Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Spent_*
Skrevet

Hei:)

Da jeg var på ferie i sommer,var jeg en del dårlig...Har nå begynt å lure på om jeg er gravid. Jeg har vært så latterlig trøtt og litt svimmel.

Jeg går på cerazette,og hvis jeg har glemt å ta den en dag eller to,så kommer mensen. Med en gang. Nå siden jeg tror det kan være noe i gjære :fnise: så bestemte jeg meg for å kutte den ut noen dager for i tilfelle der er en skatt i magen min. I tillegg for å se om mensen kom.

Så spm mitt...- er det noen som har gått på cerazette som ikke har fått mensen med en gang etter du har sluttet?

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Spent_*
Skrevet

Glemte å nevne at jeg nå er på 5 eller 6 dagen uten pillen...

Skrevet

Kanskje du burde tatt en test??

Skrevet

hadde jeg lurt hadde jeg dura rett på apoteket og kjøpt en test asså... får aldri greie på dette utenom å ta en test! så løp og kjøp! :)

Gjest Gjest_Spent_*
Skrevet

Kan ikke ta før om 5 dager :kjefte: Da er det 4 dager før jeg forventer mensen(som jeg ikke har på cerazette....)

Bare lurte på om det med p-pilleslutt om mensen...?Og om det er vanlig å ikke få den med en gang,siden jeg har fått småblødninger de andre gangene jeg av en eller annen grunn ikke har tatt en dag eller to..Tusen takk for svarene deres!

:klemmer:

Skrevet

Om du går på piller er ikke "teste ved ikm" noe å gå etter uansett, og om du tror du har vært gravidsiden ferien kunne testen slått ut allerede for flere uker siden.

Kjøp en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...