Gå til innhold

23 dager igjen, bobler over av spenning!


Loolaa

Anbefalte innlegg

Heisan jenter!

Nå er det 23 dager til xxx og jeg gifter oss :hjerte: ! Og jeg klarer omtrent ikke å konsentrere meg om andre ting. Bare tenker og gleder meg til bryllupet :D Det meste er på plass, men det gjenstår litt som bordplassering (HVOR skal vi plassere bestemor?), lage bordkort/menyer (søster kaligraferer så blekket spruter), prøving av antrekkenen (de er ikke klare før 14 juni...), velkomstbrev til gjestene, finne undertøy (må vente til jeg har prøvd kjolen), informere kusine-toasmaster om hva som skjer når og hvem hun skal presentere, og å finne en salme (har allerede Guds kjærleik er som stranda og som graset). Og å lage hjemmelagede drops som vi skal legge i små silkeposer som gaver til gjestene, tror det blir fint.

Heldigvis har jeg ikke full jobb fram til bryllupet, så kan jeg bare kose meg med de siste tre ukene fra mot dagen. Tjener jo ikke så mye penger da, men akkurat denne siste tiden vil jeg bare nyte og få med meg. :D

Hvordan er det med dere andre som snart skal stå brud? Gleder dere, nervøse, stressa...?

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 dager igjen her og!

Jeg er uventet rolig.. Regner med jeg er inne i en "stille før stormen-periode" :ler:

Her er det bordkortene som står for tur.. Vi skal ha bilder av oss på de, så svigerfar skulle printe de ut på sånn super-printer på jobben, så de ble knallbra.

Ellers så er ikke festprogrammet ferdig enda.. Har skrevet "velkommen og tusen takk for at dere vil være her sammen med oss-siden", kopien av bordplasseringen og hvem er hvem? er ferdig. Velkomstsang og sangen til min kjære.. Ellers så venter vi på sanger som familiene våre har skrevet (2 stykk). Skal ha talerekkefølgen med, må ta det med toastmaster i begynnelsen av neste uke. Forsiden av programmet må også lages..

Vi skal ha øving i kirken på søndag om 3 dager, og det gleder jeg meg til!

Bryllupsreisen er ikke ibox... Men vil være det innen mandag!

Alt er bestilt, av det som skal bestilles.. Klær, blomster, fotograf, osv osv

De siste dagene har vært tunge for oss.. Har vært mye styr og jeg har blitt syk og masse mas.. Eksamen osv.. Men alikevel så føler jeg at masse har falt på plass.. sånne småsaker.. En venn av svigerfamilien har sagt ja til å være sjåfør hele dagen. Meeeget praktisk!

Igår fikk vi endelig ibox en bryllupskake! den skal bakes av en venninne av en kollega av brudgommen, og hun er visst kjempedyktig. 3 etg marsipankake, med lilla roser og sølvkuler..

Brudgommen fant seg klær på tirsdag, 25 dager før bryllupet!!! Kan tro jeg har vært litt smånervøs for det!

Nå føler jeg at jeg begynner å få litt kontroll på tingene.. Skal møte presten, også en venn av svigerfam., på søndag.. Greit å få et ansikt på han! OG vi skal ha møte med toastmastern i begynnelsen av neste uke, og da blir bryllupsfesten litt "snekkret". Da vet vi hvilke deler som trengs litt arbeid, og hvilke vi kan la ligge nå!

Begynner å ordne seg!!! Jeg må ut å se etter en tiara nå.. Har ikke funnet noe enda..

Jaja, med 23 dager igjen må jeg si,at jeg er forbausende rolig og kontrollert! Men, jeg gleder meg som en unge!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gulp* 23 dager sier du??? Hehehe... det har jeg ikke regna på før... :lol:

Neida - det går så fint så! Stresser ikke i det hele tatt, faktisk!

Det som gjenstår er: kjolen min holder på å bli tilpasset nå, så den må prøves igjen etter det. Har ikke vært til prøvepynting hos frisør, men fått time til det. Skal møte fotografen i morgen. Sanger++ til festen er ikke helt klare - har satt frist til 14. juni, så vi får tid til trykking (altså, det vi skal ha med selv er klart, men det kommer noe fra andre ogsåp...). Kirkerprogrammet er sendt til presten, så han kan uttale seg om det. Menyen er ikke helt bestemt, men blir i løpet av dagen... (men kjøkkenet trenger ikke vite det før 1 til 2 uker før, da...). Toastmaster er en god venninne, så vi har snakka en del sammen, men litt gjenstår nok ennå. Men hun har forebredt seg grundig allerede, så vi bekymrer oss ikke for dette. Pynting av lokale og kirke er ikke helt planlagt ennå - må nok snakke litt med hotellet også...

Ellers er det en del oppgaver som har blitt delegert til andre - min pappa skal f.eks. skaffe bil + ordne med trykking av program og sanger, mamma er kake-ansvarlig (bortsett fra bryllupskaken, som er bestilt)...

Er sikkert noe mer, men tror ikke det er noen grunn til panikk...

PS: Prøvde kjolen min for en uke siden, og da hadde jeg ikke prøvd den siden januar (da jeg bestilte). Den var bare SÅÅÅÅÅ fin! Mye finere enn jeg husket den!! Jippi!!! :briller:

Gleder meg voldsomt!

Lykke til til dere andre også, de siste 23 dagene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...