Gå til innhold

Fjerning av mandler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på om her er noen som nylig har fjernet mandlene sine som kan fortelle meg deres histore om hvordan det var? er 18 år, og full panikk for å fjerne mandlene mine. Har også piercing i tungen, tror dere at denne gror under oprasjonen, eller tror dere at det går greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig vondt i 10 dager og så er du mer eller mindre frisk resten av livet. Vel, man blir i allefall kvitt sykdommene som kom pga mandlene da :)

Skrevet

Jeg tok mandlene for ikke så lenge siden, på Bogstadveien øre nese hals.. De to første dagene spiste jeg nesten alt jeg ville og hadde nesten ikke vondt i det hele tatt.. Men så begynte det å gjøre ekstremt vondt.. Fikk voltaren som gav meg syke magesmerter og diarè, så jeg hadde et par dager hvor jeg satt på do og bare gråt.. Og så gikk jeg en uke hvor jeg bare drakk sjokolademelk og vaniljesaus, romtemperert fordi jeg ikke klarte noe som var kaldt eller varmt.. Og så begynte jeg å klare å spise litt loff uten skorper og kylling uten skinn.. Og så var jeg fin igjen totalt 16-17 dager etter operasjonen.. Tror jeg var veldig uheldig da.. Hadde ekstremt vondt i kjeven og tungen min var helt blå.. Men har snakket med flere som ikke syns det var noe problem i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...