Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #21 Skrevet 17. februar 2010 Min datter tar privattimer i matte (almennfag)og jeg betaler kr. 150,- pr. time. kan jeg få nummeret hennes vær så snill.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #22 Skrevet 18. februar 2010 Min datter har fått privatundervisning i matte, på videregående nivå. Vi har brukt firmaet som kaller seg House of Math(http://www.houseofmath.no/index.htm)og er veldig fornøyde. Hun skjerpet seg veldig og karakterene ble hevet. Kan anbefales!
Gjest Student på Blindern Skrevet 24. februar 2010 #23 Skrevet 24. februar 2010 Hvis dere er ute etter studenter som kan hjelpe til med matematikk/fysikk/kjemi, vil jeg anbefale å lage en lapp og ta turen til nærmeste universitet/høyskole og henge den opp der. Mange studenter gir privattimer (svart), og jeg har hørt at 250 kroner i timen er ganske vanlig for matte på UiO. Vet ikke om dette er skoletimer eller klokketimer. Jeg jobber med å registrere fima slik at jeg kan undervise lovlig, og planlegger nå hvordan jeg skal drive det. Jeg tenker på å ta 250 kr per klokketime, med økter på to timer (også lenger, men én time er for kort tid), og å kreve at eleven kommer til meg (hjemme eller på universitetet). Hva tror dere om det? Setter folk pris på at det ikke er svart? Kan jeg evt ta litt høyere pris, siden det er orden i sakene? Ser at de firmaene som har nettsider tar fra 450 kr og oppover per time..
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2010 #24 Skrevet 24. februar 2010 Jeg jobber med å registrere fima slik at jeg kan undervise lovlig, og planlegger nå hvordan jeg skal drive det. Jeg tenker på å ta 250 kr per klokketime, med økter på to timer (også lenger, men én time er for kort tid), og å kreve at eleven kommer til meg (hjemme eller på universitetet). Hva tror dere om det? Har du undersøkt om du har lov til å drive næringsvirksomhet på universitetsområdet sånn helt uten videre?
Perledrøm Skrevet 24. februar 2010 #25 Skrevet 24. februar 2010 Har du undersøkt om du har lov til å drive næringsvirksomhet på universitetsområdet sånn helt uten videre?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2010 #26 Skrevet 24. februar 2010 Har du undersøkt om du har lov til å drive næringsvirksomhet på universitetsområdet sånn helt uten videre? Jeg har ikke undersøkt dette ennå, men det står øverst på lista over ting jeg skal sjekke før jeg går videre. Neste punkt blir om jeg har lov til å gjøre det i min egen leilighet, og hvis ikke huseier tillater det, får jeg vurdere å reise hjem til elevene i stedet, men det vil ta mye mer tid og energi for meg, så da er det ikke sikkert jeg gidder. Men jeg er opptatt av å følge lover og regler, selv om det er vanskelig...
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #27 Skrevet 13. mars 2010 Det er jo noe fryktelig, fryktelig galt med norske lærere, når norske barn er blant de mest elendige i verden i matte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå