Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Anamelona, så klart du fortjenerkakao med nyvispet krem. Skal lage meg en kopp med te jeg ;)

:strix:

Te hørtes ikke så ille ut det nei.. Kankje det blir det istedenfor... Litt for mett i magen til kakao... :ler:

Men te i den store IKEA-koppen min er ikke å forakte.. :lur:

*Må komme meg ut av pc-stolen og lage meg noe godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trampe:

:kari: For late til å være sofagriser her eller?? :klø: Alle er vel fyllesjuke.. :ler:

Jaja, jeg får oppdatere min dag så langt!

Lagde noe så sært som fiskepinner til frokost.. Kjapt og godt. :fnise:

Nå sitter jeg i helt tørr (endelig) daffebukse som gir meg anledning til å puste med min bulende mini-mage! DEEEILIG!!!

Så tok jeg bisken på fanget da jeg la meg ut for å nyte sola... Ble fort for varmt i solveggen, så da måtte vi inn igjen etter 15 min...

Deretter gikk jeg ned til min kjære pc og kjære kg for å daffe litt... Snart skal jeg lage kakao og gå opp og daffe på sofaen og snoke litt på hva kjære Mr.TV har å formidle...

I motsetning til de fleste her (innbiller jeg meg ihvertfall) så har jeg kun en god kontorstol her ved pc'n..

Pappamelona har med seg "sofa-pc'n" på jobb, og er ikke tilbake før om 4 uker... Men men.. TV'n er ikke så ille den altså. :lur:

Nå stikker jeg og leker sofagris, tar meg et massasjefotbad med mineralsalter og skikkelig fotpleie med kremer etterpå!

SNAKKES :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bra jeg ikke var helt ensom da. :fnise:

Nå har jeg myke, deilige føtter... Det føltes veldig godt, siden de var tørre om ømme. Men jeg skal ikke klage, for nå er det som å gå på bomull. :jepp:

Små smurfe litt videre og se om jeg finner ut litt detaljer og info om fødsel og styr jeg.. :ler: Mye jeg fortsatt lurer på ang fødested og hva de har å tilby.. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å titter litt, selv om jeg ikke er helt sofagris i dag.. i morgen tenker jeg nok at jeg er der :fnise:

Er det slik at jeg MÅ ligge i sofaen for å få lov å skrive her :klø: Og så kan jeg skrive om alt rart jeg vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosebuksa er tatt på, strikketøyet er på plass og nå skal vi se den nye serien på NRK! Håper den er bra, for liker jo alltid nye TV-serier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hjemme etter en kjempe flott og uforglemmelig jentekveld med flyflax... uheldigvis kræsjet pcn hennes, så hun får ikke vært på KG på en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å titter litt, selv om jeg ikke er helt sofagris i dag.. i morgen tenker jeg nok at jeg er der :fnise:

Er det slik at jeg MÅ ligge i sofaen for å få lov å skrive her :klø: Og så kan jeg skrive om alt rart jeg vil ?

Nope.. Jeg har ikke sofa der pc'n er, men det er et lite krav om kosebukse og godt humør.. :ler:

Og ja; akkurat det du føler for av kjipt og trist, gøy og stress.. Det kan skrives her! Hva du har opplevd, hva du har planer om, hva du føler, og gjerne litt om hva slags sofaaktiviterer (da helst angående latskap som å se på tv, drikke te og lese bok - ittt'no snusk :ler: ) kan du dele med oss!!!

:velkommen:

Kosebuksa er tatt på, strikketøyet er på plass og nå skal vi se den nye serien på NRK! Håper den er bra, for liker jo alltid nye TV-serier :fnise:

Er visst mange som skal se den da.. Hmmm... Kosebuksa mi har ikke vært av siden jeg kledde på meg.. Tilogmed luftet hund i den... Hehe.

jeg er hjemme etter en kjempe flott og uforglemmelig jentekveld med flyflax... uheldigvis kræsjet pcn hennes, så hun får ikke vært på KG på en stund...

Da får du invitere henne til deg så dere får sofagrise og oppdatere her da. :)

Kosebuksa i boks her også ;)

Er det ikke deilig vel??

Sofa, kosebukse, film og godis!! Ah, jeg elsker å være sofagris! :ler:

Ja, det er rett og slett et privilegium (?) å kunne tilegne seg noen minutter med seg selv og bare kunne gjøre det man har lyst til.. Noen ganger fortjener vi det, andre ganger bare..eh..er det deilig!!!

Hva ellers er det som skjer her inne da? Noen som har en artig helgehistorie å dele?

Jeg for min del kjente Babymelona inatt!!! :hoppe: Første gang...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart
Ja, det er rett og slett et privilegium (?) å kunne tilegne seg noen minutter med seg selv og bare kunne gjøre det man har lyst til.. Noen ganger fortjener vi det, andre ganger bare..eh..er det deilig!!!

Hva ellers er det som skjer her inne da? Noen som har en artig helgehistorie å dele?

Jeg for min del kjente Babymelona inatt!!! :hoppe: Første gang...

:jepp: Det var kloke ord som jeg skal huske en regnværsdag! :ler:

:hoppe: :hoppe: for Babymelona!! Så spennende!! Gleder meg til jeg får mageboer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:jepp: Det var kloke ord som jeg skal huske en regnværsdag! :ler:

:hoppe: :hoppe: for Babymelona!! Så spennende!! Gleder meg til jeg får mageboer... :sjenert:

Hehe.. Her vanker det av "unnskyldninger" for å rettferdiggjøre tilfeldig latskap ja.. Jeg er god på det. :ler:

Det er en opplevelse uten sidestykke å ha mageboer ja!!! Bare å glede seg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosebukse, sofa, tv og Cola. Livet er herlig ;)

Kunne ikke vært bedre nei..

Kosebukse, kopp te, litt sjokolade jeg fant i kjøleskapet, og nå kg.. AH.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...