Gå til innhold

cee cee`s hemmelige verden


Fillippa

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Ny her jeg...:) så lister meg forsiktig inn til dere jenter:) Har nå lest gjennom hele forumet, og må virkelig si at jeg er veldig glad for at jeg kom over dette på nettet! helt genialt for oss som kun tenker pupper 24/7:P

Har nå kommet så langt at jeg har bestemt meg for å gjennomføre dette, og har bestilt min første konsultasjontime den 19 Sep, med blandede følelser dog:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 år senere...

Hei!

Helt ny på forumet her. Har browset gjennom tråden, masse nyttige tips og råd *tommel opp*.

Sitter her i sengen, nyoperert på Fornebu. Er veldig fornøyd med personalet og prosedyren! Jeg har et lite spørsmål, vet ikke om dere har opplevd det men. Tidligere form på brystene mine kan man si var litt "pointy", spesielt aerolaen. Da vi tok 3D bilder viste han meg resultater (ikke 100% pålitelig) ved å legge inn 275g. Da kunne man se at aerolaen ikke ble like "pointy". Jeg prøvde BH med implantater i og følte dette ble litt uvant og kanskje litt stort, så jeg valgte å gå for 255g (uten å se det i 3D). Det er ikke veldig stor forskjell bortsett fra at den på 275g er litt bredere. Likevel nå når jeg ser ned så har de fortsatt samme form.. Kanskje til og med litt større. Har dere opplevd hevelse i aerolaen? Lurer på om kanskje det andre implantatet kan gi en annen fasong på de, men får høre med legen når han ringer. Håper virkelig ikke at jeg burde bytte! Det har jeg ikke tid til:/

Håper noen av dere har opplevd noe av det samme og har noen råd å komme med! Ellers er jeg fornøyd med størrelse og har ingen smerter! Foreløpig:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei! Jeg er helt ny her og vurderer å ta en brystforstørrelse. Er det noen som her erfaringer med Dr. Øyvind Borch Bugge? Fornøyd med resultatet?

Helt supert med et slikt forum forresten! Har lest masse her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei. Jeg har nettopp vært på konsultasjonstime hos Kolibri Medicals i Stavanger. Er ca 168 cm og veier 48 kilo. Fikk beskjed om at jeg kun kunne få silikonproteser inn under muskelen. Kirurgen anbefalte 300 cc og 280 cc. Noen som har en lignende kropp og implantatstørrelse som kan sende meg bilde? Ellers: hvilke smerter kan jeg vente meg ved inngrep under muskel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

Helt ny på forumet her. Har browset gjennom tråden, masse nyttige tips og råd *tommel opp*.

Sitter her i sengen, nyoperert på Fornebu. Er veldig fornøyd med personalet og prosedyren! Jeg har et lite spørsmål, vet ikke om dere har opplevd det men. Tidligere form på brystene mine kan man si var litt "pointy", spesielt aerolaen. Da vi tok 3D bilder viste han meg resultater (ikke 100% pålitelig) ved å legge inn 275g. Da kunne man se at aerolaen ikke ble like "pointy". Jeg prøvde BH med implantater i og følte dette ble litt uvant og kanskje litt stort, så jeg valgte å gå for 255g (uten å se det i 3D). Det er ikke veldig stor forskjell bortsett fra at den på 275g er litt bredere. Likevel nå når jeg ser ned så har de fortsatt samme form.. Kanskje til og med litt større. Har dere opplevd hevelse i aerolaen? Lurer på om kanskje det andre implantatet kan gi en annen fasong på de, men får høre med legen når han ringer. Håper virkelig ikke at jeg burde bytte! Det har jeg ikke tid til:/

Håper noen av dere har opplevd noe av det samme og har noen råd å komme med! Ellers er jeg fornøyd med størrelse og har ingen smerter! Foreløpig:P

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...