Gå til innhold

sertvikatet hjeelp


puddingen

Anbefalte innlegg

jeg har holdt på og kjøre nå siden mars! og jeg kommer INGEN vei. altså jeg har blitt flink og kjøre men sliter med vikeplikt osv. jeg har ikke lest boken 1 GANG ferdig. bare små leser , men føler det går rett ut igjen. jeg glemmer rett og sltt det jeg har lest. har aldri vært noe jente som er flink og lese. har adhd så ekstra vanskelig og konse meg. vi venter en liten en nå i jula og hadde jo vært knall med lappen men føler det er nytteløst slik situasjonen er nå. lyst og gi opp og heller forsette etter jeg har klart teorien (om jeg noen gang klarer det da) noen her som har barn uten lappen? samboeren min har jo lappen så sånn settt er det jo greit. men dere som ikke har lappen, syns dere det er "slitsomt" med tanken på barn , buss osv?eller går det helt greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke barn, men jeg vil nevne en ting allikevel ;)

Stå på! Tenk på samboeren din som da ALLTID må kjøre.. jeg skal love deg det er drit kjedelig å være den eneste med førerkort. Enda jeg er den som "trenger" å kjøre mest, til treninger osv.

Hvilken teoribok har du? Jeg hadde samme problem som deg, følte ikke jeg kom noen vei med den vanlige tekstboken. Så jeg gikk til vanlig bokhandel og kjøpte Spørsmålsboken! Maaange spm der, og fasit i bakenden av boka. For min og mange andres del er dette en mye bedre måte å øve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjørelærer

Jeg lurer veldig på om du kjører på en kjøreskole? En dyktig kjørelærer vil lære deg disse tingene, det er jobben hans/hennes. Har du tatt teoriundervisning på en kjøreskole? Sistnevnte kan være det som hjelper deg til å både bestå teoriprøven og i tillegg lære det i praksis.

Selv om du har adhd er det selvsagt ingen problemer å ta førerkort. Jeg har kjørt med mange elever som har opplyst meg om dette, det er absolutt ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...