bli med Anamelona på butikken. Igjen, kom og bli med.. Fråts i bilen min.. Jeg skal ikke sladre.. *Hopper inn i bilen til Anamelona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 11. september 2008 Du får være forsiktig med kakaoen i mørket da Anamelona.. Eller har du fått skiftet pære? Det er fint vær, så det er ikke HELT mørkt enda.. Hehe.. Men om 15 minutter tør jeg ikke være her mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #259 Del Skrevet 11. september 2008 *Hopper inn i bilen til Anamelona* jeg må jo få rekke å låse den opp først da.. Off we go... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 11. september 2008 #260 Del Skrevet 11. september 2008 Noen prøverplaner her da?? Jeg bør vel ikke få i meg så mye sukker, men det er igrunn ikke så mye søtt jeg får i meg.. Lever stort sett på vann, frukt, grønnsaker, rent kjøtt og fisk uten for mye krydderier i... Blir lett sunn av å være gravid, så en kopp kakao om dagen kan vel ikke skade.. Neei ikke nå.. Har såå lyst på en liten en- men timingen er så utrolig dårlig. Men blir jo helt dårlig av å lese om alle som prøver og har blitt gravide!! Kakao skader ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå