SnuppiLuppi Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg har vært kronisk syk siden jeg var liten. Jeg har klart meg veldig fint gjennom det hele egentlig, selv de siste årene som har vært rimelig tøffe. Nå er jeg imidlertid "bånn i bøtta". Jeg har konstante smerter og er nærmest sengeliggende hver dag. Jeg synes ikke hverdagen er like enkel å takle lenger, og jeg blir veldig lei meg av at det ikke virker som min tilstand skal forbedre seg med det første. Jeg er bare 25 år, men jeg føler meg utbrent. Min familie mener jeg virker deprimert og at jeg burde oppsøke noen å snakke med. Jeg synes selv det høres ut som et ork i min tilstand, men innser at jeg kanskje kunne hatt nytte av å lære meg og bli litt mer positiv igjen, får tilbake kampviljen og slutte å gi opp... Er det noen som vet av en GOD psykolog i Trondheim? Gjerne kvinnelig...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Trondheim Psykologsenter DA Kjøpmannsgata 40, 7011 Trondheim 73 50 95 60 Jeg gikk her. Det er en stund siden, og jeg husker faktisk ikke hva damen heter. Men hun snakker litt sundmørsk eller noe. Jeg fikk god hjelp til å komme meg etter utbrendthet og depresjon, og ser på meg selv som frisk i dag selv om jeg har tøffe dager innimellom. Veldig lett å prate til, og spurte på måter som fikk meg til å se ting på ny måte, og jeg ble virkelig godt kjent med meg selv. Og lærte meg selv mer å kjenne. Jeg fikk også plassert en del skyld dit den hørte hjemme, og det var fantastisk godt! Ring og hør med dem, var ikke så lang ventetid heller siden det er privat...
SnuppiLuppi Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Trondheim Psykologsenter DA Kjøpmannsgata 40, 7011 Trondheim 73 50 95 60 Jeg gikk her. Det er en stund siden, og jeg husker faktisk ikke hva damen heter. Men hun snakker litt sundmørsk eller noe. Jeg fikk god hjelp til å komme meg etter utbrendthet og depresjon, og ser på meg selv som frisk i dag selv om jeg har tøffe dager innimellom. Veldig lett å prate til, og spurte på måter som fikk meg til å se ting på ny måte, og jeg ble virkelig godt kjent med meg selv. Og lærte meg selv mer å kjenne. Jeg fikk også plassert en del skyld dit den hørte hjemme, og det var fantastisk godt! Ring og hør med dem, var ikke så lang ventetid heller siden det er privat... Hei, og takk for svar. Hvordan tok du kontakt med dem? Jeg tenkte på å skrive mail, men hva skal jeg si liksom? Kan jeg si at jeg ønsker kvinnelig lege? Hvor mye kostet det per time? Bra at du er bedre nå forresten :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå