Gjest Pupsilure Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Kom over denne. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bo på så liten plass selv om jeg var student, jeg altså Det er jo nesten ikke plass til å snu seg der inne. Og hvor skal man ha tingene sine? 6500 er jo fullstendig galskap for noe så lite.
LoppeLise Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hjelpes meg!!!! Tror jeg hadde fått "klaus" jeg Ikke lett å skulle klare seg alene (i storbyene) i dag..
Gjest RuskeSara Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er det ikke litt sleipt å fremstille det på bildene som om det er et eget soverom? Man kan jo skimte håndtaket på komfyren i venstere hjørne, men de har jo liksom skapt en helt annen atmosfære på bildet med senga. Synes det kanskje er litt misvisende. Dette er ingen hybel, det er et kjøkken med bad!
Kara W Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hjelpes! Ganske frekt å ta bilder uten sengen, ja. Og den sengen ser ikke ut som om den er mer enn 50 cm bred. Med en vanlig seng kan det umlig bli plass til å åpne ovnen.
Gjest Gitte Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Han har faktisk skrevet "soverom" på kjøkkenet hvor senga er satt inn.. Det verste er vel at han får leid den ut til 6500,- pr. mnd..
Gjest78 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg vet om flere som har hatt hybel på bare 15 kvm, men utrolig merkelig når det bare er et kjøkken med et bad da. Da er det som regel et soverom med en bitteliten kjøkkenkrok og et bittelite bad. Å måtte ominnrede kjøkkenet med bord om dagen og seng om natten må være veldig upraktisk. Og prisen er jo helt vanvittig.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Seng på kjøkkenet er ikke noe særlig, nei. Ellers var den da pen nok. Og veldig sentral. Og veldig dyr, men leieprisene er vel generelt drithøye nå. Jeg bodde styggere, mer usentralt og LANGT billigere enn det der på min første hybel.
Gjest RuskeSara Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Herlig at han har valgt å poengtere i overskriften at hybelen har egen bod.. Leiligheten ligger i femteetasje, og jeg kan nesten sette penger på at boden ligger i kjelleren. Særlig at du kommer til å bruke den mye da.. og så står det i selve teksten: "Det følger med en romslig bod til hybelen på 2 kvm". Jøss, hvordan får du gjort 2 kvm romslige?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Jøss, hvordan får du gjort 2 kvm romslige? haha, ja det lurte jeg også på! må være sett ift leiligheten da:p "boden er bare 13 kvm mindre enn hybelen!!" og badet er også "romslig"! herregud, jeg håper ingen slår til på den ass. ikke til den prisen ihvertfall.....
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Hvor i alle dager plasseres senga på dagtid? I boden? Og hva med sitteplass når du spiser frokost etc? Hjelpes..
Darkannie Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Ser ut som ett helt vanlig rom paa en studenthybel....bortsett fra at der deler man vanligvis ett kjoekken som ikke er inne paa selve rommet....
Nausicaä Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Ser ut som ett helt vanlig rom paa en studenthybel....bortsett fra at der deler man vanligvis ett kjoekken som ikke er inne paa selve rommet.... ... og at man ikke betaler 6000 kr i måneden for en studenthybel. *være kjempeglad for at vi fant oss leilighet før rushet*
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Kom over denne. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bo på så liten plass selv om jeg var student, jeg altså Det er jo nesten ikke plass til å snu seg der inne. Og hvor skal man ha tingene sine? 6500 er jo fullstendig galskap for noe så lite. Nok et eksempel på byggegalskapen\innvesteringer som er gjort de siste årene. Ser ok ut på bildet,men tenk på når du skal bo der. Det er faktisk en del ting du må ha på rommet også. stol,bord,tv osv....hvor mange kvadrat er igjen? kansje besøk en kveld. Ikke f...om jeg skal betale banklånet til en ivrig utleier for dette
lillesky Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Herlig at han har valgt å poengtere i overskriften at hybelen har egen bod.. Leiligheten ligger i femteetasje, og jeg kan nesten sette penger på at boden ligger i kjelleren. Særlig at du kommer til å bruke den mye da.. og så står det i selve teksten: "Det følger med en romslig bod til hybelen på 2 kvm". Jøss, hvordan får du gjort 2 kvm romslige?Ja, det er det beste! Nå er den faktisk utleid... Var jo lys og pen da, men...
Kara W Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Nok et eksempel på byggegalskapen\innvesteringer som er gjort de siste årene. Ser ok ut på bildet,men tenk på når du skal bo der. Det er faktisk en del ting du må ha på rommet også. stol,bord,tv osv....hvor mange kvadrat er igjen? kansje besøk en kveld. Ikke f...om jeg skal betale banklånet til en ivrig utleier for dette Det slipper du å tenke på. Det står jo at den er møblert Helt utrolig at han fikk leid den ut.
Gjest Pupsilure Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Den hadde jeg faktisk ikke trodd skulle bli utleid!
lillesky Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Er skikkelig bolig-mangel i Oslo pga. alle studentene. Pluss at det er utleiers marked nå.
Lille Lea Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Studentene er jo desperate. Hadde sikkert gjort det selv om jeg ikke hadde hatt NOEN sted å bo. Tok meg LANG tid før jeg fant noe selv. Vet om flere venninner som ikke har funnet seg noe enda men begynt å studere. men altså.. 6500 er jo VILT!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå