t-schnuppa Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Lurer av nysgjerrighe hva dere andre der ute synes om denne kjolen? Noen andre som kunne tenkt seg å gifte seg i denne? Håper på noen svar her:) Her er også en link så dere kan se bilde av kjolen på modellen:)
Disco Biscuit Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Kjolen var fin den, fine farger Men nei, kunne nok ikke giftet meg i den selv må jeg innrømme.. Er ikke min stil..
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Nei kunne ikke giftet meg i den, men kun fordi det ikke er min stil. blir for bløtekake stil for min del + at jeg er så lav at jeg ikke kan ha en to delt kjole.
Chianty Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Veldig flott kjole...kjempe fin om man er skapt for denne kjolen. selv hadde jeg gjennomsiktig "kropp" med lange armer... men man finner selv den kjolen man er skapt for & liker seg i
LilleSiri Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Sorry, likte den ikke i det hele tatt. Veldig bløtekake
Gjest Sissa Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Nydelig! Akkurat slik ønsker jeg meg selv, bare ikke stroppløs. Elsker sånne skjørt, får skikkelig prinsessefølelse
Gir Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Nei, den er for blank i stoffet etter min smak. Men når det er sagt, den er i hvert fall ikke sånn som alle andre har, så hvis du vil ha en litt spesiell kjole kan jo den være et alternativ.
t-schnuppa Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2008 Alle har forskjellig smak og godt er d:) Grunnen til at jeg lurer er fordi d er vaaaanskelig å få solgt den! Men, den er jo veldig spesiell da, å skjønner det godt egentlig:) Jeg er selv en person som ønsket det litt spesiellt istede for den typiske klassiske. Va jo "barkokk-mote" ifjor.. hehe
thumbalina Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Lurer av nysgjerrighe hva dere andre der ute synes om denne kjolen? Noen andre som kunne tenkt seg å gifte seg i denne? Håper på noen svar her:) Her er også en link så dere kan se bilde av kjolen på modellen:) Jeg syns kjolen så veldig anderledes ut på modellen i forhold til bildene.. så nesten ut som toppen var forskjellig? er kanskje vinkelen på bildene... kjolen var veldig fin syns jeg da.. kanskje du må ha ute flere bilder fra leverandøren.. er lettere å se kjolen da føler jeg.. jeg skal selge min kjole snart jeg også.. så fint med tips for hva folk ser etter... men har skjønt at det viktigste er Designer, modell nr, str, sydd inn eller ut, hva slagt tilbehør som følger med. har du fått med alle viktige opplysninger?
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Og så er det veldig viktig å si noe om hvilken høyde kjolen er lagt opp til...
linel Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Synes den var kjempefin jeg! Synes det er tøft med bløtkakeskjørt Signerer de andre tipsene her, og vil tilføye at det er viktig å få nærbilder av spesielle detaljer på kjolen! Det syns hvertfall jeg
t-schnuppa Skrevet 2. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2008 Dette er i utgangspunktet hva jeg skrev i annonsen, pluss merke og modell. Jeg hadde også en del fler bilder i annonsen! : Brudekjole : Må sees!! Tøff, men romantisk brudekjole som skiller seg litt ut. Str 22, som tilsvarer ca 46+ , den kan fint legges litt inn/ut eller opp/ned. (Lengden er tilpasset til meg som er 1,72m høy, pluss litt hæler på skoene.) Den Har litt slep og er ivory farget, med et parti på brystet som er mocca-farget med perlepynt. Nydelig brudekjole som jeg fikk masse skryt for. Nyrenset! Selges kr 4500kr Levrandøren hadde ikke så mange bilder på nettsiden sin, derfor plukket jeg ut d beste. Men som sagt, i annonsen var d fler bilder:) Skal aktivere annonse snart igjen og tar gjerne imot fler tips til hva som burde være med:)
Gjest antigartner Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Utrolig lekker fargekombinasjon! Ellers var ikke fasongen og detaljene helt i min gate, dessverre.
FoxyFish Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Jeg liker bløtkakekjoler, men ikke i kombinasjon med andre farger en hvit. Det blir litt for voldsomt for min smak:)
Gir Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 (endret) Og så er det veldig viktig å si noe om hvilken høyde kjolen er lagt opp til... Ja, høyden! Kun 1 av 20 annonser har med hvilken høyde den er sydd til. Husk husk! Edit: Og IKKE bruk klisjeer som "fikk mye skryt for" og "drømmekjolen". Alle bruker det, og ja selvfølgelig var det din drømmekjole og selvfølgelig fikk du mye skryt for den, du var jo bruden! Ellers bra forslag til annonse. Endret 2. september 2008 av Gir
TuttaV Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Det at den mocca fargen gikk på skrå på overdelen og at denne fargen ikke gikk igjen noen andre steder på kjolen fikk meg til å bli litt skrudd... Men nå er jeg veldig opptatt at ting enten må være symmetrisk eller at "pynt på en side her veier opp for blomsten på hofta der" (vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men blir samme prinsipp som når man skal sette opp en assymmetrisk blomsterdekorasjon) Er nok lurt med flere bilder, for jeg tror man vil få et bedre inntrykk hvis man får sett kjolen fra flere vinkler; bakfra og fra siden. Jeg likte veldig godt "nærbildet" av overdelen på kjolen. Lykke til med salget
Vera Vinge Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Jeg likte verken fasongen eller stoffet, så nei, jeg kunne ikke giftet meg i denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå