Gjest MIZVIKKI Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 i begynnelsen av mitt forhold så hadde jeg og kjæresten sex hver natt (noe som er normalt, i know) men nå etter bare 3 mnd så går det lengre og lengre tid mellom hver gang vi har sex, han sier det er mye stress på jobb og er trøtt (han sovner nesten hver kveld på sofaen)men i begynnelsen var det stress på jobb også men likevel ville han ha meg hele tiden, nå føler jeg at jeg må omtrendt tigge om sex, noe som er veldig ydmykende.... han sier han tenner på meg og at han elsker meg men det er så kaotisk på jobb. er dere virkelig så trøtt??? eller er jeg ikke like spennende for kjæresten min lenger ??????
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Var kanskje ikke dette du ville høre, men jeg sa i hvert fall til eksen min at jeg var trøtt fordi jeg ikke hadde lyst på sex. Dette var i slutten
Gjest Portis Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Min mann orker nesten ikke sex midt i uka. Han jobber fulltid på en stressende jobb, mye å gjöre, masse å holde styr på - og i tillegg har han eget firma på si. Jeg skjönner godt at han er sliten og ikke orker sex, selvom han egentlig vil ha sex. Så da tar jeg meg av han, gir ham en blowjob o.l. Mens i helgene får jeg tilbake, for da er han full av energi. Så kanskje du burde ta deg litt av han når han er sliten ?
Gjest Portis Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Også må du huske på at et forhold forandrer seg når man er over nyforelskelsen.
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Tenninga synker etterhvert. De som sier noe annet juger. Man kan kompensere til en viss grad med å finne på stadig mer skrullete ting.
Chianty Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Så da tar jeg meg av han, gir ham en blowjob o.l. Mens i helgene får jeg tilbake, for da er han full av energi. man lærer så lenge man lever
Tullepip Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 i begynnelsen av mitt forhold så hadde jeg og kjæresten sex hver natt (noe som er normalt, i know) men nå etter bare 3 mnd så går det lengre og lengre tid mellom hver gang vi har sex, han sier det er mye stress på jobb og er trøtt (han sovner nesten hver kveld på sofaen)men i begynnelsen var det stress på jobb også men likevel ville han ha meg hele tiden, nå føler jeg at jeg må omtrendt tigge om sex, noe som er veldig ydmykende.... han sier han tenner på meg og at han elsker meg men det er så kaotisk på jobb. er dere virkelig så trøtt??? eller er jeg ikke like spennende for kjæresten min lenger ?????? Vi har hatt det samme som dere, bare motsatt. Her i huset var det jeg som var trett og rett og slett ikke orket. Stakkas mannen min prøvde alt han kunne for å få seg en bit, men det var ikke hver dag han kom så langt Var liksom ikke innstilt på å komme i mood heller... For å finne en løsning på problemet (for det ble jo litt mye mas på meg etter hvert), satte vi av en fast dag i uken til kosing og valgte mandag, fordi det er den kjipeste dagen i uken. Da er det tv-fri sone (hender vi tyr til litt dirty greier på dataen) og det er kun hverandre vi skal bruke kvelden på. Tar oss noen øl og koser oss med mat, og legger opp til at kvelden blir litt ekstra opphissende og dirty. Fra dag 1 har dette vært vellykket! Opplegget vårt har etterhvert ført til at vi har prøvd oss litt ut på nye ting og hjelpemidler med stor suksess. Nå gleder jeg meg til hver mandag og vi har gjerne en "lille-mandag" og tre i løpet av resten av uken også. "MANDAGSKLUBBEN" ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!
