Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjenert: Rette en liten hilsen til Tussi! når hun titter innom da.. :jepp: for våre to kloke hoder resulterte i denne fjasegruppa! Og fjas kan man vel aldri få nok av??

Fjas kan man aaaaaldri få nok av! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan strikke, men jeg glemmer alltid hvordan jeg legger opp masker

Hmm.. Den kan jeg da.. Kunne.. Har kunnet... :klø:

Snek til meg et tips fra en annen her om dagen, husker ikke hvem, men; "how to knit" eller "how to ... (hva som helst)" på youtube... Så finner man visst masse forskjellige forsklaringer med bilder og videoer osv.. Har ikke prøvd enda, men skal det når jeg tar fatt på PROSJEKT HEKLING!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjas kan man aaaaaldri få nok av! :danser:

Enig altså!! JA TIL FJAS OG MORO!! Her kan jeg jo tilogmed late som jeg sitter og nipper til et glass vin mens jeg prater, og det er jo lov!! (Selv om jeg i real life verken kan eller vil drikke alkohol.

1. Gravid

2. Liker det jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hekling er gøy, jeg har heklet grytekluter til pappa en gng for lenge siden

Gøy i tillegg? Nei nå altså.. Hehe. Da SKAL jeg lære meg.. Hekle litt ting til Babymelona.. :jepp:

Hipp hipp hurra for Prosjekt Hekling!! :danser:

Hm, kanskje jeg også skal dra frem heklepinnen igjen... :klø:

Jepp, her må vi bare hive oss rundt. Og så kan vi til og med sofagrise mens vi hekler.. :jepp:

*kjøpegyngestol* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på 1,80-skjerfet altså!! VIL HA!!!

Og JA TIL GYNGESTOLSMILEY!!

Nei, nå må lille bisken :hund:

Jeg får gå og finne meg noe kveldsmat, for det har vært en slitsom dag (helt uten at jeg har gjort noe - men å være syk og kvalm :spy: er tungt nok i seg selv..) Så blir det nok kvelden på meg. Men prat fjas og tull videre, alt dere makter. :ler:

Evt nye medlemmer oppdaterer jeg imorgen engang, bare hyggelig å få enda noen nye inn her.. :jepp:

:klem: på sofagrisene...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig altså!! JA TIL FJAS OG MORO!! Her kan jeg jo tilogmed late som jeg sitter og nipper til et glass vin mens jeg prater, og det er jo lov!! (Selv om jeg i real life verken kan eller vil drikke alkohol.

1. Gravid

2. Liker det jo ikke...

Late som er også lov :fnise: Jeg liker ikke vin jeg, men kjekt å prøve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig på 1,80-skjerfet altså!! VIL HA!!!

Og JA TIL GYNGESTOLSMILEY!!

Nei, nå må lille bisken :hund:

Jeg får gå og finne meg noe kveldsmat, for det har vært en slitsom dag (helt uten at jeg har gjort noe - men å være syk og kvalm :spy: er tungt nok i seg selv..) Så blir det nok kvelden på meg. Men prat fjas og tull videre, alt dere makter. :ler:

Evt nye medlemmer oppdaterer jeg imorgen engang, bare hyggelig å få enda noen nye inn her.. :jepp:

:klem: på sofagrisene...

du kan få det... ingen i familien min vil ha det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg passer inn her.. Det tok meg under 2 min å finne veien ut av ola-buksa da jeg kom hjem i 15-tiden i dag, og finne veien inn i daffe-buksa - og her sitter jeg enda. Måtte dessverre ut en halvtime i stad for å handle inn litt mat, men daffe-buksa var med i butikken.

Kan jeg aller nådigst få be om medlemskap? TEAM SOFAGRIS virker som et koselig sted å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! boken har jo vokst med 2 siden siden jeg meldte meg inn :lol:

skulle bare inn og sjekke om det bare var meg som fremdeles daffet :fnise: Men det var det jo ikke!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg passer inn her.. Det tok meg under 2 min å finne veien ut av ola-buksa da jeg kom hjem i 15-tiden i dag, og finne veien inn i daffe-buksa - og her sitter jeg enda. Måtte dessverre ut en halvtime i stad for å handle inn litt mat, men daffe-buksa var med i butikken.

Kan jeg aller nådigst få be om medlemskap? TEAM SOFAGRIS virker som et koselig sted å være!

Høres ut som et bra sted for deg også :jepp:

Oj! boken har jo vokst med 2 siden siden jeg meldte meg inn :lol:

skulle bare inn og sjekke om det bare var meg som fremdeles daffet :fnise: Men det var det jo ikke!! :strix:

Man kan da ikke bare slutte og daffe så sent på kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, her var det mange sløve mennesker :veslejenta:

Jeg som trodde vi nesten var alene her i verden Annamelona ;)

Koselig med en helg egen gruppe, nå har vi handla, rydda og laga pizza så nå er det bare sløving på sofaen resten av kvelden :)

Måtte fortelle kjærsten om gruppa du hadde laga da, og første han spurte om var om han fikk være med :ler:

Tror dette blir en koselig gjeng jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke bare slutte og daffe så sent på kvelden :fnise:

Nei, nå er det daffing for fullt her i hvertfall! (men det har det jo i grunn vært i hele kveld :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofagris melder seg :hallo:

Jeg har hatt en jentekveld på sofaen med bikkja hvis det teller? Hun er en jente :fnise: Og jeg skifter alltid til kosebukse med en gang jeg er innenfor husets fire vegger :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofagris melder seg :hallo:

Jeg har hatt en jentekveld på sofaen med bikkja hvis det teller? Hun er en jente :fnise: Og jeg skifter alltid til kosebukse med en gang jeg er innenfor husets fire vegger :Nikke:

:fnise: jeg visste du ville finne veien din hit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...