Gjest Ikke innlogget nå Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som har fettsugd hofter, rumpe og/eller lår? Gir det en varig effekt, eller kommer det fort på igjen? Og må man holde seg i ro noen dager etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har fettsugd hofter og lår for flere år siden, og fettet har ikke kommet tilbake. Men nå har jeg også har blitt flinkere til å trene og passe på kroppen min etter inngrepet. Etter en så dyr operasjon hadde jeg ikke noe valg, syntes jeg.
Gjest TS Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ja, er nok helt klart en motivasjon for å passe litt bedre på kroppen sin! Har heldigvis en plastikkirurg i samboers familie, så trenger ikke betale fullpris Gleder meg!
Gjest Gaby Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Er det ikke slik at man er utstyrt med så og så mange fettceller? Så når man har fjernet alle på ett sted, kan det ikke komme nye der?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 fettsugd flanker og mellom lår. kjempe fornøyd med flankene, men ikke så mellom bena. la på meg 5 kg etter på( trente ikke en srund på pga psykisk). du legger ikke på deg på di stedene. men så litt rart ut, rumpa mi ble liksom større. det har den aldri blitt før. heh. skal ned di 5 kg og mer, så da vil jeg garantert få en super kropp som jeg har lengtet etter.
Serenity88 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Kan jeg spørre om hvor mye dere måtte betale?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå