Gjest Pusa Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Dette er noe jeg har skrevet om før her på forumet. Men jeg vet fremdeles ikke hva jeg bør gjøre. Vært i forhold over 6 mnd. Vi har lite sex (snitt 1 gang pr uke i nytt forhold). Jeg husker ikke sist vi hadde sex og jeg fikk orgasme....... Etter en ulykke før vi møttes har han ikke kunne oppnå orgasme. Dette gjør vell noe med at han heller ikke har stort ønske om sex generelt. Noe jeg skjønner for jeg har også før slitt med orgasme. Bare nå vet jeg ikke hvordan jeg orker dette lengre. Jeg føler meg bare ikke begjæret i det hele tatt - gjør en innsats på å lage god mat, kle meg sexy - nytt undertøy, forsøker å finne ut hva han liker osv. Jeg merker jeg får skikkelig vondt inni meg fordi jeg ikke har lyst å miste han. Samtidig så er sex livet så daut at det er fælt. Han har vært til skanning og fysio uten at dem finner noe galt. (Han har til tider smerter i ryggen). Det jeg skjønner er at det kan være noe med nerver å gjøre? Jeg regner med at han har snakket med legen sin om dette.... Kan jeg snakke med min lege, sexolog eller hvor skal jeg henvende meg for å hjelpe han? Eventuelt noen som kan gi meg råd å hvordan å fortelle han hva jeg føler? Jeg ønsker heller ikke å være masete...... Ønsker ikke såre han heller
Gjest Gjest_siss_* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Dere har vært sammen såpass lenge (synes jeg da...), at det må gå an å snakke sammen om dette. Du trenger da ikke ta det opp på en "sårende" måte. Du kan spør om det er noe du kan gjøre for å hjelpe ham med problemet. Prøv bare, hva kan du tape?? Å forlate ham er ihvertfall ikke løsningen for hans del.... Lykke til ihverfall.
Gjest Pusa Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Dere har vært sammen såpass lenge (synes jeg da...), at det må gå an å snakke sammen om dette. Du trenger da ikke ta det opp på en "sårende" måte. Du kan spør om det er noe du kan gjøre for å hjelpe ham med problemet. Prøv bare, hva kan du tape?? Å forlate ham er ihvertfall ikke løsningen for hans del.... Lykke til ihverfall. Føler jeg har prøvd å spørre han hva jeg kan gjøre, men får ikke noe svar liksom. Noe som såret meg veldig en gang var når han sa: sex er ikke så viktig for meg - men nærheten er god. Rett etterpå vi hadde holdt på........ Selv om jeg vet det ikke er min skyld, føler jeg det sånn av og til - spes når han sier sånn
Teriyaki Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 (endret) Huff, kan godt skjønne at dette er vanskelig for deg! Det er dessverre slik at ikke alle er så glad i sex, i tillegg hvis han aldri får orgasme, setter det nok en demper. Vet hva du mener med å føle det er din skyld, at du ikke er attraktiv osv. Det gjør noe med selvbildet ditt, selv om du innerst inne vet at det ikke er deg. Slik har jeg hatt det litt i perioder hvor kjæresten min har vært så sliten at han har orket lite sex. Klem Endret 4. september 2008 av Teriyaki
Gjest Pusa Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Huff, kan godt skjønne at dette er vanskelig for deg! Det er dessverre slik at ikke alle er så glad i sex, i tillegg hvis han aldri får orgasme, setter det nok en demper. Vet hva du mener med å føle det er din skyld, at du ikke er attraktiv osv. Det gjør noe med selvbildet ditt, selv om du innerst inne vet at det ikke er deg. Slik har jeg hatt det litt i perioder hvor kjæresten min har vært så sliten at han har orket lite sex. Klem Takk for støtte - det hjeper alltids litt Håper jeg får noen gode råd på hva og hvordan
Suzy Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Han er nok den eneste som kan gi deg noen nøkkel til hva som vil få ham til å tenne, nyt mer osv. Jeg er redd ingen her inne kan si noe om hvordan han har det inni seg... Men det kan også hende at dere har ulikt behov for sex og da er det egentlig bare opp til samspillet mellom dere om dere får det til å fungere. Vil du strekke deg for hans skyld og "klare deg" med mindre enn du egentlig ønsker og har behov for, vil han strekke seg og gi deg mer enn han har behov for..? Jeg tror ikke du skal undervurdere hvor viktig sex er for et forhold. Når det fungerer så betyr det ingenting, når det ikke gjør det betyr det utrolig mye... Dere må snakke om det og finne ut av det, for ellers vokser det til en stor sak mellom dere og en bitterhet som vil ødelegge.
etaeb Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Huff,skjønner at du ikke har det lett. Jeg kjenner meg igjen,selv om partneren min kan få orgasme da. Men han orker nesten aldri sex lenger,og det er skikkelig frustrerende. Jeg begynner også å føle meg lite attraktiv.Men vi må huske på at det er ikke vi som er problemet. Men er ikke lett å tenke slik da. For meg er sex veldig viktig i et forhold.Og siden det har blitt så lite i det siste,så har jeg faktisk vurdert å gjøre det slutt. Men vil jo ikke miste han heller da. Hadde vel ikke særlig med råd å gi,men ville svare deg uansett
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Dette er et problem, og forstår deg veldig godt. Men... jeg forstår ham også. Har du noen gang tenkt på at at han føler at han ikke strekker til? En mann skal komme, alt annet er merkelig, og hva vil dette gjøre med ham? Tror jeg iallefall ville ha tatt en prat med ham, anntageligvis så er han mer fortvilet enn deg. Og det at han sier at han syns intimitet er viktigere når dere har holdt på sammen, betyr ikke at han mener dette. Men har valgt å tenke slik for å beskytte seg selv. Dette er nok et kjempe stort problem for ham, og han er nok livredd for at du skal velge å gå. Snakk med ham, og få en skikkelig utredning hos spesialister. Roper man ikke høyt får mann heller ikke hjelp. Kanskje han skammer seg så mye over dette at han ikke tør å ta det opp som et virkelig problem??
Chianty Skrevet 5. september 2008 #9 Skrevet 5. september 2008 fler som har det på den måten faktisk. men kan være han er litt usikker, stressa for ett eller annet. Snakk med ham om det! Kanskje du kan hjelpe ham på andre måter? det er flere måter å være sammen i senga på. finn frem olje og utforsk ham... kanskje dette tenner ham på en annen måte og dere blir bedre kjent. bare en ide'
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå