*snuppis* Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Jeg har store fliser fra gulv til tak, de trenger en vask. Men hvor ofte gjør dere det og hvilken såpe benytter dere?
Suzy Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Fra gulv til tak tar jeg ikke så ofte - kanskje annenhver måned og jeg bruker mopp og et hvilket som helst vaskemiddel som løser opp fett til det.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Bruk gjerne salmiakk, men luft godt for det stinker. Og så må du passe påå ikke blande salmiakk og klorin, for det danner en gass.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Jeg bruker microfibermopp uten vaskemiddel. Flisene blir helt rene av det.
Gjest talita Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Hey'di klinkervask er kjempebra for flise. de får igjen sin glans, og alt blir rent og pent
Titti72 Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Gryteskrubb og Jiff skurekrem ved/i og rundt dusjen. Moppen med salmiakk på vegger, tak og gulv ellers.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå