anemonenemorosa Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei. Jeg har vært plaget med lenge at huden mellom de ytre kjønnslepper og klitoris blir veldig rød og tynn. Er også rød rundt skjedeåpningen. Har hatt sopp flere ganger, og syntes ikke det klør like mye nå som når jeg har sopp. Har heller ikke plager inne i skjeden. Rødheten kommer plutselig og forsvinner av seg selv igjen. Da får huden normal farge. Jeg passer på å bruke bomullstruser, og vasker meg med babyolje. Vasker trusene med blenda. Bruker kun hvitt toalettpapir. Skjønner ikke hva det er? Hadde det slik hele forrige høst og vinter. Fri for symptomer i sommer. Nå har det kommet tilbake. Noen som har opplevd det samme. Ikke noe mer utflod.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg anbefaler deg og dra til en gynekolog for ett ordentlig svar, men kan hende du bare er veldig kjennslig der, har du hatt det slik för? ellers finnes det en gel for sensitivt underliv, jeg bor ikke i norge og vet ikke om den finnes der, men undersök med legen din. hvitt toalett papir kan faktisk gi allergi utslag pga at det er mye blekemiddel i papiret.
:-) anna Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har ikke opplevd det, men vet at noen reagerer på blekemiddel i dopapiret. Har du prøvd å skifte til ubleka papir?
anemonenemorosa Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har ikke opplevd det, men vet at noen reagerer på blekemiddel i dopapiret. Har du prøvd å skifte til ubleka papir? Har vært hos gynekolog. Han sa bare at det kunne være sopp. Alle andre prøver var fine. Men det er ikke så kraftig kløe som det er når jeg har hatt sopp. Reagerer veldig på grått papir. Men det finnes kanskje ubleka hvitt å få tak i? Da må jeg prøve det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå