Gå til innhold

Gave til forlovere

bollapinnsvin

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å gi en gave til forloverne som "takk for innsatsen"?

Noen som har noen tips?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernesol

Jeg vet ikke akkurat hvor vanlig det er, har egentlig et inntrykk av at "gjengen" her inne omtrent er delt på midten når det gjelder dette spørsmålet (har vært oppe til diskusjon flere ganger før).

Vi har valgt å gi (rettere sagt kjøpe, har ikke gitt dem enda) en liten gave til hver av forloverne våre fordi de (i hvertfall min :blunke: ) har vist stor vilje til å stille opp for oss i planleggingen. Min forlover har blant annet vært med på kjoleprøving, diverse frisyrediskusjoner og brukt flerfoldige timer på å diskutere bryllup med meg.

Min forlover får et gullkjede med gullanheng, og til min kjæres forlover kjøper vi enten en flaske god cognac eller noe utstyr til vannsport som han er kjempeglad i.

Det er også mange som gir forloverne et innrammet bilde av dem og brudeparet.

Etter min mening er det imidlertid absolutt ikke påkrevd med en gave, og hver og en kjenner nok seg selv og sin forlover best, og er derfor også den nærmeste til å avgjøre om det er naturlig å gi ham/henne en liten gave/oppmerksomhet eller ikke :)

-Stjernesol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en "forlover guide" til hver av de som de fikk etter at de hadde takket ja til oppgaven.

I tillegg skal jeg betale frisør og negler for min forlover, og sambo betaler klær for sin.

De kommer også til å få en liten ting hver som vi kjøper på bryllupsreisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover fikk et fotografbilde av oss med forloverene, det satte hun veldig pris på.

Min manns forlover fikk en flaske cognac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker å gi et bilde av oss fire som vi skal ta hos fotografen. I tillegg har jeg lurt på å spandere på henne oppsetting av hår. Både jeg og hun har dårlig råd så jeg tror ikke hun forventer noe spesielt, men en form for takk er jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...