Supramundane Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 * Scrapbooking * Hekling * Strikking * Matlaging
Gjest Pysepus Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 * strikking * kortlaging * brodering
bonaqua Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 - scrapbooking - symaskin (syr alt mulig) - strikking - decoupage - tegning/maling
momajoja Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 strikking matlaging kakedekorering plan om å lære meg hekling mest strikking nå på høsten da, deilige luer og skjerf
Gjest Miley Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Nå får tiden går det mest i strikking.
Sjefs-snipa Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Brodering Matlaging Hundetrening Kakedekorering Tennis Surfing Lesing Slalåm Langrenn/fotturer i fjellet
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 - Trening, spesielt styrketrening - Musikk - Klatring - Tinderangling - Fjell- og friluftsliv - Mat og vin - Kampsport
Gjest Sisu Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 *slektsgranskning *litt fotografering *turgåing i skog og mark *lesing
Tabris Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 - miljø- or dyrevern - blogging - spilling (videospill) - lesing - hunder, katter og dyr generelt
jenta82 Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 -Lese -Brevskriving -Lage kort -Brodere (korssting) -Bake -Nintendo wii Sikker flere ting jeg har glemt, liker å ha noe å drive på med:-)
veslemøy Skrevet 15. september 2008 #16 Skrevet 15. september 2008 - rugby - Brodering - marsvinene - matlaging - surfe på internett.. må vel også finne fram strikkepinnene også når mørketiden kjem
Idnar Skrevet 17. september 2008 #17 Skrevet 17. september 2008 -Baking -Turgåing -Yoga/Pilates (har nettopp begynnt) -Brodering -Såpelaging -Decupage -Lese bøker -Surfing på nettet -Lage jule og påskepynt (har begynnt på juletingene) Selger en del ting jeg har laget på messer og tar bestilling på kaker.
Gjest Tang Lung Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 http://www.w-co.co.uk/poster_frames.php Finnes det virkelig ikke slike rammer til en god pris i Norge.....snakket med noen & de skulle ha 2500 kr for ramme str 140X200 , helt latterlig dyrt :/
brevi Skrevet 30. september 2008 #19 Skrevet 30. september 2008 Mesteparten av fritiden min (bortsett fra hjem/familie) bruker jeg foran PC'en. Liker veldig godt scrapbooking på data, bruker mest Adobe fotoshop, men også Paint shop. Fotografering må til for å ha bilde å "leke seg" med. Samler på stoff til lappeteknikk, men kommer liksom aldri helt i gang med syingen. Samler også skjell, steiner, pinner o.l. til maritime bilder, dekorasjoner mm. Laget litt , men er nok helst en samler. Fint med høst, det er hobbytiden, før juleforberedelsene setter inn for fullt.
brevi Skrevet 30. september 2008 #20 Skrevet 30. september 2008 http://www.w-co.co.uk/poster_frames.php Finnes det virkelig ikke slike rammer til en god pris i Norge.....snakket med noen & de skulle ha 2500 kr for ramme str 140X200 , helt latterlig dyrt :/ En handyman eller en handywoman lager raskt en ramme av helt vanlige lister. Det har jeg selv på store pusslespill. Blir da uten glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå