pantera Skrevet 30. september 2008 #22 Skrevet 30. september 2008 Liker å holde på med dyr, rir litt (akkurat nå så er det mest tur i fjell og litt vognkjøring) og har både hund og katt. Liker også å gå på tur i skog og på fjell. Blir selvfølgelig mye tid til å surfe på nettet også. Mye rart, og mye nyttig man finner.
Confidence Skrevet 30. september 2008 #23 Skrevet 30. september 2008 Klatring Golf Turer i skog, mark og fjellet
Chianty Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg gjør litt av det meste dyrene mine (det er ganske mange nå) matlaging kake dekorering (selv & for andre) PC'en MIN (surfing) Strikker broderer frivillig arbeid for dyrebeskyttelsen ( noe som tar tid) Maler litt om tiden strekker til , og Tegner.
Roxy Skrevet 1. oktober 2008 #25 Skrevet 1. oktober 2008 Litt av hvert egentlig men kan jo kort nevne.. Ute i skog og mark ("Monsen-light") Litt stisykling Interiør og oppussing (er utdannet innen det) Ski Mote Ridning Reising
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 14. oktober 2008 #26 Skrevet 14. oktober 2008 Lage mat og svømming. Kommer ikke på så mye mer, bruker FOR MYE tid på jobb og tull EGENTLIG
FoxyFish Skrevet 14. oktober 2008 #27 Skrevet 14. oktober 2008 * Lesing * Matlaging (Prøver å lære meg å lage minst tre nye retter i måneden) * Fotball, passivt ved å reise på fotballkamper, men dog. * Film * Playstation * Scrap-booking * Dyrevern * Musikk Og likevel presterer jeg å kjede meg en del... Jeg trenger noe å gjøre som varer noen timer og som jeg ikke går lei av merker jeg!
Hanna panna Skrevet 14. oktober 2008 #28 Skrevet 14. oktober 2008 -Kunst -Bøker -Dyr/Dyrevern -Ridning -Klatring/Yoga -Musikk -Lage mat og økologisk -Sløving og prating
Skylines Skrevet 14. oktober 2008 #29 Skrevet 14. oktober 2008 Jobber som rytter, så hest er vel mer enn hobby... Ellers liker jeg fotball, biler, dyr og film/musikk.
Gjest LanaLane Skrevet 14. oktober 2008 #30 Skrevet 14. oktober 2008 Klassisk sang for alle penga, kor og musikkskole Liker å gå tur i skogen selv om det blir altfor lite av det. Glad i dyr, så er fosterhjem for katter. PC, gjerne rollercoaster tycoon;) Småting, men jeg vil ikke kalle det for en hobby
susanne_89 Skrevet 19. oktober 2008 #31 Skrevet 19. oktober 2008 *Slektsgranskning *Film *Lesing *Litt strikking *KG *Fotografering
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå