Gå til innhold

Dagboken min


Eliza Dolittle

Anbefalte innlegg

Tenker jeg skriver en aldri sa liten test, jeg. Har ikke den fjerneste aning om dette fungerer...men, men, det gjenstar jo a se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dett gikk jo som smurt. Nettdagbok, eller rettere sagt, dagbok er noe jeg har folt behov for a skrive lenge. Problemet med dagbokskriving, er imidlertid at andre kan lese hva en skriver - og da i betydningen andre som kjenner en. Jeg vil og ma ha frihet til a kunne skrive private tanker og folelser hvis jeg skal unnga a bli gal i den tilvarelsen jeg bafinner meg i na.

Kort fortalt: giftet meg inn i en familie med gamle penger - veldig gamle penger. Kommer fra en familie og et miljo hvor penger - gamle eller nye - spiller liten rolle. Misforsta meg rett; jeg har en fantastisk svigerfamilie og verdens beste ektemann, men "bakgrunnen" min medforer faktisk problemer i dette miljoet til tross for dette. Disse "sosiale" problemene kommer i tillegg til de vanskene en geografisk forflytning forer med seg.

Akkurat na foler jeg meg som Vivian Ward i Pretty Woman, med den forskjellen at jeg ikke var prostituert tidligere.

For a illustrere: Min mann og jeg skal ut pa reise snart, og i den forbinnelsen duger visstnok ikke mine gamle og gode Carlton kofferter. Ergo ble jeg sendt ned til LV for a handle inn komplett reisesett med navn inngravert. Fikk ikke med meg den presise totale sum, men tror nok den var i narheten av $20 000. Dette er penger man kunne ha kjopt en bil for! Ja, og det er ogsa en ting; man skal IKKE snakke om penger.

Ok, sa er dette en livsstil, men den er sa fjernt fra det jeg har vart vant til. Haper dette gar seg til. Skriver nok mer, mye mer senere. Har jo ikke sa mye annet a ta meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Eliza og velkommen som dagbokskriver!

Høres ut som om penger ikke er noe du vil mangle nei. Om du føler for å komme ned på jorden av og til, får du ta deg en tur til gode gamle Noreg. ;)

Jeg antar du er bosatt i utlandet siden du skriver uten våre kjære ø`er, æ`e og å`er . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble en stund dette, men reisen som jeg nevnte tidligere ble fremskjøvet (og jeg har fått tastatur med æøå). Har vært i Canada en tur, niks, ikke noe mer eksotisk enn som så. Fordrev tiden med å handle litt mer. Jeg begynner å skremme meg selv. Trodde ikke at det bodde en materialist i meg, men det gjør det altså til gangs. Kjenner at det er deilig å kunne gå inn i dyre og deilige butikker og handle uten å måtte se på prislappen. En oppsummering av hva jeg har kjøpt:

To stk Moschino vesker- en liten og nett og en større

En Burberryveske. Sort, med små håndtak.

Seks par sko - Et par Manolo Blahnik, et par Burberrys, fire Prada

To Louis Vuitton av cup-serien. Den store seilerbagen og den mindre skulderveska.

En mørkeblå Escadakåpe

Div Escada-sport plagg

Ser at det ikke blir så mye tid til å skrive dagbok likevel. Tiden ser ut til å forsvinne på et mystisk vis.

Må bare nevne at min kjære overrasket meg med to vesker fra LV - Murakami Rainbow. Det var visstnok venteliste og greier på disse veskene, som de sluttet å selge i mai, men urk så stygge de veskene er. None som vil ha dem? Den ene er av typen Alma og den andre heter I love U.

Nå er det manikyr og pedikyr som står på programmet, pluss planlegging av min kjære svigermors bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...