Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg tar matte som privatist i år, og tenkte å finne en privatlærer(ser for meg en stundet på blinder's e.l). Hva bør jeg betale han i timen?? Jeg er stundet selv , så har ikke fryktelig mye penger heller, men rettferdig bør det jo være. Fysioterapeuter, massasje og slike tjenester koster jo ca 300 kr for en halvtime, mens tariff minstelønn i butikk o.l er vel 120?? Kjenner 3 stk som har privat (svart) vaskehjelp og betaler mellom 120- 150 for en time. Er 200 kr for en hel time for lite tro?? (det er jo uten skatt)
Gjest Piper Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg betalte kr 600 for min privatlærer, og det var det verdt. Personlig ville jeg ikke gjort det for under 300 kr, for personen gjør jo det på fritiden sin. Men er du heldig kan du finne en student som ønsker litt ekstra, og som da er fornøyd med 200 kr timen.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Ja, det var student jeg hadde sett for meg( som har fagene jeg skal ta friskt i minne). Tenkte det kunne være en vel så morsom jobb for en matte/kjemi-student, som å jobbe på H&M f.eks..... Oi, 600 synes jeg var stivt! Das har jeg ikke råd til mange timene... Men han var vant til å forklare og hadde kanskje flere "oppdrag" som privatlærer eller?En mer proff en tenkte jeg på?
Mamma1 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg er lærer, og skulle hatt 300kr timen for å ta på meg noe slikt. Det kommer jo litt an på hvor mange timer det er i uken da.
Gjest Cronaldo Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er selv allmennlærerstudent som driver å fordyper meg i matte 2u på høyskolen. Har hatt 1MA, 2MX og 3MX på videregående og kan sikkert undervise på Videregående nivå. Hadde ik hatt noe imot å undervise for 200 kr timen!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er selv tannlegestudent og hadde alle realfagene på vgs. Selv kunne jeg også undervist ( hjelpet) for 200 kroner i timen. Opptill 600 synes jeg bare er bortkasta med penger, da selv lærere ikke tjener så mye, dessuten tjener jo de fleste studentene 120-140 i deltidsstillingen sin. Fra 200-300 synes jeg er grei lønn.
nettengel Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Min datter tar privattimer i matte (almennfag)og jeg betaler kr. 150,- pr. time.
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg betalte også 150 kroner timer for ekstraundervisning for sønnen min. Dette var en kjempeflink, voksen dame i slutten av 30-årene som gikk siste året på lærerhøgskolen. Det var den beste investeringen jeg kunne gjort.
Gjest Miss Vic Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Interessant. Er det mulig å kontakte denne damen? Jeg trenger også ekstraundervisning og jeg bor i Oslo. Jeg betalte også 150 kroner timer for ekstraundervisning for sønnen min. Dette var en kjempeflink, voksen dame i slutten av 30-årene som gikk siste året på lærerhøgskolen. Det var den beste investeringen jeg kunne gjort.
Gjest trengerhjelp Skrevet 28. februar 2009 #11 Skrevet 28. februar 2009 hei! jeg tar kj2 og trenger hjelp av en privatlærer! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en som ikke tar så altfor mye pr time? Har eksamen nå til sommeren og er desperat etter hjelp! helst i asker /bærum området:)
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #12 Skrevet 28. februar 2009 En lærer snakker ikke om klokketimer. 1 time for en lærer = 45 minutter.
Gjest Kirsten E. R. Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Min datter tar privattimer i matte (almennfag)og jeg betaler kr. 150,- pr. time. Hei, kan du hjelpe meg med navn og telefonnummer til denne læreren. Trenger hjelp til min sønn som går siste året på videregående med vanskelig matte.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 Hm- Hva er rimelig timepris for musikkundervisning da? Har en datter i barnehagealder, tenkte hun skulle begynne å spille et instrument, f.eks piano, men kø på musikkskolen. Hva er rimelig å betale en privat musikklærer?
tommeline Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 (endret) En lærer snakker ikke om klokketimer. 1 time for en lærer = 45 minutter. + forberedelsestid. Jeg tenker at pris har litt å si om du får en lærer som tar privattimer på fritiden eller om du får en student til å undervise. Hvis det er en student, vil jeg si at 200 kr må være ok. Det er vel under det han ville fått om han tok vikartimer i skolen som ufaglært. Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 14. mars 2009 av Kari
Mamma1 Skrevet 13. mars 2009 #16 Skrevet 13. mars 2009 Når jeg sier en time så mener jeg en klokketime i denne sammenhengen. Jeg tar heller ikke betalt for forberedelser til privarundervisning-
Gjest trengerhjelp Skrevet 1. april 2009 #17 Skrevet 1. april 2009 Når jeg sier en time så mener jeg en klokketime i denne sammenhengen. Jeg tar heller ikke betalt for forberedelser til privarundervisning- Mamma1 kunne du hjulpet meg med 2kj? bor i oslo. og har eksamen i slutten av mai;)
Gjest En trengende student Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Jeg betalte også 150 kroner timer for ekstraundervisning for sønnen min. Dette var en kjempeflink, voksen dame i slutten av 30-årene som gikk siste året på lærerhøgskolen. Det var den beste investeringen jeg kunne gjort. kunne du kansje gi meg navnet på dama og tlf nr, fordi jeg trengeer er det syykt mye! har eksamen om 18 dager i matte :S
Gjest Christian tryti Skrevet 16. november 2009 #19 Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg har eksamen i matte om litt over 2 uker, jeg trenger en lærer helt sykt mye, kan betale 300kr timen, om noen vet om noen eller er intresert selv ta gjerne kontakt på ********. Jeg holder på med matte s2 nå, kjent som nest vanskligste vidregående matten etter r2. Innlegget er endret iht KGs regler. - lillesky (mod) Endret 16. november 2009 av lillesky
Helen Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå