Gå til innhold

Hudorm. Kremer?

Fremhevede innlegg

Gjest missLady
Skrevet

Har litt hudorm på nesen, får ikke til å klemme de ut! Det går ikke, har prøvd, prøvd med nål også, det går ikke.. Er det ikke noen kremer man kan smøre på? Helst uten resept!

Noen som vet?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det finnes noen kremer, men vet at det finnes plaster som man setter på og når du river det av så følger hudormene med. Funka greit til meg i hvertfall.:)

Skrevet

Du kan prøve Basiron eller Brevoxyl. Huden rundt hudormene blir tynnere, så de kommer ut. Bruk hver dag i et par uker. Kommer færre nye når huden vokser seg sterkere igjen.

Skrevet

Det som hjelper, er salicylsyre 2% i et produkt som ikke inneholder andre ingredienser som tetter til porene dine eller får dem til å produsere enda mer talg.

Dessverre er benzoylperoxid (virkestoffet i basiron og brevoxyl) ikke bra for huden (på flere måter) og bør nok helst unngås med mindre du har seriøs akne (selv da finnes det bedre alternativer enn BP).

Det er ikke så enkelt å finne produkter med riktig innhold av salicylsyre, men ett jeg definitivt kan anbefale er 2% BHA liquid fra paula's choice.

Skrevet

Jeg er i gang med syrebehandling - rens og gel fra MD formulations.. I pakningsvedlegget står det at det skal hjelpe mot slike sorte prikker, men jeg har ikke brukt det så lenge, så kan ikke skrive under på det ;)

Gjest missLady
Skrevet
Vet ikke om det finnes noen kremer, men vet at det finnes plaster som man setter på og når du river det av så følger hudormene med. Funka greit til meg i hvertfall.:)

Oi, husker du hva de het?? Hvor kjøpte du det? spurte på apoteket i går, og de hadde ikke peiling :kjefte:

Skrevet
Oi, husker du hva de het?? Hvor kjøpte du det? spurte på apoteket i går, og de hadde ikke peiling :kjefte:

Jeg tror nok ho sikter til Nivea sine?!?

Har enda ikke prøvd dem selv (har store planer om det), men har sett dem på Cubus sin parfymeavdeling, ihvertfall.

Skrevet

Nivea Clear up strip,finnes på bla. Vita og H&m !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...