Gjest Chrissy82 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Noen som har noen råd om hvilken optiker som er best? Eller billigst? Jeg trenger å ta en ny synstest og nye briller men vet ikke helt hvor det er best å gå hen da..
lolita90 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg bruker specsavers... og er ikke så gærlige priser hos dem
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 En synstest koster vanligvis rundt 350-400 kr. Jeg bruker Optiker Teigland, men de har bare kontorer i Bergen, så jeg vet ikke hvor aktuelt det er for deg. Jeg er ihvertfall fornøyd med kundebehandlingen der.
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Brukar Specsavers. Dei er billege på linser og briller.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 tråd fra 2008??? Er det forresten noen som har møtt en optiker dere fikk inntrykk var flink i faget sitt? det har ikke jeg... Virker som om hvem som helst kunne gjennomført den synstesten Anonymkode: 9b73c...3ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå