Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg lurer på om jeg har betennelse i skulderen. Er usikker på om det er det eller en slags kink, jeg har aldri hatt betennelse før. Hvordan kjennes det ut? Dette "verker" i skulderen og av og til litt ut i armen. Gjør vondt når skulderen beveges og brukes, men kjennes også som en låsning som går opp i nakken.
Hinata Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Senebetennelse kanskje? Snakk med legen din, blir bare verre dersom det ikke blir behandlet med en gang..
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Det kan være senebetennelse, en forstrukket sene, eller at du er anspent og at noe har låst seg. Eller noe annet, jeg vet ikke. Du bør nok snakke med lege om det, hvertfall hvis det ikke går over på et par dager. Det er nok ikke skadelig å bruke armen litt, det øker blodomløpet og det er bra. Men vær veldig påpasselig så du ikke bruker armen for mye og for tungt, store belastninger kan gjøre det verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå