linel Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hva slags tema eller farge hadde dere, eller skal ha i bryllupet? Er så mye lekkert, er så vanskelig å bestemme seg!
TuttaV Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det jeg har store planer om er: mørk brun, creme og dyp rød (+ at det antageligvis blir litt grønt fra blomster o.l.) + masse levende lys!! Vi skal ha høstbryllup, så tror det vil stå veldig fint til fargene ute
linel Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Det jeg har store planer om er: mørk brun, creme og dyp rød (+ at det antageligvis blir litt grønt fra blomster o.l.) + masse levende lys!! Vi skal ha høstbryllup, så tror det vil stå veldig fint til fargene ute Hørtes kjempefint ut! Og ikke noe "alle" har liksom
Chimamanda Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 (endret) Lokalet vi skal ha har en slags groennfarge paa veggene (noe ala denne, men kanskje litt varmere og bittelitt lysere?), saa det blir enten den + lysegult (og kanskje ogsaa roedt) eller denne fargekombinasjonen. Litt usikker. Noen forslag til andre farger som kunne passe? Edit: Skrivefeil Endret 3. september 2008 av Chimamanda
angara Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Hadde egentlig tenkt å ha rødt, hvitt og sølv. Men etterhvert har jeg funnet ut at dette ikke er helt "meg", og kanskje det blir litt for stivt for det grendahuset vi skal ha festen i. Derfor har jeg tenkt å gå for magefølelsen og min egen smak: Fargerikt! Hvite duker, men lysestaker i alle mulige former og farger, mange små blomstervaser med ulike blomster i, og servietter i ulike farger. Prøver å få tak i litt såkalt orientalsk tilbehør, slik at det blir en rød tråd i det. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir, men det føles mer riktig slik Takk og lov for at sambo ikke bryr seg om dette, slik at jeg kan bestemme og ombestemme meg etter humøret...
Dr.Grey Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Vi har lyst å prøve på hvitt, grønt og en anelse sølv, så får vi se om det passer til grendehusets gardiner og slikt....
Gjest Gjest_sommerbrud_* Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg også bestemmer og ombestemmer meg etter humøret:) Er så vanskelig dette her, men sånn som humøret mitt er i dag, så blir det: hvit duk med sandfarga løper og masse masse telys. vil ha små buketter med helt lyse lyse rosa og hvite roser, eller om jeg bare skal "strø" blomstene rundt omkring på bordene. Ett alternativ til er om jeg skal ha hvit duk, masse telys og bukketter med forskjellige rosa nyanser med forskjellige rosetyper,(er ikke så god å forklare) Men ser etter at jeg har skrevet nå at dette kansje blir veldig kjedelig hehe:) off jaja...som sakt ikke lett dette her.
Dions Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Tenkte jeg skulle ha hvite duker, ivory servietter, vinrøde flytelys formet som en blomst med flytende små "sølv" stener rundt i små glassboller. Fant små speil hjerter som jeg skal strø rundet på bordet (hadde først tenkt å strø vinrøde roseblad på bordet - men de utgikk da jeg fant disse hjerte speilene) Og små skåler med blomster og eføy som ligger utover bordet.. Vel - tanken er så..må prøve meg litt frem. 10 uker igjen
DDuck Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Vi har gull, brunt og krem med noen innslag av olivengrønt..
Bluespirit Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Skal ikke overraskende nok ha blått (cobolt/kongeblått), tror ingen av mine gjester kommer til å bli overrasket over valget, da jeg er kjent for å bruke masse blått, både i klærna mine og stærsj til daglig. Men jeg skal ha hvite duker og har også lyst til å innslag av sølv. Men skal ikke ha ting der bare fordi det er blått, skal prøve å finne en stil, er så mye fint.
Gir Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Jeg har lyst til å ha hvite duker og hvite lys og servietter, sølv i bestikk, lysestaker og detaljer, og markblomster i alle mulige farger som pynt Er ikke så opptatt av at alt skal matche og sånn og tror ikke akkurat festen står og faller på dette, men er litt spennende å tenke ut en stil likevel.
Gjest Magica de Spell Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Jeg har lyst til å ha hvite duker og hvite lys og servietter, sølv i bestikk, lysestaker og detaljer, og markblomster i alle mulige farger som pynt Er ikke så opptatt av at alt skal matche og sånn og tror ikke akkurat festen står og faller på dette, men er litt spennende å tenke ut en stil likevel. Tenker mye det samme selv! Vi ønsker å ha en enkel stil. Hvitt og bladgrønt er noe som er veldig aktuelt for oss; om bjørka er sprunget til bryllupet kommer vi nok også til å bruke en del av det. For oss er det faktisk litt viktig at ikke alt er så innmarui gjennomført, vi ønsker en litt uformell stil. Vi har også litt tanker om å ha et tema som er "oss" - hente inn elementer fra enkelte ting som er viktige for oss. Bl.a. har vi en stor, felles hobby (klatring) som vi henter inspirasjon fra og som vi kommer til å bruke elementer fra. Noen flere som skal ha en klatrekile i brudebuketten sin?
DDuck Skrevet 4. september 2008 #14 Skrevet 4. september 2008 Så morsomt Magica Det var virkelig orginalt
Gjest Magica de Spell Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Så morsomt Magica Det var virkelig orginalt Det var faktisk mannen som foreslo det! Han og forloveren min som skal fikse bukett til meg (hjemmelaget), og han mente det var det beste han kunne bidra med i så måte.
TuttaV Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Hørtes kjempefint ut! Og ikke noe "alle" har liksom Tusen takk! Tror det kan bli kjempelekkert
flysnuse Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 huff jeg hakke peiling jeg da ... vi skal ha det på et hotell så hvet ikke helt hva de har å hva vi må ordne enda,men har enda et år å bestemme meg på da heldigvis:) men jeg tenker hvit å svart jeg da,svart er veldig meg egentlig,men regner jo med kjolen blir hvit,å duk osv ... men så er det det med blomster da ... :gjeiper: vi skal i september så er jo høst ..får høre med blomsterbutikken hva de menr å hva de kan finne på
flysnuse Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 syns foresten at blå å er veldig fin ..knallblå da
Branna Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 (endret) Vi giftet oss i september i fjor (herregud det er snart et år siden!), og hadde høst som tema. Følgelig varme farger, rødt, fersken, gull, rosa, grønt og gult. Vi hadde røde, rosa, fersken og oransje roser i blomsterdekorasjonene, buketten og knapphullsblomstene, strødde høstblader på bordet, hadde firkantede glassboller med flerfarget sand i bunnen, vann og oransje flytelys, og gullfargede kubbelys. Invitasjonene laget jeg selv, de var i krem med et høstblad på forsiden og gullskrift. Bordkortene var i samme stilen. Jeg var veldig fornøyd med valget. Edit: Har et bilde her av bordet: Bryllupsbordet Endret 4. september 2008 av Branna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå