Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #22 Skrevet 6. juni 2003 Skulle ønske jeg var 2 valper, for da kunne jeg leke med hverandre Hehe denne likte jeg ....
Madison Skrevet 6. juni 2003 #23 Skrevet 6. juni 2003 Var det jeg hadde tenkt å ha på russekortet. Fatter ikke at jeg heller hadde "don`t drink water-fish fu** in it" ..visste ikke helt hva jeg skulle si da nabojenta spurte hva det betydde nei.. :oops:
myagi Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #24 Skrevet 7. juni 2003 Det er bedre å holde munn og la folk tro du er dum enn å åpne den og bevise det.
Gjest Liten Skrevet 7. juni 2003 #25 Skrevet 7. juni 2003 Tror det var Redhead som har eller hadde dette sitatet av Olav Duun i signaturen sin: "Så godt kan eit menneskje vera at det blir vakkert av det" Syntes den var så utrolig fin og en tanke å ta med seg. Ellers liker jeg selvfølgelig min egen jeg også!
Barbie Skrevet 7. juni 2003 #26 Skrevet 7. juni 2003 MIN VEL... Sanne ord det der! Åssen får dere disse lagt inn disse smilyene på signaturen deres? :o
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #27 Skrevet 7. juni 2003 Åssen får dere disse lagt inn disse smilyene på signaturen deres? :o Bare legge inn som vanlig smileys det, vel? Saan som naar du skriver her.
Melian Skrevet 9. juni 2003 #28 Skrevet 9. juni 2003 Jeg likte @lfa sin gamle... brukte alltid å le av General Failure. Spesielt fordi jeg da alltid hører Homer: "To Start: Press Any Key"... "Where is the Any Key?"
Usikker Skrevet 9. juni 2003 #30 Skrevet 9. juni 2003 Jeg synes det er veldig mange fine signaturer her. Vanskelig å plukke ut noen spesielle............men en av dere har Ole-Brumm-sitater ....... og DE synes jeg er så enkle, fine, naturlige........ Husker selvfølgelig ikke hvilken bruker som har dette! Ha en flott dag alle sammen!
Jusy me Skrevet 9. juni 2003 #31 Skrevet 9. juni 2003 Synes Monja sin er kulest jeg; " DU ER IKKE SKIKKERLIG FULL FØR ASFALTEN HOPPER OPP OG SKALLER DEG I HODET" K. Den synes jeg og er kjempe morsom. Må le litt hver gang jeg ser den..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå