Mazilla Skrevet 20. november 2008 #221 Del Skrevet 20. november 2008 Maling, og spesielt i taket, er absolutt trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 20. november 2008 Jepp.. det er gørrtungt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 25. november 2008 #223 Del Skrevet 25. november 2008 Så flink du er til å trene! Nå ble jeg bare kjempemotivert, og skal ta med meg hundene ut på en skikkelig tur straks. Må bare en kjapp, liten tur på biblioteket først! Keep up the good work, frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. november 2008 Forfatter #224 Del Skrevet 25. november 2008 Takk :rødme: Jeg føler ikke at jeg er så flink som jeg burde, og som jeg var før... Men det blir vel sånn til jeg kommer meg ordentlig i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. november 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 25. november 2008 Treningsdagbok uke 48 Mandag: Turgåing 50min Tirsdag: Svømming 40min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. november 2008 #226 Del Skrevet 28. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. november 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 28. november 2008 Næmmen Så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 4. desember 2008 #228 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke sant Nå er det julestemning i heimen. Lukter kongerøkelse og julestjerna er oppe Har du eller skal du pynte noe i salongen Dinafina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #229 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har satt opp noen nisser og noen fine telysting og lagt på juleduk på venteplassen med et stjerneformet fat med kaker og twist, men ellers er det ikke de store utskeielsene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 4. desember 2008 #230 Del Skrevet 4. desember 2008 Men det hørtes koselig ut For mye kan bli for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 16. januar 2009 Ojj... denne boka har blitt oversett det siste.. Kansje fordi at jeg ikke har trent noe i det hele tatt.. Men! Jeg skal prøve å skjerpe meg litt nå... Skal prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #232 Del Skrevet 16. januar 2009 Kom igjen, Dinedama! Trenger ikke være så mye, bare en liten økt! Alle monner drar vettu! Forresten så er jeg helt overbevist om at du er mer aktiv enn du tror! Husarbeid, vasking og ordning på salongen, måking osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. januar 2009 #233 Del Skrevet 16. januar 2009 Forresten så er jeg helt overbevist om at du er mer aktiv enn du tror! Husarbeid, vasking og ordning på salongen, måking osv! Jepp Det er opplest og vedtatt, alt dette er trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 16. januar 2009 Joa.. Men det blir svømming igjen på tirsdag Og nå tror jeg bilen min blir å gå heden igjen. Den har fått en merkelig bankelyd når jeg svinger som jeg har hørt før når alle hjulboltene knakk og hjulet bare hang og slang... Det har skejdd flere ganger nemlig... hvert år når jeg har lagt om til vinterdekk.. Noe er alvorlig feil med akslingen ifht felgen... Det er bare på venstre framhjul det skjer også.. :klø: Men ihvertfall... skjer det kan jeg ikke kjøre på jobb... og da får jeg meg 40min gåtur på morningen Så det er bra for meg sånn egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2009 #235 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvis du skal gå til jobb nå for tida må du love å pakke deg godt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja det skal jeg gjøre! Det er bikkjekaldt ute I dag er det ikke så kaldt som det har vært... "bare" -7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #237 Del Skrevet 7. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå