broadwaygirl Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei hei, håper du kan hjelpe meg! Jeg samler rett og slett alle spørsmålene mine i samme emne selv om de ikke har så mye med hverandre å gjøre. jeg er i begynnelsen av 20åra og nå plutselig får jeg kviser, aldri hatt det før utenom enkelte ganger det har dukket opp 1 eller 2, nå har jeg plutselig 7 stykker (ikke store men små røde prikker) Noen tips på hvordan jeg kan bli kvitt de igjen? hjelper det å trene? Og jeg har slitt med dårlig holdning i mange år (vet ikke om det var fordi jeg hadde dårlig selvtillit) Jeg er 100% klar over at jeg har dårlig holdning og prøver innimellom å rette opp. Noen tips på hvordan jeg kan få en permanent forandring til bedre holdning? blir slitsomt å tenke på det hele tiden (noe som ikke er mulig) og siste spørsmål, når jeg barberer meg nedentil så blir det som regel rødt og litt sårt, noen tips på hvordan jeg kan unngå sårhet og røde prikker når jeg barberer? (har prøvd å shave med hårene, skumm, la de gro og så shave) Takk for hjelpen:D
lillesky Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg får sjelden kviser, men når jeg gjør det, så bruker jeg Basiron (fåes kjøpt på apoteket). Det er en krem du skal smøre på huden. Mine kviser forsvinner i løpet av 2-3 dager. Ang. problemet med røde nupper, så finnes det en gele på Vita som heter Unirens (den er grønn). Den skal hjelpe. De har omtrent den samme på Kondomeriet, den ser sånn ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Og jeg har slitt med dårlig holdning i mange år (vet ikke om det var fordi jeg hadde dårlig selvtillit) Jeg er 100% klar over at jeg har dårlig holdning og prøver innimellom å rette opp. Noen tips på hvordan jeg kan få en permanent forandring til bedre holdning? blir slitsomt å tenke på det hele tiden (noe som ikke er mulig) Jeg kan berolige deg med at du ikke trenger å tenke på det hele tiden så veldig lenge. Rett opp ryggen, og vær bevisst på å holde den rett. Til å begynne med må du tenke mye på dette, og det kan oppleves som litt slitsomt, men etter hvert vil det bli en vane - og du vil få en flott holdning uten at du trenger å tenke på det i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå