Gå til innhold

Tema/ farge i bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi giftet oss i september i fjor (herregud det er snart et år siden!), og hadde høst som tema. Følgelig varme farger, rødt, fersken, gull, rosa, grønt og gult. Vi hadde røde, rosa, fersken og oransje roser i blomsterdekorasjonene, buketten og knapphullsblomstene, strødde høstblader på bordet, hadde firkantede glassboller med flerfarget sand i bunnen, vann og oransje flytelys, og gullfargede kubbelys. Invitasjonene laget jeg selv, de var i krem med et høstblad på forsiden og gullskrift. Bordkortene var i samme stilen. Jeg var veldig fornøyd med valget.

Edit: Har et bilde her av bordet: Bryllupsbordet

Så veldig koslig ut!! :jepp: Skal gifte meg neste høst, så dette er absolutt en idé jeg skal ta med meg videre... :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi giftet oss i september i fjor (herregud det er snart et år siden!), og hadde høst som tema. Følgelig varme farger, rødt, fersken, gull, rosa, grønt og gult. Vi hadde røde, rosa, fersken og oransje roser i blomsterdekorasjonene, buketten og knapphullsblomstene, strødde høstblader på bordet, hadde firkantede glassboller med flerfarget sand i bunnen, vann og oransje flytelys, og gullfargede kubbelys. Invitasjonene laget jeg selv, de var i krem med et høstblad på forsiden og gullskrift. Bordkortene var i samme stilen. Jeg var veldig fornøyd med valget.

Høres ut som det jeg ønsker! :jepp:

Skrevet
huff jeg hakke peiling jeg da ...

vi skal ha det på et hotell så hvet ikke helt hva de har å hva vi må ordne enda,men har enda et år å bestemme meg på da heldigvis:)

men jeg tenker hvit å svart jeg da,svart er veldig meg egentlig,men regner jo med kjolen blir hvit,å duk osv ...

men så er det det med blomster da ... :gjeiper:

vi skal i september så er jo høst ..får høre med blomsterbutikken hva de menr å hva de kan finne på:)

Har faktisk sette svarte orkideer, de var kjempetøffe! Men koster sikkert flesk da... :sjenert:

Skrevet
Hva slags tema eller farge hadde dere, eller skal ha i bryllupet?

Er så mye lekkert, er så vanskelig å bestemme seg! :forvirret:

Vi skal ha ceriserosa, gult og grønn. Og noe sølv, tror jeg.

Skrevet
Vi hadde hvitt, sølv og grønt :)

Vi hadde det også! Kjempefint! :rødme:

Skrevet

Bryllup i sommeren og det er bordet vårt: http://img222.imageshack.us/my.php?image=cimg2004zm8.jpg og http://img90.imageshack.us/my.php?image=cimg1995fe8.jpg Without the wine glasses on the pictures, we added them later ;)

Skrevet

Så lekkert :)

Skrevet
Lilla og hvit.

vi tenkte også ha lilla og hvit og så litt sølv.. noen som har noen tips på fine lilla blomster? hva skal du ha som skal være lilla? jeg vet ikke helt selv hva som skal være i lilla men syns den fargen er så fin, å så syns jeg det blir litt kjedelig å bare ha hvit og sølv..

vi skal ikke sitte i hestesko, men skal ha runde bord. så da må vi kanskje ha noen lave blomsterdekorasjoner sånn at gjestene kan se hverandre.. eller hva mener dere? noen andre som har hatt runde bord og som har bilde av dem ferdig pyntet? kjekt å se hvordan andre har pynta :)

Skrevet
Har faktisk sette svarte orkideer, de var kjempetøffe! Men koster sikkert flesk da... :sjenert:

åå tøft :) må høre med blomsterbutikken :)

Skrevet

Her var det mye lekkert!!

Som de ekte Vålerenga supporterene vi er, måtte jo farge tema i bryllupet bli vålerenga. Altså rødt og blått, med litt hvit.... Jeg tor det blir bra, og ganske orginalt

Skrevet

Synes det er veldig vanskelig aa velge fargetema, det er jo saa mye som er kjempefint sammen! Men siden bryllupet blir paa hoesten en gang, blir det antageligvis farger som mango, fuchsia,bringebaer, korall, fersken og moerkegroent som er passer fint inn med hoestfargene utenfor lokalet.

Vil proeve aa unngaa aa bruke hoestloev hvis det er mulig, men kanskje bruke epler, kongler og noetter (med stilk og alt). Det hoeres kanskje helt hoesttakkefest aktig dette,men har sett det paa bilder og det er bare superlekkert!

Tenkte ogsaa aa leie sanne runde rislamper (saanne som mange har fra Ikea, bare i hvite) i samme farger som nevnt over og henge de tett i tett i taket i litt forskjellige hoyder. Mange ideer, men temaet og fargene er hoest.

Skrevet

^ Oi, dette vil jeg se bilder av etter bryllupet! Det hoeres kjempefint ut! :jepp:

Skrevet

Vi gifter oss i februar. Har ikke bestemt meg helt for farger, men har en sterk følelse av at det vil gå i lilla, mørk rosa, hvit..tja..hva mer..?

Jeg er veldig glad i de fargene, og vil gjerne bruke de. Skal ha et lite bryllup, så det blir kun å pynte bordet vi skal ha på restauranten.

Ønsker også å ha lilla og mørk rosa i brudebuketten min.

Skrevet

Dere som skal ha lilla som en av fargene deres, hvilken lillafarge skal dere ha?

Jeg har veldig lyst til å ha lilla som en av mine farger, men jeg er ikke så glad i den lyse, syrinlilla fargen, jeg vil ha en litt dypere en (med mye mer rødt i). Problemet er at det er vanskelig å finne blomster i denne fargen...

Noen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...