Gå til innhold

TEAM SOFAGRIS!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Siden jeg allerede har gått rundt i kosebukse siden klokken 17, og nå sitter og koser med på sofaen, så tror jeg at jeg passer inn her :ler:

*noterer*

:velkommen: til latskapens verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skulle jeg spørre om hvor langt du var på vei, men fant jo ut det bare var å se i signaturen din jo.. Svime-meg.

Jeg skal på jentekveld imorgen med lolita (hehe.) og gleder meg, ellers sitter jeg i sofaen med favorittpleddet og favoritthunden og bare surfer, det er helg og jeg skal ingen ting denne helgen!!

MEN... Jeg har vært hos dyrlegen og må ut på 5800 iløpet av to disse to ukene, halvparten imorgen og halvparten om to uker.. Dritt med flere hunder når de blir syke :( Det hjalp lite på mitt student budskjett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg spørre om hvor langt du var på vei, men fant jo ut det bare var å se i signaturen din jo.. Svime-meg.

Jeg skal på jentekveld imorgen med lolita (hehe.) og gleder meg, ellers sitter jeg i sofaen med favorittpleddet og favoritthunden og bare surfer, det er helg og jeg skal ingen ting denne helgen!!

MEN... Jeg har vært hos dyrlegen og må ut på 5800 iløpet av to disse to ukene, halvparten imorgen og halvparten om to uker.. Dritt med flere hunder når de blir syke :( Det hjalp lite på mitt student budskjett.

Signaturen min er ikke dum nei.. :ler:

Min lille bisk har jeg måtte punge ut 4500 kr for nå nylig. (Takk gud for forsikring)

Det finnes bedre ting å bruke penger på... (Misforstå meg rett - jeg sier :rope: JA TIL EGENANDEL OG FRIKORT FOR DYR!!!)

Dritt, jeg vil også på den jentekvelden.. :frustrert: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en koselig kveld ja!

Jeg har ei bestevennine som er ca like langt på vei som deg og gleder meg så masse til å bli "tante" (Vi er veldig nærme, har bodd hos dem.) Men kan tenke meg du gleder deg enda mer til mini'en din kommer!

Argh altså, jeg sa opp forsikringen min nå iløpet av sommeren fordi pappa tilbudte seg å ha alle tre hos sin på gjensidige siden det ville bli ca 500 kr billigere per hund, og siden jeg er student og ikke verdens beste råd så takket jeg jo ja.. Men svime meg har jo bare drøyet det og "tar det neste uke" og måtte plutselig ut med så mye mer. Nå skulle jeg ønske jeg hadde en hund og en annen rase, mine kunne ikke engang få den billige medisinen pga av rasen ikke tåler det, så måtte ut med det neste dobbelte... Jippi.

Endret av flYflax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en koselig kveld ja!

Jeg har ei bestevennine som er ca like langt på vei som deg og gleder meg så masse til å bli "tante" (Vi er veldig nærme, har bodd hos dem.) Men kan tenke meg du gleder deg enda mer til mini'en din kommer!

Argh altså, jeg sa opp forsikringen min nå iløpet av sommeren fordi pappa tilbudte seg å ha alle tre hos sin på gjensidige siden det ville bli ca 500 kr billigere per hund, og siden jeg er student og ikke verdens beste råd så takket jeg jo ja.. Men svime meg har jo bare drøyet det og "tar det neste uke" og måtte plutselig ut med så mye mer. Nå skulle jeg ønske jeg hadde en hund og en annen rase, mine kunne ikke engang få den billige medisinen pga av rasen ikke tåler det, så måtte ut med det neste dobbelte... Jippi.

Åååh!! *frekk nok til å spørre om terminen hennes* :fnise:

Ja, her gleder vi oss masse masse til Babymelona kommer. :jepp:

Det er jo litt stas å bli "tante" også da?? Håper jeg blir det snart en gang altså...

Uff, du var jo max uheldig da.. Jeg rakk akkurat å tegne forsikring før "skaden" ble oppdaget. Bare dager i forveien. Så der var jeg jammen heldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har termin den 24 Februar :) Gleder meg masse til å bli tante, bli det første barnet jeg følger med "fra start av" og siden hun og moren er det nærmeste jeg kommer ordentlig familie-følelsen så er det liksom litt ekstra for meg, og jeg vet det betyr mye for henne, siden hun bare har meg og moren sin på sin side.

Ja, den var kjip.. De fikk noe nesemidd som jeg aner ikke hvordan de har fått (Vi har jo flyttet og ikke møtt på noen andre hunder egentlig.) Men det bare er en viktig påminner for meg om at jeg MÅ slutte å utsette ting! Men jeg er "glad" at det kom nå ihvertfall, og ikke en annen gang der de pengene hadde vært "verd" mer for meg.

Du hadde skikkelig flaks der ja, hihi.. Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg i pysjbuksa mi, deler sofaen med alle håndarbeidene mine og livet er bare herlig :nigo:

PYSEPUS!! :klem:

...og så deler du ditt blide åsyn med oss.. :jepp:

Nyt livet, og nyt tilværelsen! Ting blir ikke bedre enn hva man gjør det til...