Teriyaki Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Kjæresten min er litt sånn for tiden...For å ta en hel uke som er vanlig for tiden; Lørdag hadde vi ikke sex, søndag hadde vi sex, men han hadde egentlig sagt han var for sliten, men trosset dette. På mandag hadde vi ikke sex, på tirsdag hadde vi ikke sex, på onsdag hadde vi sex, og han vekte meg til og med på natten og hadde sex en gang til, i går hadde vi ikke sex, vi har ikke hatt det enda hittil i dag, men det blir fyllesex snart, for han er på fest. Før var det sex hver dag. Joda, mange her vil si at jeg har masse sex, men det er vel i hovedsak ikke det det går på. Hvis han absolutt ikke orker sex, så kan han vel i det minste kose litt med meg, få meg til å føle at det ikke er pga. meg, ikke bare si det. Det blir rett og slett slitsomt og det tærer på selvtillitten å bli avvist 4 ganger i uken. Sliter litt med det, og det er dessverre blitt sånn at jeg stort sett hver kveld ligger og tenker på om det kommer til å bli noe eller ikke. Ikke fordi jeg er sprengkåt og Må ha sex hele tiden (er jo det da, men ikke sånn at det ville plaget meg på det nivået), det er det følelsesmessige det går på. Men håper det bare er en periode, for jeg kommer ikke til å orke å bli avvist så mange ganger i uken uten å slite mye med det. Så jeg prøver å endre taktikk. Jeg prøver å ikke forvente sex, og heller bli glad de kveldene i uken han vil ha. Men det gjør jo også at mitt initiativ blir satt ned, og det er jo i seg selv ikke særlig bra. Det er ikke lett det der, i tillegg er jeg nok litt umoden på akkurat det der punktet. Men faen heller det har jeg lov til! Det er ikke ofte vi krangler om det da. Som regel sier jeg ikke noe på det, og når det ender opp i krangel, er når han begynner å grave og spørre om det. Dette ble lengre enn jeg mente... Men rett og slett føler jeg det er unormalt å avvise kjæresten sin 3-4 ganger i uken når man bare har vært sammen i litt over et år, og i tillegg alderen er 17 og 22. Menmen. Han er såpass viktig for meg at jeg skal lære meg å leve med sex ca. annen hver dag!
Humleblomst Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Ja, jeg er faktisk virkelig trøtt. Eller fryktelig sliten. Og det er faktisk han også. Noe som fører til at vi har et fantastisk forhold, men relativt lite sex. Ihvertfall iforhold til hva vi har hatt. Men vi har av og til perioder med mer sex også. Og vi har en åpen samtale om temaet, og er enig om å ikke stresse for å endre på noe som i bunn og grunn fungerer veldig bra. Jeg holder en knapp på at det er alle hormonene som kommer i forbindelse med nyforelskelsen som gjør at mange er mer gira på sex den første tiden enn senere i forholdet. Noen fortsetter å ha sex ofte også senere i forholdet, men folk er forskjellige og trives med forskjellige mengder sex når hverdagen kommer. Jeg har en mann som virkelig kan tenne meg som ligger i sengen ved siden av meg hver eneste natt, og jeg trives veldig godt med å "bare" sove inntil ham. :rødme:
Tullepip Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Vi har hatt det samme som dere, bare motsatt. Her i huset var det jeg som var trett og rett og slett ikke orket. Stakkas mannen min prøvde alt han kunne for å få seg en bit, men det var ikke hver dag han kom så langt Var liksom ikke innstilt på å komme i mood heller... For å finne en løsning på problemet (for det ble jo litt mye mas på meg etter hvert), satte vi av en fast dag i uken til kosing og valgte mandag, fordi det er den kjipeste dagen i uken. Da er det tv-fri sone (hender vi tyr til litt dirty greier på dataen) og det er kun hverandre vi skal bruke kvelden på. Tar oss noen øl og koser oss med mat, og legger opp til at kvelden blir litt ekstra opphissende og dirty. Fra dag 1 har dette vært vellykket! Opplegget vårt har etterhvert ført til at vi har prøvd oss litt ut på nye ting og hjelpemidler med stor suksess. Nå gleder jeg meg til hver mandag og vi har gjerne en "lille-mandag" og tre i løpet av resten av uken også. "MANDAGSKLUBBEN" ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! ... og vi har forresten vært kjærester i 16 år (gift de siste 6) still going strong!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Menn kan også miste lyst. Og mange menn har ganske liten sexlyst i utgangspunktet, og da blir det lite sex i hverdagen når man har jobb og andre gjøremål. Dessuten kan også sex i seg selv være stress, og da er det gøyere å sove.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Kanskje på tide at kvinner lærer seg at Menn ikke er sex dyr som er klar for sex uansett når det måtte være. Hva dere ser på TV er ikke hvirkelig forstår dere. Menn er ikke så sex gale og klare helle tiden som de viser på de Amerikanske seriene beklager om dette ødela for ilusjonen til dere kvinner
Einar Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 Joda -- vi kan være trøtte vi også. Og vondt i hodet :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå