Vera Vinge Skrevet 3. september 2008 #41 Skrevet 3. september 2008 (endret) Selv synes jeg liveband skaper fantastisk stemning, og hadde strukket meg langt for å få til det. Jeg liker ikke selskapsleker, og blir bare flau av sånt. Videre er det viktig at man har en streng toastmaster som evner å planlegge middagen slik at talene blir en naturlig del av måltidet, og at det ikke blir så mye venting. Lange og kjedelige taler er ille. Helt enig i det. Jeg er så glad for at vi prioriterte det, og det var morsomt å se par i alle aldre danse. Det var fullt på dansegulvet hele tiden, og det tviler jeg på at det hadde vært om det var anlegg, da jeg vet at flere av disse ikke har for vane å danse. Ikke at man skal måle total suksess kun på antall som danser, men det ble god stemning av det, syns jeg. Bandet her var også veldig flinke, noe som selvsagt er viktig. De spilte mye 60-tallsrock som det var mulig å danse swing til, og det så ut til å slå an både hos de yngre og eldre. Men sånn halvslapp balladespilling av middelaldrende moroklumper, ønsket jeg å styre unna. Endret 3. september 2008 av Vera Vinge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå