Gå til innhold

SKJÆRPINGS JENTER!!!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Man skal begynne med seg selv, og det har jeg gjort!

Jeg skal nemelig slutte og svare sint på drittslenging, og om noen kommer med dritt til meg, så skal jeg finne frem ignoreringsknappen!

Kanskje på tide at vi alle gjør dette, før KG må stenges fordi vi, en gjeng VOKSNE kvinner ikke klarer og oppføre oss ordentlig!

Slutt og benytt første anledning til og kritisere,

Slutt og skulle ta igjen om noen sier noe negativt

Slutt og bry dere om hva noen har sagt i innlegg for tre uker siden!!

Kort sagt:

SKJERP DERE, JENTER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og, om noen stiller et kritisk spørsmål, slutt og ta det som misunnelse eller hets!

Slutt og vær så forbanna nærtagne!

Tål at noen er uenige, uten og gå til angrep!

Og ikke benytt enhver anledning til og kritisere eller gjøre narr av hverandre!!

Husk at det faktisk går ann og be om unnskyldning!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

Kanskje vi nå kan slutte å snakke mer om dette. Jeg blir helt gal av alle som skal starte tråder får å si hvor fæle andre er og hvor god vi selv skal være. Trodde vi hadde snakket om dette i en uke nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi nå kan slutte å snakke mer om dette. Jeg blir helt gal av alle som skal starte tråder får å si hvor fæle andre er og hvor god vi selv skal være. Trodde vi hadde snakket om dette i en uke nå. :roll:

Vel, knytt dette opp mot RL da....Hvis du følte deg urettferdig behandlet, eller om du visste at noen ble urettferdig behandlet, ville du bare stått og sett på at f.eks en av dine beste venner ble hakket på uten å gripe inn?

Ja, vi sier ifra, klart det.... Hva skal vi si da?" Åhhh,så snille dere er som mobber brukere fra KG. Kjempefint!" Dikkedikkedikk.....

Nei fy flate. JA, noen her har vært fæle, og de trenger å få høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, knytt dette opp mot RL da....Hvis du følte deg urettferdig behandlet, eller om du visste at noen ble urettferdig behandlet, ville du bare stått og sett på at f.eks en av dine beste venner ble hakket på uten å gripe inn?

Ja, vi sier ifra, klart det.... Hva skal vi si da?" Åhhh,så snille dere er som mobber brukere fra KG. Kjempefint!" Dikkedikkedikk.....

Nei fy flate. JA, noen her har vært fæle, og de trenger å få høre det!

Det ser ut som du er den ivrigste for å holde i gang denne debatten, Eowyn. Diva har selv valgt å gå, som hun fikk fint fram i et eget innlegg, som tegnet situasjonen bra.

Mange har fått pepper og hun har fått pepper og en hel masse støtte - der det samme gjentas og anledningen benyttes til å gi små stikk i alle retninger - fra de samme (mens noen erklærer sin støtte og kaster seg ikke over den første og beste i samme slengen...).

Det beste er å la Diva forsvare seg selv. La henne være i fred, hvis ikke dere kan la være å la slenge dritt i alle retninger i samme åndedrag. Men det passer deg vel utmerket - da kan du spre galle i ly av å forsvare Diva. Jeg har ikke mobbet Diva fra forumet, visste knapt hvem hun var - men blir navngitt sammen med Pjusk som de ansvarlige.

Ikke tro at det du driver med ikke blir lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Vel, knytt dette opp mot RL da....Hvis du følte deg urettferdig behandlet, eller om du visste at noen ble urettferdig behandlet, ville du bare stått og sett på at f.eks en av dine beste venner ble hakket på uten å gripe inn?

Ja, vi sier ifra, klart det.... Hva skal vi si da?" Åhhh,så snille dere er som mobber brukere fra KG. Kjempefint!" Dikkedikkedikk.....

Nei fy flate. JA, noen her har vært fæle, og de trenger å få høre det!

Hallo, det jeg ønsker å få frem her er at vi noen ganger må bli FERDIG MED NOE, og så gå videre. Vi kan jo ikke drive å snakke om dette i evigheter, noe jeg og andre heller ikke vil. Jeg begynner å bli drittlei av dritunger her på kg. Noen har foreslått å kalle dette krangelguiden, jeg vil kalle det fjortisguiden - så fremst dere ikke begynner å slutte med denne kakklingen - KAKKLEHØNER

VEGA SKREV:

Ikke tro at det du driver med ikke blir lagt merke til.

Vi følger med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro at det du driver med ikke blir lagt merke til.

?????? explain.

Og si gjerne når du har blitt anklaget for å ha mobbet Diva bort herfra.....

Er ikke ivrig etter å holde debatten igang, men fader heller, jeg må da få si hva jeg vil når en av mine beste venner forlater forumet!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Missuganda

?????? explain.

Og si gjerne når du har blitt anklaget for å ha mobbet Diva bort herfra.....

Er ikke ivrig etter å holde debatten igang, men fader heller, jeg må da få si hva jeg vil når en av mine beste venner forlater forumet!!!!!!

Jeg vil være så frekk å påstå at du er med på å bygge opp under mange krangler her inne. Det er veldig lett å se at du blander deg inn i mange persondebatter. Hadde jeg vært moderator, så skulle du fått refs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missuganda, du egger da like mye opp til bråk som noen andre....Det blir jo bare mer bråk for hver gang du skriver slike innlegg som du kommer med, blir saken noe bedre da? Legg ikke skylden på Eowyn som bare stiller opp for venninnen sin da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...