(litt misunnelig på at du kan dette med håndarbeide - nål og tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PYSEPUS!! :klem:

...og så deler du ditt blide åsyn med oss.. :jepp:

Ja, jeg har vært borte fra KG i en time så har så mye skjedd :fnise: Håndarbeide er topp - hadde gått på veggene uten :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg i pysjbuksa mi, deler sofaen med alle håndarbeidene mine og livet er bare herlig :nigo:

Henger meg på den misunnelsen, jeg kan ikke engang strikke og prøver for harde livet og lære meg det, virker så koselig og nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har termin den 24 Februar :) Gleder meg masse til å bli tante, bli det første barnet jeg følger med "fra start av" og siden hun og moren er det nærmeste jeg kommer ordentlig familie-følelsen så er det liksom litt ekstra for meg, og jeg vet det betyr mye for henne, siden hun bare har meg og moren sin på sin side.

Ja, den var kjip.. De fikk noe nesemidd som jeg aner ikke hvordan de har fått (Vi har jo flyttet og ikke møtt på noen andre hunder egentlig.) Men det bare er en viktig påminner for meg om at jeg MÅ slutte å utsette ting! Men jeg er "glad" at det kom nå ihvertfall, og ikke en annen gang der de pengene hadde vært "verd" mer for meg.

Du hadde skikkelig flaks der ja, hihi.. Hva skjedde?

Bare små dager før meg da.. :jepp: 28 februar her... Koseliiii...

Hunden min fikk påvist noe kronisk hudproblem som hun må ha medisinsk "vedlikeholds-behandling" for hvert 2-3 år.. Kjipt, men hva gjør man ikke for sine små?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den misunnelsen, jeg kan ikke engang strikke og prøver for harde livet og lære meg det, virker så koselig og nyttig.

Det er enkelt når man har skjønt koden! Bare spør om du skulle lure på noe :)

Bare små dager før meg da.. :jepp: 28 februar her... Koseliiii...

Hunden min fikk påvist noe kronisk hudproblem som hun må ha medisinsk "vedlikeholds-behandling" for hvert 2-3 år.. Kjipt, men hva gjør man ikke for sine små?? :klem:

Man gjør det man kan for sine små ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det unna. Har jo blitt mange medlemmer allerede.

Jeg har daffa rundt siden jeg kom fra jobb. Sovna på sofaen, og da jeg våkna var det bare ut en tur for å hente take-away :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har vært borte fra KG i en time så har så mye skjedd :fnise: Håndarbeide er topp - hadde gått på veggene uten :tunge1:

Tror jeg skal vurdere å få meg en lignende "sunn" hobby.. Problemet er bare at svigermor gjør unna slike ting på noen timer.. En stor genser er ferdig på 2 kvelder... Så jeg har nok lite å stille opp med, det blir nok isåfall kun for å ha noe artig å styre med!!

ISPINNEHUS-BYGGER!!!!! :jepp:

:slår: ...Get a grip, Anamelona...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det unna. Har jo blitt mange medlemmer allerede.

Jeg har daffa rundt siden jeg kom fra jobb. Sovna på sofaen, og da jeg våkna var det bare ut en tur for å hente take-away :spise:

Jeg hadde ikke trodd det skulle ta SÅ av.. Men det er jo bare 5 ganger så koselig.. :jepp:

Det kan bli artig å se om7hvordan denne gruppen utvikler seg...

Take-away er "da best" Skikkelig daffe-mat.. *VerdigeMedlemSpinnvil*

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir deilig med masse film og god mat og litt annet div kos... og mye prat da... vi klarte nesten ikke stoppe å prate i friminuttet på torsdag

Denne fikk jegg visst ikke svart på.. :klø:

Må si meg litt misunnelig på mat og film... Det er noe jeg og venninnene mine pleier å gjøre ca en gang i mnd, men det begynner å bli en stund siden nå... *piskedemlitt*

Prat er obligatorisk på jentekveld.. Det er nesten obligatorisk å ikke få med seg mer enn 35-40% av filmen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Roxie Hart
Tror jeg skal vurdere å få meg en lignende "sunn" hobby.. Problemet er bare at svigermor gjør unna slike ting på noen timer.. En stor genser er ferdig på 2 kvelder... Så jeg har nok lite å stille opp med, det blir nok isåfall kun for å ha noe artig å styre med!!

ISPINNEHUS-BYGGER!!!!! :jepp:

:slår: ...Get a grip, Anamelona...

Nok et hett tips: Hekling! Enkelt, raskt og om du mister maska er det ingen sak å fikse det selv :ler:

For en koselig gruppe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et hett tips: Hekling! Enkelt, raskt og om du mister maska er det ingen sak å fikse det selv :ler:

Jaa.. Den blir så koselig atte!

Hekling er jo kanskje noe jeg kan vurdere ja.. :sjenert: Problemet er at jeg bare klarer å lage sånn 0,33cm tykk heklet tråd. Blir liksom bare en remse... Kanskje jeg kan prøve å utforske dette fenomenet!! Jaa.. Det skal jeg, for brodering har jeg ikke tålodighet og nøyaktighet til.. (Jammen ingen ser jo hvis jeg... :ler: ) Dårlig egenskap når man broderer.. Hekling kan jeg prøve... :jepp:

Takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekling er jo for de intelligente! Kan ikke det jeg, men jeg bare mååå lære meg det! :jepp:

Kjempekoselig gruppe :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekling er jo for de intelligente! Kan ikke det jeg, men jeg bare mååå lære meg det! :jepp:

Kjempekoselig gruppe :strix:

:sjenert: Rette en liten hilsen til Tussi! når hun titter innom da.. :jepp: for våre to kloke hoder resulterte i denne fjasegruppa! Og fjas kan man vel aldri få nok av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...