waco Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 For ca et år siden skrev jeg noen innlegg her på kgdiskusjon hvor jeg etterlyste at vi diskuterete de uheldige faktorer ved å "integrere" kvinner for mye iblant gutter. Det er slik at man lærer av hverandre, og hvorfor synes jenter det er så kult at gutter også begynner å få jentesyndromenet bulimi og anorexia..? Menn bruker stadig mer og mer penger på utseende og kropp. Tydelig at vi har latt oss påvirke av homofile designere og moteskapere som igjen har blitt påvirket av jenter. Greit nok så advarte jeg dette om for et år siden, og idag kan vi lese i dagbladet at jeg hadde rett. Kan det være slik at Waco mest sannsynlig er en sannhetsviter og spåmann? At man bør lytte til hans varsler, som man stoler på meteorolgien i forhold til været, så hendte det at selv trollmenn tok feil en gang i blant, men av og til hadde han rett.... Er det en guffen følelse når man omsider forstår hvor feil man har tatt, og egentlig skylder Waco en unnskylding og beklagelse over å ha latterliggjort ham istedetfor å diskutere sakens alvor, som er kvinnelig innblandelse i mannens verden....? Waco
Gjest Vega Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Hva spår du kommer til å skje her på forumet de nærmeste dagene? Nevn ti spesifikke ting, så får vi se om det stemmer. Ok?
waco Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2003 - Mye bedre sammhold blant deltagerne frem til 13 juni. - antiklimaks, brukerene kjenner hverandre igjen, ingenting er så kjedelig som å snakke med folk man kjenner. - Nye tråder angående trådene som ble stengt. - Noe blir aldri utdebattert. - Fire av de evige trådene på snikksnakk blir på over firetusen innlegg. Rakk bare fem.
Mathias Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 ingenting er så kjedelig som å snakke med folk man kjenner. . Har du mange venner waco....
Livets datter Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 hvorfor synes jenter det er så kult at gutter også begynner å få jentesyndromenet bulimi og anorexia..? Hvor står det at jenter synes dette er "kult"? :o Kan det være slik at Waco mest sannsynlig er en sannhetsviter og spåmann? Sannsynligvis ikke!!!
Gjest Vega Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Du hadde bare fem, holder ikke. Du glemte den viktigste - det vil dukke opp masse interessante tråder nå i den nærmeste tiden, fordi alle brukerne er lei personfokusering og vil vri hodet for å finne på aktuelle tema. Da er vi i gang igjen, som normalt.
Sirkeline Skrevet 5. juni 2003 #8 Skrevet 5. juni 2003 Men unnskyld meg, herr Waco, er du den rette til å legge fram "uheldige" faktorer ved hunkjønns innblanding i hannenes verden? Hvem har sagt noe om eierforhold til samfunnet? Hva eier hannene mer enn kvinnene av verden? Og da er det rett å spørre; blander ikke du deg inn i en kvinnedominert "verden" her på KG (K V I N N E GUIDEN DISKUSJONSFORUM).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå