pusilus Skrevet 8. september 2008 #141 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg skal også være sofagris i dag fordi jeg har fri Må bare på butikken en tur først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 8. september 2008 #142 Del Skrevet 8. september 2008 har på meg daffebuksa på skolen i dag... og nå har jeg sitti å tegna hjerter over hele den ene siden i permen på skriveblokka mi...(og begynt på den andre permen) og jeg er litt lei meg... vi finner ikke no sted som den eldste hunden min kan bo, han har vært noen steder, men de synes at han ikke passer... hvis vi ikke finner no sted er jeg redd vi må avlive han, vi kan dessverre ikke ha han selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #143 Del Skrevet 8. september 2008 har på meg daffebuksa på skolen i dag... og nå har jeg sitti å tegna hjerter over hele den ene siden i permen på skriveblokka mi...(og begynt på den andre permen) og jeg er litt lei meg... vi finner ikke no sted som den eldste hunden min kan bo, han har vært noen steder, men de synes at han ikke passer... hvis vi ikke finner no sted er jeg redd vi må avlive han, vi kan dessverre ikke ha han selv Håper dere finner en plass til hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 8. september 2008 #144 Del Skrevet 8. september 2008 det håper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. september 2008 #145 Del Skrevet 8. september 2008 Kan jeg og få bli med? *litt treig av seg* Har vært i daffebukser i 3 dager nå... Men har tross alt feber, halsvondt og store mengder papir rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 8. september 2008 #146 Del Skrevet 8. september 2008 velkommen til team sofagris.... her er alle velkommene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. september 2008 Forfatter #147 Del Skrevet 8. september 2008 Mener jeg så 71 grader nord om mandagen, jeg.. Hvis jeg ikke er blitt helt sullete. Det er ikke du som ligger en uke etter da, Anamelona? hehe.. Kanskje det.. Men syns det var snakk om premiere på den nye sesongen denne uka! Det har gått mye repriser.. Men men.. Er itte så nøye lell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. september 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 8. september 2008 til Loppelise og Serenity88.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 8. september 2008 #149 Del Skrevet 8. september 2008 Vet ikke om jeg henger heeelt med, men 71 gr. nord begynnte forrige mandag. Jeg husker til og med hvem som fikk en "prikk". Så det blir en fin sofagris dag i dag altså! Skulle ønske Playboy jentene gikk da.. det synes jeg er så morsomt. No brain-no pain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #150 Del Skrevet 8. september 2008 Sofagristilværelsen min forstyrres litt av at vi ikke har tv for tida... Ikke så gøy å tilbringe tid i sofaen da! I kveld derimot, når han godeste kommer hjem fra skolen, da kan vi se masse serier på dvd på ekte sofagris-vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. september 2008 #151 Del Skrevet 8. september 2008 Egentlig synes jeg null tv, er bedre enn kun NRK under hele OL! Da var det lite sofakosing da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #152 Del Skrevet 8. september 2008 OL var jo litt spennende når det var håndball da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #153 Del Skrevet 8. september 2008 Synes det meste var gøy under OL jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. september 2008 #154 Del Skrevet 8. september 2008 OL dag ut og dag inn i 2 uker? Tror jeg har sett nok sport for livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #155 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg gleder meg til vintersportsesongen begynner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #156 Del Skrevet 8. september 2008 Langrenn og skiskyting blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 8. september 2008 #157 Del Skrevet 8. september 2008 Synes det meste var gøy under OL jeg! Ja, det var en god sofagris-periode. Bare synd skolen forstyrret noe av moroa. Anamelona: Nei, det er ikke så nøye, lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2008 #158 Del Skrevet 8. september 2008 Her var det da stille.. Hvor er allesammen :klø: Sitter i sofaen jeg nå, klar med joggebukse, strikkesokker og tv´n. Skal lage meg en kopp med te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #159 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg er bare på tur i dusjen så har jeg planer om akkurat det samme som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 8. september 2008 #160 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Er inne her å kikker litt jeg.. Har akkurat drukket en herlig kopp te med engelske karamellbiter, sjokolade og vanilje. Godtebombe!! Endret 8. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå