Gå til innhold

Littlebird tales

Littlebird

Anbefalte innlegg

:klemmer: Dette hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse. Og jeg syns jo absolut du bør ta kontakt med legekontoret å prate med dem ang. denne opplevelsen. De bør få greie på at du ikke følte deg sett eller at de tok hensyn til deg :S Du er tross alt et menneske ikke en "ting". Selvom det er "jobben dems" så er det ikke akkurat det samme som å bake brød, eller spikre hus. De jobber med mennesker og bør derfor oppføre seg for det, og ta hensyn!!

Ønsker deg lykke til videre, og husk: Hold motet oppe uansett hva som skjer! Vær sterk, det er vi kvinnfolk er gode på! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei igjen, og takk for koselige meldinger...

Det går bra med meg. :) Håper det går bra med dere også!!

Det var litt roligere rundt prøvingen en stund, vi hadde en del annet å drive med, og har vært litt bortreist, jeg leter etter ny jobb osv.. så det har ikke skjedd noe spiring her i gården..

Men nå har vi prøvd litt igjen, så nå er jeg spent på å ta en ny test om noen uker. Håpe, håpe håpe!!

Jeg kom meg tilslutt til legen igjen for å ta blodprøver, så nå har jeg jo sjekket at alt står bra til, og at det ikke er noe i veien for å bli gravid, såvidt jeg vet selvagt.. Det er jo fint å vite.

Det hadde vært morsomt å kunne fortelle alle kjære at vi skal ha en liten, når vi feirer jul sammen med dem.. Men har ikke helt tro på at det skal gå denne gangen heller, men har man vel kanskje ikke før det plutselig klaffer..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Eg må heia litt for at det skal gå nå. :duskedame:

Tusen takk! Håper det virker... Nå har jeg det slik igjen, at jeg hele tiden går med halve bevisstheten min langt nede i magen, for å vite hva som foregår der, og nedtelling til IKM.

Spennende! Blir ikke noe tur på byen til helgen da, siden det KAN ha skjedd noe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg må nok desverre skuffe dere (og meg.... ) :sukk:

Jeg følte på meg denne gangen at det ikke kom til å gå, sånn ca 95% overbevist.. men så håpet jeg jo likevel.. og klarte å svi av to tester... men de var jo selvsagt negative... men det kom ingen tante rød i går, og jeg er nokså på klokken til vanlig.. så da begynte jeg jo å lure på om det var mulig likevel... men neeeida, i natt kom TR likevel.. :kjefte:

Men, denne gangen var jeg så innstilt på at det ikke kom til å gå, at jeg ikke har lekket en eneste tåre (enda iallfall... hehe.)

Jeg har hatt en superhyggelig helg med familien min, så da har jeg ikke hatt tid å sitte og gruble. Dessuten ble det prøving denne gangen, og da er det litt mer ok hvis det ikke går.. for da har vi iallfall gitt det en sjangs, og så har jeg gledet meg ved å håpe. Hvis vi ikke hadde prøvd hadde jeg nok vært mye mer misfornøyd, for da kunne det jo klaffet.. i teorien.. :gjeiper:

Jaja. Jeg begynner nå nedtellingen til EL i stedet, og så hadde det jo vært en fin julegave å få det til å klaffe i desember... :) Det KAN jo skje.. håper jeg iallfall. Da har vi forsøkt i 5 mnd, så sånn statistisk øker jo sjangsen i forhold til at de fleste blir gravide i løpet av et år. Men, man vet jo aldri. Ser at det er mange som sliter i lang tid her på KG, så det kan jo liksågodt skje oss. Men jeg håper at det skal gå likevel.

Jeg søker ny jobb nå, så det passer kanskje like bra at jeg ikke allerede er 4 mnd på vei.. Men håper veldig veldig veldig på en god desember!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Synd det ikkje klaffa. Men då slepp du iallfall den verste svangerskapskvalmen i jula. :gjeiper:

Lykke til med jobbsøking. Eg må :duskedame: litt for PP5 og ei flott julegave. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har jeg EL, og vi var ute i riktig tid med litt.. :sengekos: Hurra! Har en god følelse denne gangen, selv om jeg ikke helt tror på det er jeg mer optimistisk nå enn jeg har vært de to sise pp.. så får vi se om vi får spennende julegave. :gjeiper:

Jobbsøkingen går også fint, har fått tilbud om ny jobb.. så nå grubler jeg veldig om jeg skal ta ny jobb. I så fall rekker jeg jo uansett å jobbe en stund før jeg evt (forhåpentligvis) må ta permisjon en liten stund.. hvis alt går bra da etterhvert. Men jeg er litt usikker på hva som lønner seg, da jeg må gå mye ned i lønn i den nye jobben. Men man kan jo ikke alltid velge og vrake i jobber, så det er kanskje litt dumt å si nei, særlig når jobben virker ok.

God søndagskveld alle sammen! Nå er det snart jul!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det var IKM i går... men ikke noe TR å se her.... Tok en test i går ettermiddag.. med et mystisk resultat. Først ingenting, så i 5. min svaaak stripe, som har blitt litt sterkere etterpå. Er usikker på om det var bare en feilvisning siden det kom helt i slutten av testperioden.

Har siden torsdag hatt småmurringer i nedre del av magen, så jeg regnet med det var TR som var på gang.. det kjennes jo ganske ut som vanlig. Men det er ikke tegn til noe blod.. bare murringer og rar mage.

Får jo litt skrekkblandet håp.. men klarer ikke å tro at det kan ha klaffet. Jeg bør vel vente til i morgen med å teste igjen, evt. om TR kommer først.

Litt spent egentlig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huurraaaaaaaaaa!!!! :rødme:

Positiv test i dag!!

Jeg kan nesten ikke helt tro det. Rart. Denne gangen følte jeg litt på meg at det skulle gå, selv om jeg ikke turte helt å tro på det.. men da TR ikke kom på fredag begynte jeg å bli sikrere og sikrere..

Har fortalt det til min kjære mann.. han var jo så trøtt da jeg fortalte det at han såvidt klarte å få det med seg.. stakkar.. :ler: men jeg klarte ikke å vente. Regner med han sier litt mer senere i dag.

Det forklarer kansje at jeg har vært trøtt på morningen til tross for at jeg er skikkelig a-menneske.. og litt sånn varierende humør.. Begynte å gråte på jobb på fredag.. hihi. Trodde det var pms jeg.

Å.. håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...