Gå til innhold

Leppestift/leppomade på glass.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg regner med at det ikke bare er meg som "sliter" med dette. Jeg skal tømme oppvaskmaskina for rene kopper, og finner til stadighet at ikke alle er rene :dry: Det spiller ingen rolle hvilket program og temperatur jeg kjører maskina på, leppomaden og leppestiften sitter igjen rundt kanten på glassene uansett! Hva gjør jeg med dette? Er jeg virkelig nødt til å vaske kanten for hånd før jeg setter de i maskina, eller har noen av dere hørt om et vidunder-oppvaskmiddel som kan gjøre jobben skikkelig? Det hadde vært fantastisk altså :jepp: Det er nesten litt flaut å sette frem glass til gjester, og så er de ikke helt rene.. Hjelp mottas med stor takk!

Endret av Smulan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ot. Men ve har hatt leppestiftmerke på et glass på jobb i en måned nå (blir vasket i sånn steamer-vaskemaskin minst en gang om dagen). Permanent leppestift er irriterende, altså.

Skrevet (endret)

Ja, det skal være sikkert og visst!! Flott at the leppestiftmakers har funnet formelen til evigvarende leppefarge, men de burde la det være opp til oss å bestemme hvor evig den skal være ;) Grr.

Endret av Smulan
Skrevet

Er det så mykje arbeid å tørka det vekk frå glaset med litt papir før du set det i maskina???

Skrevet
Er det så mykje arbeid å tørka det vekk frå glaset med litt papir før du set det i maskina???

Bruker jeg papir så smøres det bare utover. Jeg lurte bare på om noen hadde gode tips, så jeg slapp å stå og vaske de for hånd. Det var derfor jeg skaffet meg oppvaskmaskin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...