Reveal Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 (endret) Joda- det kan være sexy med menn i uniform. Men jeg skal love deg at det ikke er så veldig sexy når de etter flere dagers øvelse kommer hjem og tar av skoa! Uff, sorry- var ikke meningen å ødelegge her, klarte bare ikke dy meg etter 8 år med en offiser i hæren har man både positive og negative opplevelser rundt uniformen. På en fest/ julebord/ krigsskoleball er det mye snasent å se på!! (Og jeg liker best kavaleriets gallauniform!) Endret 4. september 2008 av Reveal
Gjest Gjest_frøkna_* Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hehe. Jeg tenner på min kjære når han skal i tjeneste, han er rett og slett så barsk og fin. Når han kommer tilbake er det ikke like fint, men det er den gode lukten av parafin og skog som da tiltrekker meg. Men først får han ta en dusj før han havner i mitt rene sengetøy!
Gjest Gjest_frøkna_* Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Meg igjen.. Han er i heimevernet, så han bruker vel heimevernets feltuniform som regel. Men permuniformen(m98) er litt mer formsydd og finere, DA er han fin! Men er noe med feltuniformen og.. og den fine bereten. Jeg er forøvrig også med, og han blir supertent på meg og når jeg skal ut og gjøre mitt Han liker så godt kontrasten, den barske uniformen med mitt lille søte ansikt.. Han liker tøffe jenter.
Gregers Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Securitas-berter får nervetrådene rundt storingen min til å løpe løpsk.
Skade Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 (endret) Har alltid likt menn i uniform... Spesielt politi og militær... og brannmenn, det er deilig d! Det er noe med dem... Jeg vet ikke hva... Men jeg liker aller best menn i skittent arbeidstøy... som mekanikere, eller bønder, eller sånne refleksklær (sånne gule/grønne eller oransje/svarte med refleks) Endret 4. september 2008 av Skade
Caramela Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Jeg tenner faktisk ikke noe spesielt på menn i typiske uniformer. Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm!
Chianty Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 tenker igrunnen ikke noe serlig på menn i uniform, men må nok innrømme at jeg tennte på min kjære når han var i tjeneste, han var rett og slett så barsk og sexy hihi
Einar Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 Jeg tenner på damene i sykepleieruniformene... For det er jo ikke bare menn som går i uniform..
Chianty Skrevet 5. september 2008 #10 Skrevet 5. september 2008 Jeg tenner på damene i sykepleieruniformene... For det er jo ikke bare menn som går i uniform.. det er jammen meg helt rett men nei, tenner ikke så mye på dem...hehe (måtte bare)
Vera Vinge Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Da mannen var i marinen i sin tid, var han rett og slett snasen. Om jeg liker menn i uniform, kommer an på uniformen. Og mannen.
Gjest jeey Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 Jeg syns samboeren min er veldin fin i politiuniformen sin Han er så søt i ansiktet og da er det gøy når han har på den barske uniformen med skuddsikker vest og det belte med håndhjern og batong.. DIGG: Men får ikke sett han i det så altfor ofte da, siden han skifter på jobben Min lille gutt blir store tøffe gutt
Vaarin Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm! Jaaa Kjæresten min er tømrer, deilig!
Gjest zoombi Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Jeg tenner på kjekke og intelligente leger!
katla Skrevet 6. september 2008 #15 Skrevet 6. september 2008 Peppes Pizza-uniformen er da veldig undervurdert
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #16 Skrevet 6. september 2008 Jeg tenner faktisk ikke noe spesielt på menn i typiske uniformer. Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm! Ja, det er tingen Menn som asfalterer veier på en varm sommerdag er heller ikke å forakte...... Svett og god med bar overkropp...
CeeCee Skrevet 7. september 2008 #17 Skrevet 7. september 2008 Politi... En pen mann i politistas gjør det for meg.... :dåne: Militærklær (alle de grønne) synes jeg er skrekkelig avtennende!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #18 Skrevet 7. september 2008 Peppes Pizza-uniformen er da veldig undervurdert Hahaha....da digger du meg
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #19 Skrevet 7. september 2008 Parkeringsvakter, badevakter og Securitas lizzzom. Nei, takk. Så harry.
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #20 Skrevet 7. september 2008 Synes politimenn, fotballspillere og brannmenn er mest sexy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå