DDuck Skrevet 7. september 2008 #121 Del Skrevet 7. september 2008 Åååå så koselig med tegn fra Babymelona!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 7. september 2008 Åååå så koselig med tegn fra Babymelona!! Jeg vet.., det er jo bare herlig! Kan nesten ikke vente på mer livstegn.. :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 7. september 2008 #123 Del Skrevet 7. september 2008 Har kosebukse på, og drikker kakao med marsmellows og leser mye rart som har blitt skrevet her på KG i løpet av helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 7. september 2008 Har kosebukse på, og drikker kakao med marsmellows og leser mye rart som har blitt skrevet her på KG i løpet av helgen.. Høres da fortreffelig ut. En god oppskrift på en hyggelig aften! Har vel skjedd mye her en hel helg uten oppdatering vil jeg tro.. Denne gjengen for eksempel, har jo blitt stor og mange utfylte sider allerede.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 7. september 2008 #125 Del Skrevet 7. september 2008 Høres da fortreffelig ut. En god oppskrift på en hyggelig aften! Har vel skjedd mye her en hel helg uten oppdatering vil jeg tro.. Denne gjengen for eksempel, har jo blitt stor og mange utfylte sider allerede.. :dåne: Ja er deilig Hihi ja det har det nok, selv har jeg vært på fjellet og plukket blåbær! Gleder meg til å lage blåbær muffins Her har det blitt mange nye medlemmer- så gøy altså!! Bra du startet denne klubben, Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2008 #126 Del Skrevet 7. september 2008 Åå Blåbær muffins vil jeg også ha må slepe meg opp av sofaen her for å ta ut av oppvaskmaskinen og brette noen klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 7. september 2008 #127 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Åå Blåbær muffins vil jeg også ha må slepe meg opp av sofaen her for å ta ut av oppvaskmaskinen og brette noen klær.. Blåbærmuffins er kjempegodt!! Er ferdig med å brette klær her, men så er det den kjedelige turen fra benken og inn i klesskapet.. Den turen er laaaang!! Endret 7. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ja er deilig Hihi ja det har det nok, selv har jeg vært på fjellet og plukket blåbær! Gleder meg til å lage blåbær muffins Her har det blitt mange nye medlemmer- så gøy altså!! Bra du startet denne klubben, Anamelona Jepp, skal ikke komme her og si at jeg angrer! Makan til koselig klubb a gitt. Må jo presisere at selv om denne klubben vår ligger under "dagbok" så er det definitivt ikke min dagbok - men heller alle de som er medlemmer sin dagbok! Er ikke det en grei formulering? :klø: Det er sånn den er ment da... Åå Blåbær muffins vil jeg også ha må slepe meg opp av sofaen her for å ta ut av oppvaskmaskinen og brette noen klær.. Namnam... Jeg er klar!!! Hehe... Mine klær ble hengt til tørk igår kveld...ooog... de skal få henge litt till Neida, er ikke SÅ lat, men de er nok sikkert ikke HELT tørre enda... Blåbærmuffins er kjempegodt!! Er ferdig med å brette klær her, men så er det den kjedelige turen fra benken og inn i klesskapet.. Den turen er laaaang!! Aaaaltfor lang.. Men det er aldri så ille som man innbiller seg når man først er igang.. :klø: Rart det der altså! Aldri lærer man heller... Man bare danner seg et bilde av hvor grusomt det blir før man har prøvd, selv om man vet at det ikke er ille.. :klø: Endret 7. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2008 #129 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Blåbærmuffins er kjempegodt!! Er ferdig med å brette klær her, men så er det den kjedelige turen fra benken og inn i klesskapet.. Den turen er laaaang!! Da var det gjort alt kom ikke inn i skapet her heller det var litt sengeklær, og de skal på i morgen så de får ligge fint i stolen til i da Endret 7. september 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bloom Skrevet 7. september 2008 #130 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jepp, skal ikke komme her og si at jeg angrer! Makan til koselig klubb a gitt. Må jo presisere at selv om denne klubben vår ligger under "dagbok" så er det definitivt ikke min dagbok - men heller alle de som er medlemmer sin dagbok! Er ikke det en grei formulering? :klø: Det er sånn den er ment da... Høres fornuftig ut! Men er jo liksom du som er ledern over alle sofagrisene, siden du startet den og skrev første innlegget Da var det gjort alt kom ikke inn i skapet her heller det var litt sengeklær, og de skal på i morgen så de får ligge fint i stolen til i da Må jo spare litt til imorgen også, ellers blir det jo ingenting å gjøre da. Høres smartest ut det, pusilus Endret 7. september 2008 av Bloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 7. september 2008 Høres fornuftig ut! Men er jo liksom du som er ledern over alle sofagrisene, siden du startet den og skrev første innlegget QUEEN COUCHPIG Neida, definitivt ikke.. Men joda, jeg startet den og lagde beskrivelse osv.. Men der stopper det.. Dette er en felles dagbok for alle sammen!! Okay? Comprende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. september 2008 #132 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) QUEEN COUCHPIG Hehe Har vært sofagris noen timer allerede. Har blant annet sett "Himmelblå", det virket som en koselig serie. Kommer nok til å se på den. Også er det så koselig med noen sånne programmer på søndag. Syns egentlig det bare går repriser og halv-dårlige filmer på søndager, jeg. Er det noen andre spennende premierer denne uken? Jeg skal hvertfall se top model i morgen! Endret 7. september 2008 av Anemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe Har vært sofagris noen timer allerede. Har blant annet sett "Himmelblå", det virket som en koselig serie. Kommer nok til å se på den. Også er det så koselig med noen sånne programmer på søndag. Syns egentlig det bare går repriser og halv-dårlige filmer på søndager, jeg. Er det noen andre spennende premierer denne uken? Jeg skal hvertfall se top model i morgen! Går bare tull i helgen, selv om jeg har 30 kanaler å velge i, så er det bare teite serier fra seint 80/tidlig 90-tall som går om igjen og om igjen!! Uff, LA DEM TA EN PAUSE!!!!! Hmmm.. Det var snakk om en premiere.. Hva var det da?? Hmm.. ja, 71 grader nord.. DET skal jeg få med meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. september 2008 #134 Del Skrevet 7. september 2008 Hmmm.. Det var snakk om en premiere.. Hva var det da?? Hmm.. ja, 71 grader nord.. DET skal jeg få med meg!!! Mener jeg så 71 grader nord om mandagen, jeg.. Hvis jeg ikke er blitt helt sullete. Det er ikke du som ligger en uke etter da, Anamelona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 #135 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har vært fullstendig sofagris i dag Jeg skulle egentlig gjøre masse, men kosebuksa tok over sinnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. september 2008 #136 Del Skrevet 7. september 2008 Da gir jeg meg.. -> -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 8. september 2008 #137 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg og er flink til å sofagrise... Jeg vil vær med! og i dag er det en fin sofagris dag! Må bare komme meg hjem fra jobb og svømming Endret 8. september 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #138 Del Skrevet 8. september 2008 Det er så rolig på jobb or tiden at jeg kunne nesten vært sofagris her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 8. september 2008 #139 Del Skrevet 8. september 2008 Her og!!! Tror jeg må gå og hente meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #140 Del Skrevet 8. september 2008 Her blir det frokost og Og KG selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå