Gå til innhold

Ropmetrollets dagbok!


Gjest Rompetroll

Anbefalte innlegg

Gjest Rompetroll

Hei. :goodbye:

Jeg er Rompetrollet og helt ny her på kvinneguiden. Har vært sniktitter en stund, men nå er jeg fullverdig medlem :)

Jeg skriver her på dagbok fordi jeg ELSKER bryllup og alt som har med planlegging å gjøre. Selv så venter jeg på at sambo skal få ut fingeren :love:

Vi har til og med vært og sett på ringer og jeg er TOTALT forelsket i disse. Liker de ikke så godt på bildet, men jeg var SOLGT da jeg prøvde den på fingeren. Har også sett på en som er buet 4mm bred og med en nedrisset hjerte med tre diamanter inni. Finner ikke bilde av den, men den og var helt nydelig.

Men vi har jo snakket litt om hvordan vi skal gjøre det, da. Det må jo være litt kos å kjøpe nye ringer til bryllupet og da er det uaktuelt å kjøpe ringer til 10.000,- nå... Dilemma :ler:

Så ender kanskje opp med en sånn av et slag, da. Men innerst inne vil jeg gjerne han skal gå med ring også...

Jeg håper VIRKELIG den mannen snart får ut fingeren, vi snakker jo så masse om det så vi er egentlig i gang med planleggingen, men gjenstår bare å kunne liksom gjøre det på ordentlig!

Jeg har kjempelyst på 20.02.2010 Se på den datoen, da! Ingen av oss har noen spesiell lyst på vår/sommer-bryllup så da ser vi på litt andre årstider. Er vi kjempeheldige så får vi snø (yeah right-bor i Østfold) ellers blir det sikkert grått som vanlig... Men føler hvertfall det blir veldig kos stemning inne hvis det blir tidlig mørkt ute og sånn. Næh, vi får se. Han synes hvertfall det er litt VEL tidlig med bare halvannet år til.

Ellers så er dette drømmekjolen, hvertfall før jeg har sett den på ordentlig og vi vil ha champagne, gull og alle hvit/offwhite som farger.

Jeg har laaangt hår og kunne godt tenke meg å ha en sånn type frisyre som dette. Her er den bakfra.

Jadda, mange tanker om det bryllup fra ei som ikke er fridd til engang :fnise:

Det kommer vel min tur også... Håper på det :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...