mamikk Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Skal på høstferie til mamma og hadde tenkt å benytte sjangsen til å få prøvd litt forskjellige kjoler. Er det noen brudesalonger som anbefales og andre som ikke? Trenger litt forskjellige erfaringer rett og slett:)
Gjest Gjest_kristiansand_* Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Festantrekk er bra! Enig her. Veldig flinke folk. Ordnet dress til mannen og sønnen her. Eneste salong som hadde lik dress til voksen og barn.. hadde aldri trodd at det skulle være vanskelig å finne! Jeg kjøpte selv sløret mitt her.. og fikk masse hjelp!! Veldig hyggelig folk - og kjappe til sy inn/ut tøyet.
Gjest Sørlending Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Enig her. Veldig flinke folk. Ordnet dress til mannen og sønnen her. Eneste salong som hadde lik dress til voksen og barn.. hadde aldri trodd at det skulle være vanskelig å finne! Jeg kjøpte selv sløret mitt her.. og fikk masse hjelp!! Veldig hyggelig folk - og kjappe til sy inn/ut tøyet. Heisann Jeg har en venninne som har kjøpt kjole på Festantrekk for ca 1 år siden. De hadde ikke hennes størrelse inne så denne måtte bestilles.( Hun bestilte den ca 6 måneder før bryllupet) Det var visst veldig mye rot omkring hennes bestilling, og det viste seg at hun ikke fikk kjolen før 3 dager før bryllupet sitt. Noe i seneste laget kan du si. Og til og med da så var det i feil størrelse, så de måtte ta noen reserveløsninger for å få den til å passe. Kjolen ble ok til slutt, men var ikke om den egentlig skulle være. Kan jo være dette var et engangs tilfelle, men servicen var veldig dårlig og de ville egentlig ikke godkjenne redusert pris..
mamikk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Takk for svar. Ser at festantrekk bare har inne Benjamin Roberts og Modeca, ingen har kjoler jeg har sett to ganger på. Men vi får ta et besøk hvis jeg ikke finner noe annet.
Gjest Gjest_Sørlandsbrud_* Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Hei Jeg har nettopp giftet meg, og jeg kjøpte kjole på Kristins Brudeatelier i Lillesand. Veldig fin kjole, og jeg er strålende fornøyd. Servicen var god og jeg fikk kjolen min ca en måned før bryllupet. Det eneste kjipe var at de tok 750 kroner for å sy den opp og å sy på hank etter tilpassingen. Da hadde jeg først betalt 10 000 for kjolen, og 1000 kroner for diverse endringer på den..
mamikk Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Vet du hvilke merker de fører på Kristins?
Gjest Kjøpte brudekjolen i går i Ålbor Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Anbefaler Agape og Senfrids brudesalong. Snefrid har en del egen-designede kjoler som er litt dyrere, men også unike. Flott service begge steder når man kommer for å prøve:) Alternativt kan du ta en svipp til Danmark og Ålborg (Ca 1 time fra hirtshals)(billig med dagstur+ 2 personer for 255 nå for tiden:). I Ålborg har de Lilly. De har rimelige og flotte kjoler:)
Gjest Sørlending Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Kristin i Lillesand fører kun eget design. Hun har mange nydelige kjoler, og prisen ligger på ca 10 000,- og opp over.. Sjekk noen ut noen av kjolene hennes på hjemmesiden: http://www.kristindesign.no/
mamikk Skrevet 11. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2008 Kristin i Lillesand fører kun eget design. Hun har mange nydelige kjoler, og prisen ligger på ca 10 000,- og opp over.. Sjekk noen ut noen av kjolene hennes på hjemmesiden: http://www.kristindesign.no/ Ok, ifølge nettsiden fører hun 3-4 forskjellige merker:) Men får ringe tid å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå