DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 5. september 2008 Hestedansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. september 2008 #42 Del Skrevet 5. september 2008 Hest?? skjønte ikke den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 5. september 2008 Vi skal dra Mazilla og Mazillamannen i vogn fra kirken til lokalet Og da må vi ha hestedrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 #44 Del Skrevet 5. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg skulle jo få til en treningsøkt i helga, men jeg tror det blir bare tull med den *smekk på fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 #46 Del Skrevet 7. september 2008 Du får ta det igjen til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #47 Del Skrevet 7. september 2008 Ooh, en treningsdagbok! *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 7. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 8. september 2008 Treningsdagbok uke 37 Mandag: Gikk 2-3km i normalt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #50 Del Skrevet 8. september 2008 Har du allerede rukket å trene denne uka??! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 8. september 2008 Det er jo ikke trening sånn sett.. bare en lang gå tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2008 #52 Del Skrevet 8. september 2008 Alle monner drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 8. september 2008 Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. september 2008 #54 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg prøver så godt jeg kan... Men jeg vet ikke hvor mye de gå turene hjelper egentlig... men alt er bedre enn ingenting Gåturer er DRITbra trening! Faktisk den beste treningen du kan finne. Jeg takker bikkja mi for de killer-låra mine og kondisen min! Pluss at det bra for sjela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 8. september 2008 Er det sant? Jeg trodde det var helt sånn på det sløveste man kunne finne på jeg Men guri så bra Nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. september 2008 #56 Del Skrevet 8. september 2008 Er det sant? Jeg trodde det var helt sånn på det sløveste man kunne finne på jeg Men guri så bra Nå ble jeg glad Å nei nei nei! Det er så bra så! Keep up the good work! Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 8. september 2008 Yeeeey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #58 Del Skrevet 8. september 2008 jeg vil å være heeeeest kan jeg få ha fjær som pynt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har en liten pose svarte fjær som vi kan dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. september 2008 #60 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) jippi vi kommer til å være såå fine jeg har noe sølvfarget glitter vi sikkert kan bruke til noe Endret 8. september 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå