Gå til innhold

Tenner du på menn/kvinner i uniform?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda- det kan være sexy med menn i uniform.

Men jeg skal love deg at det ikke er så veldig sexy når de etter flere dagers øvelse kommer hjem og tar av skoa!

Uff, sorry- var ikke meningen å ødelegge her, klarte bare ikke dy meg etter 8 år med en offiser i hæren har man både positive og negative opplevelser rundt uniformen. På en fest/ julebord/ krigsskoleball er det mye snasent å se på!!

(Og jeg liker best kavaleriets gallauniform!)

Endret av Reveal
Gjest Gjest_frøkna_*
Skrevet

Hehe. Jeg tenner på min kjære når han skal i tjeneste, han er rett og slett så barsk og fin.

Når han kommer tilbake er det ikke like fint, men det er den gode lukten av parafin og skog som da tiltrekker meg. Men først får han ta en dusj før han havner i mitt rene sengetøy! :fnise:

Gjest Gjest_frøkna_*
Skrevet

Meg igjen..

Han er i heimevernet, så han bruker vel heimevernets feltuniform som regel.

Men permuniformen(m98) er litt mer formsydd og finere, DA er han fin!

Men er noe med feltuniformen og.. og den fine bereten.

Jeg er forøvrig også med, og han blir supertent på meg og når jeg skal ut og gjøre mitt ;)

Han liker så godt kontrasten, den barske uniformen med mitt lille søte ansikt..

Han liker tøffe jenter.

Skrevet

Securitas-berter får nervetrådene rundt storingen min til å løpe løpsk.

Skrevet (endret)

Har alltid likt menn i uniform... Spesielt politi og militær... og brannmenn, det er deilig d! ;)

Det er noe med dem... Jeg vet ikke hva... :)

Men jeg liker aller best menn i skittent arbeidstøy... som mekanikere, eller bønder, eller sånne refleksklær (sånne gule/grønne eller oransje/svarte med refleks) ;)

Endret av Skade
Skrevet

Jeg tenner faktisk ikke noe spesielt på menn i typiske uniformer.

Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm! :briller:

Skrevet

tenker igrunnen ikke noe serlig på menn i uniform, men må nok innrømme

at jeg tennte på min kjære når han var i tjeneste, han var rett og slett så barsk og sexy :) hihi

Skrevet

Jeg tenner på damene i sykepleieruniformene...

For det er jo ikke bare menn som går i uniform..

Skrevet
Jeg tenner på damene i sykepleieruniformene...

For det er jo ikke bare menn som går i uniform..

det er jammen meg helt rett :) men nei, tenner ikke så mye på dem...hehe (måtte bare)

Skrevet

Da mannen var i marinen i sin tid, var han rett og slett snasen. Om jeg liker menn i uniform, kommer an på uniformen. Og mannen.

Skrevet

Jeg syns samboeren min er veldin fin i politiuniformen sin ;) Han er så søt i ansiktet og da er det gøy når han har på den barske uniformen med skuddsikker vest og det belte med håndhjern og batong.. DIGG: Men får ikke sett han i det så altfor ofte da, siden han skifter på jobben :( Min lille gutt blir store tøffe gutt :)

:)

Skrevet
Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm! :briller:

Jaaa :jepp: Kjæresten min er tømrer, deilig!

Skrevet
Jeg tenner faktisk ikke noe spesielt på menn i typiske uniformer.

Vis meg derimot en småsvett, sommerbrun snekker, kun iført bukse og snekkerbelte... M-mm-mmm! :briller:

Ja, det er tingen :) Menn som asfalterer veier på en varm sommerdag er heller ikke å forakte...... Svett og god med bar overkropp...

Skrevet

Politi... En pen mann i politistas gjør det for meg.... :wow: :dåne:

Militærklær (alle de grønne) synes jeg er skrekkelig avtennende!

Skrevet
Peppes Pizza-uniformen er da veldig undervurdert :fnise:

Hahaha....da digger du meg :)

Skrevet

Parkeringsvakter, badevakter og Securitas lizzzom.

Nei, takk. Så harry.

Skrevet

Synes politimenn, fotballspillere og brannmenn er mest sexy :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...