Gå til innhold

Tema/ farge i bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
^ Oi, dette vil jeg se bilder av etter bryllupet! Det hoeres kjempefint ut! :jepp:

Takk :)

Det er en stund til bryllupet, men jeg skal se om jeg skjoenner noe av scanneren vaar og se om jeg ikke kan faa lagt inn et bilde snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere som skal ha lilla som en av fargene deres, hvilken lillafarge skal dere ha?

Jeg har veldig lyst til å ha lilla som en av mine farger, men jeg er ikke så glad i den lyse, syrinlilla fargen, jeg vil ha en litt dypere en (med mye mer rødt i). Problemet er at det er vanskelig å finne blomster i denne fargen...

Noen som kan hjelpe?

Ta en titt paa dette web stedet: www.wedding.theknot.com

Under 'reception details by colour' finner du masse fint under ulike fargetemaer, slik som blomster, buketter, dekorasjoner, bordsetting osv. Og det er en egen bit for 'purple'. Haaper du finner noe du liker der :)

Skrevet
Ta en titt paa dette web stedet: www.wedding.theknot.com

Under 'reception details by colour' finner du masse fint under ulike fargetemaer, slik som blomster, buketter, dekorasjoner, bordsetting osv. Og det er en egen bit for 'purple'. Haaper du finner noe du liker der :)

Jeg har vært der, ellers tusen takk! :)

Skrevet

Har du vært på projectwedding.com? :) Der kan du også søke på farger :Nikke:

Skrevet

Her blir det nok veldig enkelt, toner i hvitt sammen med noe olivengrønt. Tenker det aller meste i hvitt (duker, blomster, stearinlys osv) sammen med fat i olivengrønn speilemalje (vi samler på dette så det blir en litt mer personlig greie). Har både runde fat til å ha under blomsteroppsats og avlange til kubbelys... Tror det kan bli ganske så fint :)

Skrevet
Har du vært på projectwedding.com? :) Der kan du også søke på farger :Nikke:

Tusen takk for tipset, men jeg har nok vært der, også :)

Det nærmeste jeg kommer er lilla calaliljer, men syns nesten de går litt over i burgunder... Kan hende jeg må finne meg en annen yndlingsfarge til bryllupet :sjenert:

Skrevet

*Opp med seg! Siden det er aktuelt på førstesiden i en lignende tråd*

Skrevet

Skjønte ikke hvor man kunne søke i farger på projectwedding sida...? Ikke annet enn hva fargene "sier om deg"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...