DDuck Skrevet 25. september 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 25. september 2008 Treningsdagbok uke 39. Mandag: Gikk 2-3km to ganger Tirsdag: Trening styrke på føtter/mage/rygg 45min Svømming fram og tilbake 45min Torsdag: Gikk 2-3km i normalt tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 30. september 2008 Nå skal jeg dra å svømme litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. september 2008 #123 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Næmmen, er du her og? Oppdaget det ikke før nå jeg Da er vi to, med både bryllupsdagbok og treningsdagbok. Og svømme er helt fantastisk deilig, kos deg!! Edit: Skriveleif Endret 30. september 2008 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 30. september 2008 Jada jeg er visst det Jeg fant ut jeg skulle lage denne dagboka for å motivere meg selv til å få mer og mer på treningsukene, men det er ikke så lett uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 Forfatter #125 Del Skrevet 30. september 2008 Treningsdagbok uke 40 Tirsdag: Svømming fram og tilbake og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 30. september 2008 Opp og hoppe på aerobic i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2008 #127 Del Skrevet 1. oktober 2008 *spent på hva dinedama synes om aerobic* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 1. oktober 2008 Treningsdagbok uke 40 Tirsdag: Svømming fram og tilbake og sånt Onsdag: 1 time aerobic 30min flatmage,sterk rygg pilates Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var veldig morsomt, men utrolig slitsomt Jeg fikk ikke helt til å koordinere armer og bein helt, men det kommer seg nok Det kommer jeg absolutt til å gjøre igjen... Det er lenge siden jeg har vært så svett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. oktober 2008 #130 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var veldig morsomt, men utrolig slitsomt Jeg fikk ikke helt til å koordinere armer og bein helt, men det kommer seg nok Det kommer jeg absolutt til å gjøre igjen... Det er lenge siden jeg har vært så svett Snart klarer du å hoppe opp og ned som denne smileyen i flere timer, såå god kommer du til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2008 #131 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjempeflink er du!!! Så bra du syntes det var moro, jeg synes ihvertfall det er godt å trene innimellom med litt hodetrim, så glemmer man hvor sliten man blir underveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 1. oktober 2008 ja det var litt sånn at jeg ble så opptatt med å holde tempoet og klare å få til alle bevegelsene at akkurat der og da kjente jeg ike hvor sliten jeg var, men det både kjentes og vistes på meg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er litt støl i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2008 #134 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så bra! Det betyr jo at du har gjort noe bra i går! Det vil si, det er bra så lenge du fortsatt er nogenlunde mobil da... Det er ille hvis man knapt kan røre seg.... Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei det går faktisk veldig bra Bare litt støl, men nok til at det er litt ubehagelig å kle på seg jakka eller løfte hendene over hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. oktober 2008 #136 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei det går faktisk veldig bra Bare litt støl, men nok til at det er litt ubehagelig å kle på seg jakka eller løfte hendene over hodet Eller sette seg på do..... ...og så reise seg opp igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #137 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe Nei så ubehagelig har det ikke vært I dag skal jeg kjøre på med samme økta etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 3. oktober 2008 Treningsdagbok uke 40 Tirsdag: Svømming fram og tilbake og sånt Onsdag: 1 time aerobic 30min flatmage,sterk rygg pilates Fredag: 30min aerobics styrketrening på overkropp etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. oktober 2008 #139 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Lenge siden jeg har vært her inne, ikke bra Miso men nå er jeg her og forteller deg hvor FLINK DU ER :skya: Endret 3. oktober 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 4. oktober 2008 Yeey Danke mein liebling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå