Gjest Gjest_Elise_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hvordan kan jeg få opp selvtilliten? Jeg vet at jeg ser bra ut, men synes jeg har litt for mye fett på kroppen. Vil gjerne ned 5-8 kg (jobber med det). Jeg vet at jeg ikke er overvektig, men klarer ikke å se bort i fra sideflesket og lårene mine. Jeg føler at jeg ser tjukk ut i alle klærne mine. Skulle på skolen i dag, men klarte ikke å finne et antrekk jeg følte meg bra i. Endte med å bli hjemme. Kan jo ikke fortsette slik!! Må jo på skolen (jeg studerer på universitet). Har ikke mange venner på skolen. Og dette bidrar jo til å senke selvtilliten. Dette er kanskje uforståelig for mange, men for meg er dette et stort problem. Om noen har noen kloke ord, så tusen takk!!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Mange tror, at sålenge de får til å gå ned et par kilo, blir alt perfekt. Slik er det ikke. Du må jobbe med deg selv, og det er i ditt hodet det fungerer. Ingen andre tenker på deg som feit hvis du kun har et par kilo for mye, så alt handler om å endre tankegangen. Få i deg en sunn og mager frokost, og kom deg på skolen.
kristiney Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hvordan kan jeg få opp selvtilliten? Jeg vet at jeg ser bra ut, men synes jeg har litt for mye fett på kroppen. Vil gjerne ned 5-8 kg (jobber med det). Jeg vet at jeg ikke er overvektig, men klarer ikke å se bort i fra sideflesket og lårene mine. Jeg føler at jeg ser tjukk ut i alle klærne mine. Skulle på skolen i dag, men klarte ikke å finne et antrekk jeg følte meg bra i. Endte med å bli hjemme. Kan jo ikke fortsette slik!! Må jo på skolen (jeg studerer på universitet). Har ikke mange venner på skolen. Og dette bidrar jo til å senke selvtilliten. Dette er kanskje uforståelig for mange, men for meg er dette et stort problem. Om noen har noen kloke ord, så tusen takk!! hei du.sliter med akkurat det samme.jeg er vell ikke tjukk,så jeg har vell ingenting å klage på.er 167 høy og veier ca 62kg.men har som alle andre litt på sidene å slikt..hehe.. det jeg gjorde for å få opp selvtilliten var å dra til en fotograf,ta nakenbilder,nesten naken da(så langt man vil gå selv) å da jeg fikk se bildene ble jeg skikkeli overaasket.jeg ser jo faktisk bra ut!så mitt tips til dere som føler dere ikke ser bra ut,dra å ta suoer fine bilder av dere selv! det hjelper masse! meldte meg så på en glamour konkuranse med disse bildene med jenter fra hele norge og sverge som publikum skulle stemme fremm,å jeg endte opp blandt top 15 til slutt! det gjør noe med selvtilitta det skal jeg love deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå