Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #161 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva er planen for denne uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 13. oktober 2008 I kveld blir det 50min mage/rygg og i morgen blir det en time aerobic og en time svømming Det er alt jeg har fått planlagt så langt Enn der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #163 Del Skrevet 13. oktober 2008 I kveld blir det 50min mage/rygg og i morgen blir det en time aerobic og en time svømming Det er alt jeg har fått planlagt så langt Enn der da? I kveld?? Så flink du er!! Hadde ikke kommet i gang så sent jeg! Jeg skal trene styrke i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg får besøk av en venninne som har den "sterk rygg, flat mage" dvd'en fra iForm.. Og nå får hun brudekjolen sin så da har hun funnet ut at hun må gjøre det der masse slik at hun får igjen glidelåsen Så derfor blir det i kveld Det er jo sånn pilates aktig så det er jo ikke tungt og veldig lett å gjøre hjemme Men tro meg man kjenner man bruker musklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #165 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg får besøk av en venninne som har den "sterk rygg, flat mage" dvd'en fra iForm.. Og nå får hun brudekjolen sin så da har hun funnet ut at hun må gjøre det der masse slik at hun får igjen glidelåsen Så derfor blir det i kveld Det er jo sånn pilates aktig så det er jo ikke tungt og veldig lett å gjøre hjemme Men tro meg man kjenner man bruker musklene Oh yeah! Pilates er tøft for magen ja! Og veldig effektivt. Har den dvd'n liggende et sted jeg og. Men har ikke brukt den. I det siste har jeg brukt Pilates Room sin dvd. Var fornøyd med den, men jeg ble ganske lei av hjemme-alene-trening. Men det er jo noe helt annet når man er to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er morsomt når man er to Det blir så mye fnising da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #167 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurer på om jeg skal skaffe meg treningsdagbok jeg og.. Jeg og forlover har jo startet "Prosjekt Hot til bryllup 2009", og her på KG har det utviklet seg til Project Hottie Bride 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #168 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lurer på om jeg skal skaffe meg treningsdagbok jeg og.. Jeg og forlover har jo startet "Prosjekt Hot til bryllup 2009", og her på KG har det utviklet seg til Project Hottie Bride 2009. Jeg utfordrer deg herved til å starte tråden "Project Hottie Bride 2009" *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg utfordrer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #170 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kom igjen, cypress!! (Syns det er kjempelogisk å mase på deg i en annen hottie brides dagbok...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #171 Del Skrevet 13. oktober 2008 OK, et øyeblikk bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva skjer'a?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #173 Del Skrevet 13. oktober 2008 *dumdumdidei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #174 Del Skrevet 13. oktober 2008 Måtte tenke meg om først, om jeg skulle legge den på generell eller på bryllup. Blir på generell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. oktober 2008 #175 Del Skrevet 13. oktober 2008 Måtte tenke meg om først, om jeg skulle legge den på generell eller på bryllup. Blir på generell... Bra. Vi skal jo ikke bare være feiende hotte bruder, men feiende hotte koner også! Man blir ikke feit etter å ha tatt av kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #176 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nå er'n på plass. Under C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. oktober 2008 #177 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eventuelt under B for Bride! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 13. oktober 2008 Treningsdagbok uke 42 Mandag: 30min sterk rygg, flat mage nivå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og DER var jeg blitt :dåne: Jeg drar ikke å trener i dag hvis jeg ikke er blitt i noe bedre form... ikke bra å presse kroppen når man er syk Det kommer man ingen vei med bortsett fra at man kan bli værre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. oktober 2008 #180 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Endret 14. oktober 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå