Gå til innhold

Studenter på tur


Gjest Gjest_Marita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marita_*

Min venninne og jeg vil ut å reise en langhelg i oktober. Ikke for festing først og fremst, men opplevelse, shopping (!!)..

Men vi er da som sagt studenter, og har en heller slank lommebok.

Hvor anbefaler dere en slik tur? Med rimelig shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje ikke det rimligste alternativet i forhold til byer i Øst-Europa, men jeg hadde vurdert å dra til Glasgow. Fin by, koselige folk og bra shopping: alle de kjente butikkene, men noe lavere prisnivå enn i f.eks. London. Jeg har hørt at de har noen bra markeder også, hvis du liker denslags, men jeg har aldri fått sjansen til å ta turen dit selv. Også en hel del gallerier, museer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian har lagt ut billetter til 299kr nå til mange steder i Europa. Så man kan reise relativt billigt!!

BTW: Er jeg student selv og reiser hvor jeg vil. Er snakk om prioriteringer som alt annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

glasgow! koselig by, billige sentrale bosteder (10-15 min å gå til sentrum). god shopping! billig turer med ryanair også (hvis dere bor på østlandet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
billig turer med ryanair også (hvis dere bor på østlandet.)

Ja, det er sikkert og visst. :dåne:

Vi bestilte med Ryanair til Glasgow i kveld, og skal for to pers betale kr 580,- tur/retur inkl alle skatter og avgifter. Det blir 145,- pr pers hver vei - billigere enn å ta toget fra Moss til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mossejente
Ja, det er sikkert og visst. :dåne:

Vi bestilte med Ryanair til Glasgow i kveld, og skal for to pers betale kr 580,- tur/retur inkl alle skatter og avgifter. Det blir 145,- pr pers hver vei - billigere enn å ta toget fra Moss til Oslo.

Neeeiiii.... Toget fra Moss til Oslo koster 116,-.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...